Jij zit naar de betaalde stream te kijken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:12 schreef Xrenity het volgende:
'You're gonna be thrilled'
Maarja, verder nog niks boeiends @ die stream.
Welke stream?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:12 schreef Xrenity het volgende:
'You're gonna be thrilled'
Maarja, verder nog niks boeiends @ die stream.
Het radioprogramma is aan de gang.. Perrin is er nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
Is er al iets bezig dan?
Wat BMH zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef Cheiron het volgende:
Wat is er een beetje aan de hand? Een nintendo persconferentie?
You aint seen nothing yetquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Positief,... negatief.... we zien wel.... ben iig blij dat we van deze semi console oorlog af zijn
Af? Het begint netquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Positief,... negatief.... we zien wel.... ben iig blij dat we van deze semi console oorlog af zijn
Lig in een scheur als Nintendo wat geweldigs aankondigd....... al die blaaskaken hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You aint seen nothing yet
Dumdumdumdum
Ik wordt te oud voor console oorlogen....quote:
Mocht blijken dat Aries waar blijkt te zijn dan word ik gek. Maar dat gebeurt nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lig in een scheur als Nintendo wat geweldigs aankondigd....... al die blaaskaken hier
2 minuten voor wat ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 2 minuten te gaan hoor ik van een GAF gast.
Je moet jezelf niet indekken voor een eventuele teleurstelling mijn ronde vriend.... heb vertrouwen !quote:
Dr staat in ieder geval geen ON meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendo.com/e3_2005/webcams.html
Snel, cam 1, Nintendox10, niks bijzonders, wel geinig
Ik hoef me niet in te dekken. Ik heb me allaaaaaaaaaaaaang erbij neergelegd dat we niets over de Revo meer te zien krijgen tot de TGS ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet indekken voor een eventuele teleurstelling mijn ronde vriend.... heb vertrouwen !
*tromroffelt*
Maar hoe weet jij dat nou Gijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet in te dekken. Ik heb me allaaaaaaaaaaaaang erbij neergelegd dat we niets over de Revo meer te zien krijgen tot de TGS ofzo.
Reggie belde me net nog. De Thursdayton gaat niet door omdat ie diarree heeft. Dus schuiven ze het door naar de TGS.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat nou GijsZe kunnen toch ieder moment iets gaan aankondigen ??
Oh,... is dit geen persconferentie dan? Dit moet toch een groot moment zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef BMH het volgende:
Er komt heus geen grote onthulling in een radio programma.
Niet dat ik weet. Iemand van Nintendo is te gast bij de mensen van IGN/gamespy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit moet toch een groot moment zijn?
SERIEUS ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef nikk het volgende:
hmmm, op cam 3 staat ineens een groot zwart ding voor de cam
Ja dat is wat ze je hier voor proberen te houdenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Oh,... is dit geen persconferentie dan? Dit moet toch een groot moment zijn?
Nintendo take wie?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef Dementor het volgende:
"Nintendo Take two" begint pas over een uurtje ofzo.
Wat is take twoquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef Dementor het volgende:
"Nintendo Take two" begint pas over een uurtje ofzo.
Er is niets. Dat probeer ik je nou al de hele tijd te vertellen. Er komt geloof ik wel een interview met Kapplan van Nintendo USA.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is take two?
Kan iemand me nou eens vertellen wat ze nu precies gaan doen. Is er een persconferentie aangekondigd of moet ik dat wiskundig berekenen
quote:E3: Report - A Secret Conference?
May 19, 2005
by: Ray Almeda
UNCONFIRMED: An insider report leaks information on a rather important Nintendo conference behind closed doors Thursday morning.
One of the biggest concerns by the Nintendo faithful about the first day of the E3 2005 expo remains the unanticipated and complete absence of any Revolution presence on Nintendo's show floor.
Late Wednesday evening, GameCube Advanced received an unconfirmed but reliable report that Nintendo of America plans to hold a private, behind-closed-doors meeting with several developers, and probably elite members of the gaming press. Apparently, Nintendo Vice-President of Sales and Marketing Reggie Fils-Aime will be making an exclusive appearance during this low-key meeting.
According to our sources, Nintendo plans to hold this rumored event around 10AM PDT, Thursday, May 19th in their E3 booth.
Although the factual truth to this report cannot be confirmed at this time until the above specified time, the news could involve key information of groundbreaking proportions. Revolution? GameCube? DS?
We'll find out the truth tomorrow, so stay glued to GameCube Advanced for more soon.
en dat is wel een persconferentie of is dat een interview met een gay radiostation?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef Dementor het volgende:
21:00 begint die.
Ik noem het take two omdat ze de eerste take behoorlijk verneukt hebben.
Is berekenen in principe niet altijd wiskundigquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is take two?
Kan iemand me nou eens vertellen wat ze nu precies gaan doen. Is er een persconferentie aangekondigd of moet ik dat wiskundig berekenen
Ok,... dus afgelopen dinsdag zoog poep..... deze take 2 is officieel? Er komt straks om 21:00 een versie persconferentie dus?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef Dementor het volgende:
21:00 begint die.
Ik noem het take two omdat ze de eerste take behoorlijk verneukt hebben.
Het hele universum is wiskundigquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:25 schreef Lexie het volgende:
[..]
Is berekenen in principe niet altijd wiskundig
* Chocobo denkt aan Twi's post en gniffeltquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:24 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat is take two?
Visjes op de grondquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
WTF IS DIT PLAATJE?
[afbeelding]
Hij is gehost op nintendo.com
Toch wel hologram shit?
Of een matige foto, maar dat is vrij onwaarschijnlijk natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
WTF IS DIT PLAATJE?
[afbeelding]
Toch wel hologram shit?
Pythagorasquote:
*PROEST*quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef Goldboy het volgende:
Als je de letters optelt kom je op interresante getallen uit:
Revolution: 150
NintendoOn: 124
Je houdt d'r dus 26 over en dat is de Z.
Trouwens Revolution is 'n annagram van Out Or Nelvi.
Daar staat nog steeds helemaal niks als bewijs eigenlijk (ik kan geen spaans overigens, maar die plaatjes zijn voor mij niet genoeg bewijs, die kunnen goede fotosoepers ook wel maken).quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef Tali-banaan het volgende:
http://www.vandal.net/foro/cache/239109_1.htm
het is nu toch wel duidelijk dat die hele On-kwestie fake is! Ene Pablo uit Spanje is de boosdoenert.
Desondanks... ik twijfel nog steeds
wat is nou weer out or nelviquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef Goldboy het volgende:
But she won't give you straight answers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:29 schreef BMH het volgende:
10:33 a.m. PDT
Nintendo
Perrin Kaplan, Vice President of Marketing & Corporate Communications at Nintendo of America, takes your questions.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Lexie het volgende:
DIT MOET IETS BETEKENEN!
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:27 schreef Goldboy het volgende:
Heb je ook info over de precieze plaats waar er op Nintendo.com naar dat plaatje wordt gelinkt?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:26 schreef Ruzbeh het volgende:
WTF IS DIT PLAATJE?
[afbeelding]
Toch wel hologram shit?
21:00 .............. en volgens de meeste paragnosten, paranormalen, wiskudigen en wat idioten hier gaan we gillenquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:31 schreef Strolie75 het volgende:
Is er nu wel of geen persconferentie? Heeft Nintendo snel even iets uit Japan laten DHL-en?
Jullie zijn vlak bij de oplossing van Iwata's puzzelquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:30 schreef Lexie het volgende:
DIT MOET IETS BETEKENEN!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |