Maar je bent er toch zelf bij?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Hoezo ? Die software is zo geprogrammeerd om je meteen een goede hand te geven waardoor je veel gaat inzetten om dan een tegenspeler die meegaat tot op de river snel een betere hand te geven waardoor je ontzettend verliest. En de volgende keer is het aan zijn beurt om te verliezen.
De kans dat je er winst mee maakt ? 1 op 50
Volgens is NG die belg MrLazy flink aan het indoctrineren via email of MSNquote:Op maandag 23 mei 2005 00:41 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]RESPECT
........ik weet dat het niet door mij komt, maar dat je je eigen gezonde verstand volgt....dat is ok
Pokeren is inderdaad voor 80% mazzel hebben met je kaarten.....en die pokersoftware zorgt wel dat je af en toe wint en dan weer verliest. Beetje quitte-draaien, zodat het huis lekker veel fee op kan strijken. Het is 1 grote grap, best grappig om te doen.........maar het kost wel een paar knaken
Succes met je freerolls.................en met je no-gamble toekomst
NG
Dan ga je toch elke keer mee met een slechte hand, je tegenstander heeft een goede hand. De software zorgt er dan wel voor dat je aan het einde wint.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef MrLazy het volgende:
[..]
Hoezo ? Die software is zo geprogrammeerd om je meteen een goede hand te geven waardoor je veel gaat inzetten om dan een tegenspeler die meegaat tot op de river snel een betere hand te geven waardoor je ontzettend verliest. En de volgende keer is het aan zijn beurt om te verliezen.
De kans dat je er winst mee maakt ? 1 op 50
Ben jij eigenlijk van de partij vanavond om 21.00 op het Fok! Tourney???quote:Op maandag 23 mei 2005 15:34 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Dan ga je toch elke keer mee met een slechte hand, je tegenstander heeft een goede hand. De software zorgt er dan wel voor dat je aan het einde wint.
Denk ff na, het huis ontvangt rake, bij toernooien fee. Het zou ze een zorg zijn wie er wint. De Rake/fee blijft hetzelfde. Door de kaarten te beinvloeden zouden ze hun eigen glazen in gooien. Ze verdien ontzettend veel geld. Als zou blijken dat er bedrog in het spel is dan zou het allemaal instorten.
Party poker gaat naar de beurs. Zouden ze dat doen als het allemaal doorgestoken kaart zou zijn? Dat lijkt me niet.
Probeer het spel een beetje te leren en je zal zien dat je weldegelijk winst kan maken
Maar als je dit echt denkt dan moet je het inderdaad maar niet spelen
Nee, vanavond moet ik sporten. Ik doe binnenkort wel een keer mee maar moet veel werken 's avonds dus dat wordt lastig. Lijkt me wel een keer leuk. Is er speciale Fok! software geschreven die mij de beste kaarten geeft? Hebben Moderators een streepje voor? Newbies krijgen zeker alleen maar Rags.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk van de partij vanavond om 21.00 op het Fok! Tourney???
En gokker, Flappie666 en al die andere die ik misschien vergeten ben.
misschien ben ik er ook wel bij. is er een private table en zo ja hoe heet ie en wat is dan het ww?quote:Op maandag 23 mei 2005 15:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ben jij eigenlijk van de partij vanavond om 21.00 op het Fok! Tourney???
En gokker, Flappie666 en al die andere die ik misschien vergeten ben.
Dat zou wel leuk zijn ja.quote:Op maandag 23 mei 2005 15:59 schreef eskimos_zijn_cool het volgende:
[..]
misschien ben ik er ook wel bij. is er een private table en zo ja hoe heet ie en wat is dan het ww?
ik heb al kort met JohanDerksen & Nostra aan tafel gezeten en ben wel benieuwd naar de kwaliteiten van de andere FOK!kers
Doe jij vanavond ook mee Miguel?quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef MrMiguel het volgende:
ik zit zo bij de laatste twee van een toernooitje van 15 man. 1e prijs is $15, 2e is $9. Ik heb 11.000 fiches ongeveer, hij de rest. Dan krijg ik straight op de flop, ik all-in, hij callt... krijgt hij full house op de river
Maar goed, ik zit er nog in... 3500 tegen 11500 nu... het is nu pauze, maar zal zo wel afgelopen zijn.
gewoon gek doen in heads up. daar waar je een mogelijkheid ziet raisen of reraisen. vreselijk agressief spelen en je tegenstander overdonderen. je bent sowieso in the money en met op safe spelen red je het vaak niet in heads up.quote:Op maandag 23 mei 2005 16:16 schreef MrMiguel het volgende:
ik zit zo bij de laatste twee van een toernooitje van 15 man. 1e prijs is $15, 2e is $9. Ik heb 11.000 fiches ongeveer, hij de rest. Dan krijg ik straight op de flop, ik all-in, hij callt... krijgt hij full house op de river
Maar goed, ik zit er nog in... 3500 tegen 11500 nu... het is nu pauze, maar zal zo wel afgelopen zijn.
Het Fok Pokertoernooi (zoek onder private table op ´het´)quote:
Elke keer als ik kijk, is er geen poker... Is het alleen 's-avonds laat of 's-nachts of zo?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:52 schreef nostra het volgende:
24 uur per dag live poker toernooien in streaming televisie.
Dat heb ik ook, oude films enzo maar geen pokerquote:Op maandag 23 mei 2005 17:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
[..]
Elke keer als ik kijk, is er geen poker... Is het alleen 's-avonds laat of 's-nachts of zo?
Goed bezig. Er is nu trouwens alleen maar reclame over poker, chips en boeken.quote:Op maandag 23 mei 2005 20:06 schreef Johan-Derksen het volgende:
> JohanDerksen wins $11.40 with a Full House, Aces full of Kings
> JohanDerksen wins $35.15 with Three of a Kind, Queens
Tof
quote:Op maandag 23 mei 2005 15:00 schreef MrLazy het volgende:
Gefeliciteerd JD!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:02 schreef nostra het volgende:
Lang toernooi dit keer, uur bezig al en in de pauze staat JD onverslaanbaar voor.
Zo is het spel...quote:
Maandag 21:00 als standaard, hij staat alweer klaar.quote:
Je hebt gewonnen omdat de tweevoudig kampioen NG alias Biblis er niet bij was. ..........en inderdaad, die fee die het huis rekent, zal je uiteindelijk de das omdoen..............en dat geldt zeker voor jou, want je speelt als een clown.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:13 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ff wachten op NG... met zn preek dat ik weer eens geluk heb en nooit op lange termijn winst zal maken met poker..
wat is dit voor nutteloos vodje. Ik heb 2 van de 3 FoK Pokertoernooien waaraan ik meededd gewonnen. 66,7% dus. Dat haal jij nooit met je newbie-stylequote:
En je hebt vanavond weer niet verloren in het toernooi van fok!quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
wat is dit voor nutteloos vodje. Ik heb 2 van de 3 FoK Pokertoernooien waaraan ik meededd gewonnen. 66,7% dus. Dat haal jij nooit met je newbie-style
Probeer me eerst maar eens te verslaan in z'n toernooitje en kom dan eens terug, vreemd knaapje.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:34 schreef Johan-Derksen het volgende:
En je hebt vanavond weer niet verloren in het toernooi van fok!
Wat ben jij goed man!
Waarom denk je toch dat mijn spel om jou draait? Ik speel om te winnen en niet om jou te verslaan...quote:Op maandag 23 mei 2005 22:37 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Probeer me eerst maar eens te verslaan in z'n toernooitje en kom dan eens terug, vreemd knaapje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |