wat hij zegtquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:07 schreef Kemania het volgende:
de "P" uit je keyboard slopen
Hoi Tong.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:06 schreef B_BOY het volgende:
ik kan er niets aan doen maar ik zet bijna automatisch achter bijna elke zin eensmilie das dus vrij irritant. hoe kom ik eraf???
hahahaquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef P8 het volgende:
achter elke zin eenzetten.... hmmm.... lijkt op het.... BREEZERSYNDROOM
sterf
het is dat ik nog niet zoveel posts heb. anders zou het bij mij daar ook op uitlopen. daarom roep ik op tijd de hulp in van mijn mede-fokkers. jullie hebben vast wel een oplossing voor dit drastische probleem. help me. ik begin nu in me echte leven ook al na een gesprek mijn tong op te steken. vooral in zakelijke gesprekken is dit erg storend.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:13 schreef JaWi het volgende:
Ik ken nog iemand die dat doet, al zo'n 100.000 posts
dus het gaat ook nog goed komen met mij? ow ik hoop het echt. ow zijn er geenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
Nu vergeet je hem al.
zie hier de oplossing:quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:15 schreef B_BOY het volgende:
[..]
het is dat ik nog niet zoveel posts heb. anders zou het bij mij daar ook op uitlopen. daarom roep ik op tijd de hulp in van mijn mede-fokkers. jullie hebben vast wel een oplossing voor dit drastische probleem. help me. ik begin nu in me echte leven ook al na een gesprek mijn tong op te steken. vooral in zakelijke gesprekken is dit erg storend.
Meer 'backspace' dan 'spatiebalk'quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:22 schreef B_BOY het volgende:
als ik mijn keystroke frequencies bekijk zie ik het er zelfs in trug. [afbeelding]
Waar kan je dat op je pc zien?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:22 schreef B_BOY het volgende:
als ik mijn keystroke frequencies bekijk zie ik het er zelfs in trug. [afbeelding]
OF eEn HaPErenDe CAPs-LOcKquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:26 schreef r4uz het volgende:
GELUKKIG GEBRUIK JE GEEN CAPS-LOCK.
Bij mij zit hij boven de enter.... en de ] en }...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:08 schreef ForumGek het volgende:
Voordat je op Enter drukt 2 keer op backspace drukken !
Die zit boven de | \ !
GL & HF !
0F D3 " H@pErnD3 CApsLoCK - 0 iPV een O - @ IpV een A - dUShiii " -C0mb0quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef P8 het volgende:
[..]
0F E3n H@pErnD3 CApsLoCK m3T eEn 0 iPV een O eN eeN @ IpV een A
Omfg... Zo is het breezertaaltje onstaan... Iemand had een rot toetsenbord...quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef P8 het volgende:
[..]
0F D3 " H@pErnD3 CApsLoCK - 0 iPV een O - @ IpV een A - dUShiii " -C0mb0
quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:25 schreef Bupatih het volgende:
Meer 'backspace' dan 'spatiebalk'
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |