Als in.. vergrootglas/verrekijkertquote:Op vrijdag 27 mei 2005 00:19 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Mooi, want ik ging hem toch niet snappen![]()
Nee.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:50 schreef Tinkerbell het volgende:
Iedereen is zeker aan de barbecueof aan de drank [afbeelding] ?
grote zak bolognese ships etenquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:54 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Das weer kort maar krachtig Reneetje![]()
Ben je aan het doen dan?![]()
Kijk ze de deur dan uit! Of is het visite van je ouders?quote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:56 schreef Renesite het volgende:
grote zak bolognese ships eten
een groooot glas koude icetea aan het drinken en balen dat er visite is zodat ik de frituurpan moeilijk aan kan zetten
Les Parentsquote:Op zaterdag 28 mei 2005 22:57 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Kijk ze de deur dan uit! Of is het visite van je ouders?![]()
"Ik werd gewoon chagerijnig van dat eten daar, ben gewoon 4 kilo afgevallen! Je krijgt helemaal niets binnen!"quote:
Nah daar doe je hem altijd een groot plezier meequote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:02 schreef Renesite het volgende:
[..]
"Ik werd gewoon chagerijnig van dat eten daar, ben gewoon 4 kilo afgevallen! Je krijgt helemaal niets binnen!"
Beteuterd keek ik naar de stokjes.
Verder was ik wat aan het layouteren geslagen, en bij die ene blauwe-René wat geklust...
Tja...
ff FOTO'S erin gezetquote:Op zaterdag 28 mei 2005 23:03 schreef Tinkerbell het volgende:
[..]
Nah daar doe je hem altijd een groot plezier mee
Woensdag ga ik terug, woensdag avond regel ik wat plaatjesquote:Op zondag 29 mei 2005 20:33 schreef Conflict het volgende:
Pics Timberwolf!!!
Raad eens waar ik vandaag mee rondgelopen hebquote:En een echte doe-het-zelvert bindt gewoon een paar stukken ondervloer om zijn knieen!![]()
60 m2 is ook niet niks. Laatste vloer die ik gelegd heb was 100 m2 maar die hebben we in twee dagen gelegd.quote:Op zondag 29 mei 2005 20:37 schreef TimberWolf het volgende:
[..]
Woensdag ga ik terug, woensdag avond regel ik wat plaatjes
[..]
Raad eens waar ik vandaag mee rondgelopen hebOndervloer en alutape werkt inderdaad redelijk prima. Zou mooi zijn als ik er zaterdag aan gedacht had. En ik moet volgende keer gewoon lekker mijn schoenen aanhouden, want blauwe plekken op de bovenkant van je voeten is niet leuk
Een vaste staplekquote:Op maandag 30 mei 2005 10:17 schreef Tinkerbell het volgende:
En ga je die dan ook achter je auto doen en levensgevaarlijk slingerend de snelweg over enzo? Sterker nog, ga je dat ding op een camping neerzetten en er dan met elk zonnestraaltje naar toe?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |