Jij zit naar de betaalde stream te kijken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:12 schreef Xrenity het volgende:
'You're gonna be thrilled'
Maarja, verder nog niks boeiends @ die stream.
Welke stream?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:12 schreef Xrenity het volgende:
'You're gonna be thrilled'
Maarja, verder nog niks boeiends @ die stream.
Het radioprogramma is aan de gang.. Perrin is er nog nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef Strolie75 het volgende:
Is er al iets bezig dan?
Wat BMH zegt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:13 schreef Cheiron het volgende:
Wat is er een beetje aan de hand? Een nintendo persconferentie?
You aint seen nothing yetquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Positief,... negatief.... we zien wel.... ben iig blij dat we van deze semi console oorlog af zijn
Af? Het begint netquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:14 schreef Chocobo het volgende:
Positief,... negatief.... we zien wel.... ben iig blij dat we van deze semi console oorlog af zijn
Lig in een scheur als Nintendo wat geweldigs aankondigd....... al die blaaskaken hierquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
You aint seen nothing yet
Dumdumdumdum
Ik wordt te oud voor console oorlogen....quote:
Mocht blijken dat Aries waar blijkt te zijn dan word ik gek. Maar dat gebeurt nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lig in een scheur als Nintendo wat geweldigs aankondigd....... al die blaaskaken hier
2 minuten voor wat ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:15 schreef Ruzbeh het volgende:
Nog 2 minuten te gaan hoor ik van een GAF gast.
Je moet jezelf niet indekken voor een eventuele teleurstelling mijn ronde vriend.... heb vertrouwen !quote:
Dr staat in ieder geval geen ON meerquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:17 schreef Xrenity het volgende:
http://www.nintendo.com/e3_2005/webcams.html
Snel, cam 1, Nintendox10, niks bijzonders, wel geinig
Ik hoef me niet in te dekken. Ik heb me allaaaaaaaaaaaaang erbij neergelegd dat we niets over de Revo meer te zien krijgen tot de TGS ofzo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:19 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je moet jezelf niet indekken voor een eventuele teleurstelling mijn ronde vriend.... heb vertrouwen !
*tromroffelt*
Maar hoe weet jij dat nou Gijsquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik hoef me niet in te dekken. Ik heb me allaaaaaaaaaaaaang erbij neergelegd dat we niets over de Revo meer te zien krijgen tot de TGS ofzo.
Reggie belde me net nog. De Thursdayton gaat niet door omdat ie diarree heeft. Dus schuiven ze het door naar de TGS.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:20 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar hoe weet jij dat nou GijsZe kunnen toch ieder moment iets gaan aankondigen ??
Oh,... is dit geen persconferentie dan? Dit moet toch een groot moment zijn?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef BMH het volgende:
Er komt heus geen grote onthulling in een radio programma.
Niet dat ik weet. Iemand van Nintendo is te gast bij de mensen van IGN/gamespy.quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:21 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dit moet toch een groot moment zijn?
SERIEUS ???quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:22 schreef nikk het volgende:
hmmm, op cam 3 staat ineens een groot zwart ding voor de cam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |