abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27178706
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:06 schreef nikk het volgende:

[..]

De line-up van de PS2 was briljant wil je zeggen? Er waren 3 of 4 games. Pas na een jaar (!) was er sprake van een fatsoenlijke line-up. Launches gaan over het algemeen gepaard met matige line-ups. Dat zal bij de XBOX360 en PS3 niet anders zijn.
Meeste launches zijn gewoon slecht idd, na een paar maanden komen pas echt de goede spellen uit
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27178754
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.

Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_27178878
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:05 schreef nikk het volgende:

[..]

Ja, want Mario Sunshine is natuurlijk bijna hetzelfde als Mario Tennis dus Nintendo is bezig met uitmelken.

Er is 2 games die Nintendo aan het uitmelken is, te weten Mario Party en Pokemon. Dat zijn namelijk games die veel op elkaar lijken en slechts telken ge-update worden. Voor de rest is het hele argument van Nintendo-Mario-uitmelken een extreem achterlijke.
uit·mel·ken (ov.ww.)
1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen

Waarom elke keer dat hoofd van Mario in mijn beeld? Als ik alles (sporten, dansen) met Mario wil doen, maak dan een "Sims" met Mario in de hoofdrol. Was de nieuwe soccergame slechter geweest zonder Mario? Ik denk van niet. Het spel lijkt me wel leuk, maar ik ben Mario gewoon zat aan het worden. Komt er ook nog een SSX 4: Mario down the hill?

Edit, voor de rest ben ik met je eens dat Pokemon en MParty ook extreem veel op elkaar lijken: doe 100 teveel op elkaar lijkende characters resp. wat nieuwe spelletjes erin en klaar is klara.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27179023
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:15 schreef Tain het volgende:

[..]

Het is een ander soort uitmelking. Het zijn meestal hele leuke games, maar ik word er wel af en toe moe van dat Mario en consorten weer zo'n prominente rol in een spel spelen.
Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:26:30 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27179091
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

En dat jij dat nou net moet zeggen
pi_27179113
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:23 schreef nikk het volgende:

[..]

Dan noem je poppetje Blario en kleur je hem blauw. Dan is het geen uitmelken meer?
Dat hebben ze al bij Wario gedaan
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:28:03 #172
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_27179142
Dat Nintendo zooo dom kan zijn...ik had het niet van ze verwacht.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_27179183
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:19 schreef Pheno het volgende:

[..]

uit·mel·ken (ov.ww.)
1 alles, de kleinste details uit iets, iem. halen
Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
quote:
Waarom elke keer dat hoofd van Mario in mijn beeld? Als ik alles (sporten, dansen) met Mario wil doen, maak dan een "Sims" met Mario in de hoofdrol. Was de nieuwe soccergame slechter geweest zonder Mario? Ik denk van niet. Het spel lijkt me wel leuk, maar ik ben Mario gewoon zat aan het worden. Komt er ook nog een SSX 4: Mario down the hill?
Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
quote:
Edit, voor de rest ben ik met je eens dat Pokemon en MParty ook extreem veel op elkaar lijken: doe 100 teveel op elkaar lijkende characters resp. wat nieuwe spelletjes erin en klaar is klara.
Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:37:13 #174
76323 Mr.Happ-E
Happ-Wii!
pi_27179451
Wie hoopt er eigenlijk stiekem dat er vandaag toch nog wat komt van de Revo?

Ik wil het hopen maar het lukt me niet. Ik zie wel wat er gaat gebeuren.
"Of course I was right. I'm always right, except for the times when I'm not, but those moments don't happen so often, because I'm always right. Hah!"
pi_27179477
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:29 schreef nikk het volgende:

[..]

Is het verschil tussen platform-race-party-sport een 'kleinste detail'?
[..]

Omdat het een bekende en populaire naam/figuur is. De kwaliteit van de spelen is vaak goed tot uitstekend en als de naam het een extra kan geven, waarom niet?
[..]

Wat voegen de verschillende characters toe? Is het dan geen uitmelken meer?
De massa moet die troep gewoon niet, dat het jou na 300 verschillende Mario delen nog niet gaat vervelen boeit verder weinig.
pi_27179646
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:37 schreef devv05 het volgende:

[..]

De massa moet die troep gewoon niet, dat het jou na 300 verschillende Mario delen nog niet gaat vervelen boeit verder weinig.
Kijk anders even naar de verkoopcijfers
pi_27179710
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:43 schreef nikk het volgende:

[..]

Kijk anders even naar de verkoopcijfers
Haalt bij lange na Sony en Microsoft niet?
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27179746
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Haalt bij lange na Sony en Microsoft niet?
Mario hebben we het over.

(los daarvan doet MS het helemaal niet beter dan Nintendo)
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:49:32 #179
117848 mark--
gewoon mark
pi_27179806
Vandaag is toch de laatste dag van de E3.. who knows
pi_27179867
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef nikk het volgende:

[..]

Mario hebben we het over.

(los daarvan doet MS het helemaal niet beter dan Nintendo)
Dacht het wel.
Microsoft zit 3-4 jaar in de industrie, Nintendo dik 20. Microsoft heeft nu al net zo groot aandeel als Nintendo...
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')