Ik vind speler voor geld een stuk spannender dan met nep fiches.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:49 schreef Fliepke het volgende:
Ik heb het vanavond toch maar aangedurft. Pokeren voor geld.
Het stelde niks voor, maar ik schoof aan met 5 dollar en na een kleine 20 minuten, stapte ik weer weg met 1,42 dollar winst. Ik was trots en blij en totaal verrast.
Stiekem voel ik me wel een beetje een mietje als ik jullie bedragen zie
Ask NGquote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
jo ng, ik heb vandaag 10 euro verloren! Zal ik stoppen of niet ?
Je nodigde me zelf uit om te reageren............dat wilde je maar al te graag, dus ik denk... vooruit. En nu ik je zeg dat ik 2 van de 3 heb gewonnen vind je het opeens niet meer leuk en begin je te zeggen dat ik m'n waffel moet houden. Vraag en dan voortaan niet om.............bij voorbaat dankquote:Op maandag 23 mei 2005 22:40 schreef Johan-Derksen het volgende:
... maar je deed niet mee.. dus hou dan fijn je waffel en kom terug als je wel mee kan praten...
Nee, ik kaart aan dat je een mening hebt over mijn manier van spelen terwijl je misschien 10 handen van me gezien hebtquote:Op maandag 23 mei 2005 23:00 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
Je nodigde me zelf uit om te reageren............dat wilde je maar al te graag, dus ik denk... vooruit. En nu ik je zeg dat ik 2 van de 3 heb gewonnen vind je het opeens niet meer leuk en begin je te zeggen dat ik m'n waffel moet houden. Vraag en dan voortaan niet om.............bij voorbaat dank
NG
Zit je ook in de redactie van het Pokeren?quote:
doorgaan ........ en aanschuiven waar onze poker-clown bezig is. Hij helpt je binnen 5 minuten weer aan een positief saldo.quote:Op maandag 23 mei 2005 22:57 schreef Fugie het volgende:
jo ng, ik heb vandaag 10 euro verloren! Zal ik stoppen of niet ?
LOL ...ik ga ff kijken.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef Greetings het volgende:
Sterker nog: het GAAT over Poker vandaag
Je lijkt impressed te zijnquote:
Boeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehquote:Op maandag 23 mei 2005 23:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Daar ben ik weer...................ik vond het leuk totdat ze die uitleg over Hold'em gingen geven.........ze vergaten trouwens de inzet na elke ronde
Ik ga slapen, anders ben ik morgen weer zo brak als vandaag
quote:Op maandag 23 mei 2005 23:27 schreef Notoire_Gek het volgende:
[..]
doorgaan ........ en aanschuiven waar onze poker-clown bezig is. Hij helpt je binnen 5 minuten weer aan een positief saldo.
Hey J-D , noem mij maar Hollandia in het klassement. Die andere naam heb ik enkele maanden geleden gebruikt en kan hem nu niet meer wijzigen in mn fok naamquote:
N_G, waarom hap je niet op mijn screenshotjes van maandag 23 mei 2005 @ 08:57 en @ 09:57?quote:Op maandag 23 mei 2005 23:45 schreef Notoire_Gek het volgende:
Daar ben ik weer...................ik vond het leuk totdat ze die uitleg over Hold'em gingen geven.........ze vergaten trouwens de inzet na elke ronde
Ik ga slapen, anders ben ik morgen weer zo brak als vandaag
Mja, ik was moe.quote:Op maandag 23 mei 2005 23:05 schreef Johan-Derksen het volgende:
Nostra, wat was je snel weg na het toernooi...
Kon je nergens meer vinden, terwijl ik nog even door wilde spelen met je
Hebben de Sox weer verloren?quote:Op maandag 23 mei 2005 22:33 schreef Notoire_Gek het volgende:
wat is dit voor nutteloos vodje. Ik heb 2 van de 3 FoK Pokertoernooien waaraan ik meededd gewonnen. 66,7% dus. Dat haal jij nooit met je newbie-style
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |