Whahahaha, heb ik ook ooit eens gehad, dacht dat ik met ohama bezig was komt er opeens een eikel zonder ene ruk in z'n fikken die de helft van m'n pot wegkaapt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:12 schreef _Tjabbe_ het volgende:
FUCK!!
Ik was van plan een lekker toernooitje omaha high te spelen, 10$ inleg, 10 personen. Blijk ik scheel te hebben gekeken en is het omaha high/low te zijn, zo stom als ik ben. Snap hier echt geen ene hol van.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:14 schreef nostra het volgende:
Round 1 aan het spelen.Van 1.500 chips naar 70. Nu op 1.500.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:52 schreef nostra het volgende:
24 uur per dag live poker toernooien in streaming televisie.
ik vind omaha hi/lo 1 van de mooiste pokervarianten.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:12 schreef _Tjabbe_ het volgende:
Ik was van plan een lekker toernooitje omaha high te spelen, 10$ inleg, 10 personen. Blijk ik scheel te hebben gekeken en is het omaha high/low te zijn, zo stom als ik ben. Snap hier echt geen ene hol van.
Ben je 21 op 7 juli aanstaande?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:07 schreef nostra het volgende:
Over anderhalf uur speel ik de WSOP Final met (tot nu toe) 81 deelnemers en drie prijzenpakketten van $ 13.500: vlucht, hotel en buyin voor deelname aan de WSOP. [afbeelding]
haha toevallig ook de wsop2004 gezien? (can i see your iD please?)quote:
Ik ben nu 23, dus ik schat mijn kansen wat dat betreft hoog in.quote:
En? Mag je op kosten van MrBookie naar Las Vegasquote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:07 schreef nostra het volgende:
Over anderhalf uur speel ik de WSOP Final met (tot nu toe) 81 deelnemers en drie prijzenpakketten van $ 13.500: vlucht, hotel en buyin voor deelname aan de WSOP. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:30 schreef MrMiguel het volgende:
Hij is 86e geworden van de 154. Er zijn nog 29 spelers bezig...
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:52 schreef nostra het volgende:
24 uur per dag live poker toernooien in streaming televisie.
Dat is dezelfde gast die ik Vrijdagavond 38K in 50 minuten heb zien verliezenquote:Op zondag 22 mei 2005 07:44 schreef Calella het volgende:
Undercover wins $59,976 (100/200 Dollar No Limit Cash-tafel)![]()
![]()
![]()
Ging net die tafel bekijken, zag niet wat hij precies had.![]()
Hij heeft dus maximaal voor 20.000 dollar aan chips mogen kopen en hij heeft nu dus 67.000.
[[url=http://images5.theimagehosting.com/sdfsdfg3451.jpg]afbeelding][/URL]
is grappig om te zien die dure tafels,quote:Op zondag 22 mei 2005 11:12 schreef PyTh het volgende:
[..]
Dat is dezelfde gast die ik Vrijdagavond 38K in 50 minuten heb zien verliezen![]()
lolquote:Op zondag 22 mei 2005 00:51 schreef Calella het volgende:
Tijd om wat dronken Scandinaviërs armer te maken.![]()
Gister in een Life Game, werd mijn fullhouse op de river verslagen door Quads, dat gebeurt niet alleen op internet.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:31 schreef MrMiguel het volgende:
OMFG!!!
zoveel geluk heb ik echt nog nóóit gehad;
sit&go - 5 man - $2 buyin. Mijn eerste pockethand is TT. Een andere gast bet hard, ik call. De flop is KJ6 of zoiets, ik check hij checkt. De turn is een T; hij bet ik ga all-in met mijn three of a kind; hij gaat mee all-in. Wat blijkt, hij heeft AQ in z'n pocket wat een straight maakt. Maar dan, wat valt er op de river? Mijn vierde tien! omg... dat kan ook echt alleen in online pokerrooms gebeuren.![]()
Uiteindelijk heb ik de sit&go iig gewonnen
ik schuif wel aanquote:Op zondag 22 mei 2005 20:10 schreef Johan-Derksen het volgende:
Ik speel nu op Lazy Days Hold'em...
Iemand interesse om mee te spelen?
quote:Op zondag 22 mei 2005 20:35 schreef Fliepke het volgende:
okay even een vraagje over dat mrbookmaker gebeuren
De blauwe tafels in de lobby zijn dat de gratis tafels?
Let er op dat mensen met gratis fiches wel heel anders pelen dan wanneer ze echt geld in hun handen hebben (de meeste wel iig)quote:Op zondag 22 mei 2005 20:47 schreef Fliepke het volgende:
Ik had het stiekem al geprobeerd, toch bedankt. Ga dit eerst eens goed oefenen
Won overigens meteen mn eerste hand. 1000 credits
Dat geloof ik meteen, maar ik wil dus eerst even goed de basics van het spel leren. Heb het nu pas een paar keer gespeeld en ik voel me dr nog niet echt klaar voorquote:Op zondag 22 mei 2005 21:04 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
Let er op dat mensen met gratis fiches wel heel anders pelen dan wanneer ze echt geld in hun handen hebben (de meeste wel iig)
Dus als je het eenmaal een beetje onder de knie hebt en je vindt het leuk kan je het beste op de tafels gaan spelen met de laagste stakes, spelen met geld leer je het meeste van. Die gratis chips zijn leuk, maar als je eenmaal begint merk je toch wel dat het er heel anders aan toe gaat, hou dat wel in je achterhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |