quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:31 schreef DarkElf het volgende:
nou mooi dat je naar je arts gegaan bent en het dus meevalt(in de zin van; tegenover die enge verhalen hier
)
mooi ook dat je er geen last van hebt, en anders weet je iig naar wie je toe moet nu
Gromquote:Als laatste nog bedankt voor de tips en interesses (vooral DarkElf).
Hmmz een kennis van me is net aan een liesbreuk geopereerd....quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:17 schreef FritsFlits het volgende:
Ja, ik ben de dag na m'n openingspost naar de dokter geweest en hij concludeerde dat het een liesbreuk is. Als de pijn zou blijven zou ik over 2 maanden terug moeten komen of als het erger werd, direct teruggaan.
Ik doelde meer om het topic nog te openen om te weten hoe het af was gelopenquote:
Alleen als het blijft of erger wordt, moet ik terug. Bij mij is het alleen maar minder geworden met de pijn. Mijn zwager heeft dus ook een liesbreuk en zolang het niet erger wordt of je pijn krijgt, hoef je niet terug. Zo is het hier gegaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:41 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Hmmz een kennis van me is net aan een liesbreuk geopereerd....
Er hoeft verder eerst niets te gebeuren?
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:27 schreef Rnej het volgende:
ehm, t lijkt verdacht veel op teelbalkanker...
Moderatie - Lifestylequote:Op dinsdag 31 mei 2005 13:47 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik doelde meer om het topic nog te openen om te weten hoe het af was gelopenHet is leuk om te zien dat de modjes willen weten hoe het is en is afgelopen.
Wat stukken veiliger is.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:12 schreef vdo28 het volgende:
Nee want dan had ts beter naar dokterdokter.nl kunnen gaan.
Waarom staan er bij die slotjes dan niet dat op verzoek van Ts er over heropening nagedacht kan worden?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:14 schreef DarkElf het volgende:
nog 1 reactie dan: als jullie goed lezen is dit topic dicht gegaan omdat wij als modjes niet zaten te wachten op ongefundeerde : het is balkanker posts. ik heb meteen gezegd in het mod topic dat hij weer open kan zodra ts een update heeft, dat hoefde hij alleen maar even te melden dan in het modtopic en het zou weer open gaan.
dát was de gedachtegang, niet: vraag gesteld, slotje, zoek het maar uit.
Leesquote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:17 schreef Funksoldier het volgende:
ik heb geen moeite om mijn klokkenspel bij de dokter op tafel te gooien, denk maar zo: Hij ziet er genoeg!
Even langsgaan dus ,geen risico nemen.
omdat modjes ook mensen zijn en ik ook wel eens wat vergeet?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 14:16 schreef vdo28 het volgende:
[..]
Waarom staan er bij die slotjes dan niet dat op verzoek van Ts er over heropening nagedacht kan worden?
Het is niet de bedoeling een rel te schoppen.....![]()
Ja iddquote:Op dinsdag 31 mei 2005 18:34 schreef Martijn_77 het volgende:
Zo, gewoon even naar de dokter gaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |