Ja, Marijke Helwegen is tot nu ook ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef Insomaniac het volgende:
OMG! Ik heb mijn favoriet al gevonden! Belarus! Zo dramatisch slecht, dat het goed wordt! Die zang!! Die kostuums!
! Dat wijf!
!
Topzuiver was het ook niet...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef TheVulture het volgende:
Mensen dit was echt niet vals hoor....
vergeleken met de rest tot nu toe denk ik ook dat glennis het wel redtquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit was goed hoor, zeker door naar de finale.
André Vermeulen kennende is die tijdens de "pauze" begonnen aan zijn 2de fles vodka van de avondquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef evert het volgende:
de belg vond goed.
Beetje fout moment, maar heeeejjjquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach één keer moet de eerste keer zijn.
Een Borg...!quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef Copycat het volgende:
Er zit iets op je voorhoofd..
ik ook hoor, schaam je nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef detulp050 het volgende:
Ik vond het wel goed klinken eigenlijk
Broertje (!) van Dana Internationalquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef TheVulture het volgende:
wat een afschuwelijke benen heeft dat mens, het lijken wel kuiten van een vent
"Vroeger was ze model en actrice, dat kunt u straks ook wel zien. Nu is ze zangeres, maar dat kunt u straks niet horen."quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, Marijke Helwegen is tot nu ook ook mijn favoriet.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, dit klinkt zo vals dat mijn kat nog spontaan zelfmoord zou plegen
Als je kat bij alles wat vals klinkt vanavond zelfmoord gaat plegen zal ze meer dan haar 9 levens nodig hebben hoor ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef Asskicker14 het volgende:
Nee, dit klinkt zo vals dat mijn kat nog spontaan zelfmoord zou plegen
Dat denk ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef tong80 het volgende:
En gelijk wel een vlotte niet te dramatische lekker deuntje gezongen door een frisse meis in wel een normaal kostuum erachteraan.
Ja dan red je het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |