Meeste launches zijn gewoon slecht idd, na een paar maanden komen pas echt de goede spellen uitquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef nikk het volgende:
[..]
De line-up van de PS2 was briljant wil je zeggen? Er waren 3 of 4 games. Pas na een jaar (!) was er sprake van een fatsoenlijke line-up. Launches gaan over het algemeen gepaard met matige line-ups. Dat zal bij de XBOX360 en PS3 niet anders zijn.
Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.
Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
uit·mel·ken (ov.ww.)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:
[..]
Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.
Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.
Dat hebben ze al bij Wario gedaanquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef nikk het volgende:
[..]
Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?
Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
uit·mel·ken (ov.ww.)
1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen
Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?quote:Waarom elke keer dat hoofd van Mario in mijn beeld? Als ik alles (sporten, dansen) met Mario wil doen, maak dan een "Sims" met Mario in de hoofdrol. Was de nieuwe soccergame slechter geweest zonder Mario? Ik denk van niet. Het spel lijkt me wel leuk, maar ik ben Mario gewoon zat aan het worden. Komt er ook nog een SSX 4: Mario down the hill?
Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?quote:Edit, voor de rest ben ik met je eens dat Pokemon en MParty ook extreem veel op elkaar lijken: doe 100 teveel op elkaar lijkende characters resp. wat nieuwe spelletjes erin en klaar is klara.
De massa moet die troep gewoon niet, dat het jou na 300 verschillende Mario delen nog niet gaat vervelen boeit verder weinig.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:29 schreef nikk het volgende:
[..]
Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
[..]
Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
[..]
Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
Kijk anders even naar de verkoopcijfersquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:37 schreef devv05 het volgende:
[..]
De massa moet die troep gewoon niet, dat het jou na 300 verschillende Mario delen nog niet gaat vervelen boeit verder weinig.
Mario hebben we het over.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Ker_Plunk het volgende:
[..]
Haalt bij lange na Sony en Microsoft niet?
Dacht het wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef nikk het volgende:
[..]
Mario hebben we het over.
(los daarvan doet MS het helemaal niet beter dan Nintendo)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |