Conflict is zijn Ritalin kwijt en staat nu te hakken in de woonkamer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef Tinkerbell het volgende:
Ik ben rete blij![]()
Waar is Conflict om een dansje mee te doen?
Dan neem ik jou welquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Conflict is zijn Ritalin kwijt en staat nu te hakken in de woonkamer.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:37 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Conflict is zijn Ritalin kwijt en staat nu te hakken in de woonkamer.
Het kon ook eigenlijk niet anders dat ie open zou blijven, het is zo'n succesquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Conflict het volgende:
HAAAALLLLLLOOOOOOTJES
Koning Klusflict is erbij! Wat een feest
Je wordt genoemd in de MEDquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:47 schreef Conflict het volgende:
HAAAALLLLLLOOOOOOTJES
Koning Klusflict is erbij! Wat een feest
Wat een saamhorigheid hè. Samen een forum modden en in hetzelfde bed slapen...quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:58 schreef Tinkerbell het volgende:
Dat wordt ook mijn nieuwe bed, maar dan in een andere kleur![]()
Zaterdag halen we hem
Leuk hoor BE!!!![]()
En hetzelfde beroep niet te vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:59 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat een saamhorigheid hè. Samen een forum modden en in hetzelfde bed slapen...
Nou ja... soort van.
mooi bedquote:Op donderdag 19 mei 2005 22:55 schreef Brighteyes het volgende:
Conflict! Het is je gegund jongen!
*traantje mee weg pinkt...
En dit was mijn 'klus' project van de avond... Jawel, de schroevendraaier is er aan te pas geweest.
Mijn nieuwe bed!
[afbeelding]
Top idee van je Conflict, nu heb ik eindelijk rust van mijn vrouwquote:
Ik had een ijzeren spijlenbed... Maar dat is heel toepasselijk naar mijn ex gegaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:04 schreef Five_Horizons het volgende:
Ik vraag me ineens af of de klustopics in [OUD] hier nu ook heen moeten
Feli
oh BE: houten bedden![]()
[eens is met betreffende user]quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:11 schreef Conflict het volgende:
Ja mensen, ideetje was leuk maar we hebben het samen gemaakt natuurlijk!
Veel users hebben zich ingezet om binnen no time een mooi forum te maken, tot nu toe met geen enkele flame en buiten een paar opstart topics geen gebagger of geklier. Nu al kunnen we mensen met een duidelijke vraag naar een topic verwijzen waar iemand wat aan heeft. Geen onnodige slotjes, ik vind het echt leuk!
Ook heb ik zelf al veel tips gezien waar ik echt iets aan heb en die ik meteen weer kan delen met anderen. Juist bij klussen is het belangrijk om een steuntje in de rug te hebben en ik denk dat KLU daar wel in kan voorzien.
Ik hoop dat het zo blijft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |