Davidsquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:12 schreef HomerJ het volgende:
Over welke transfer heeft iedereen het hier?
Dus jij bent de man die altijd z'n twee wekelijkse fitness oefeningen doet, door de lange zijde diverse malen te sprinten?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirtje uit 1995 met Blind achterop.
Nee, dat ben ik nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dus jij bent de man die altijd z'n twee wekelijkse fitness oefeningen doet, door de lange zijde diverse malen te sprinten?
Wat een held is dat!Ik heb 'm dit jaar verassend vaak voorbij zien sprinten.
Die gast is zwáár okayquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:32 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dus jij bent de man die altijd z'n twee wekelijkse fitness oefeningen doet, door de lange zijde diverse malen te sprinten?
Wat een held is dat!Ik heb 'm dit jaar verassend vaak voorbij zien sprinten.
Robbie is diep van binnen ook een jood volgens mijquote:
Piet, jongen, je weet toch, diep van binnen, is iedereen een beetje ......quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Robbie is diep van binnen ook een jood volgens mij![]()
Net zoals iedere rechtgeaarde Ajax-supporter heb je die wedstrijd toch wel op video staan?quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Robbie is diep van binnen ook een jood volgens mij![]()
Nee niet daarom Robbiequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:23 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik moet lachen omdat iemand geassocieerd word met die mongool die over de tribune's rent?![]()
Dat hoop je, lijkt me.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef Nashje het volgende:
Ik denk trouwens dat Davids volgende week tekent.
Ik heb de video van dat champions league jaar... maar die videoband is naar de kleutequote:Op donderdag 19 mei 2005 22:21 schreef Suijk het volgende:
[..]
Net zoals iedere rechtgeaarde Ajax-supporter heb je die wedstrijd toch wel op video staan?
Heb em al gebrand, morgenochtend luisteren in auto op weg naar werk..quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:47 schreef ThomasBerge het volgende:
Radio-overzicht met radioverslagen van Jack van Gelder van Ajax Champions League 1994-1995
Ik kwam het vandaag tegen, allemaal flitsen uit alle Champions League wedstrijden van Ajax toen, veel kippenvel momenten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |