quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Yep, niks mis met een beetje bloot. Ik ben die ene met die krantquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:08 schreef methodmich het volgende:
Moet jouw klassenfoto hier, Spideyman?
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Huishoudelijke mededeling: een klasgenoot van me is elk uur op RTV Utrecht te bewonderen, elk heel uur tot morgen 10:00. Dank u.
Voor de liefhebbersquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:11 schreef clauwheee het volgende:
Straks eens kijken hoe GlenniSCH het gaat doen
'Gewoon' Glennis dacht ik?quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Hey Lego, ik ben op zoek naar een topic van jou geloof ik. Het is iets in de trant van hoe word ik links in 5 stappen. Heb jij die toevallig nog bij je bookmarks staan ofzo?
muchos graciasquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Google.fok.nl is your friend, al kon ik hem even niet vinden.
Links voor beginners in 5 slinkse punten is het wel, vond wél de andere variant. (Rechts voor beginners.), en laat ik daar mijn link in neer hebben gegooid.
klennisjquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:15 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik zat me daarstraks serieus af te vragen hoe je haar naam nou echt schrijft.
Glanys, Glanice, Glennice, Glennis, etc.
Ik weet het nog niet.
Nee hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
We gaan tog nie kijken naar die ellende die songfestival heet he
Ik in ieder geval niet. Niet echt de muziek waarnaar ik graag luisterquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Niet in dit levenquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
klennisj
Kut, dat is morgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:33 schreef Suijk het volgende:
Nee, ik kijk ook niet.
Wel Red Dragon vanavond denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |