abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:30:06 #151
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179203
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:28 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Zit zelf op de universiteit dus ben absoluut niet op mn teentjes getrapt. Alleen ben ik ervan overtuigd dat de liefde zo niet werkt. Je wordt verliefd op iemand zn doen en laten, hoe die jongen is... Zn opleiding is dan mooi meegenomen. Zodra het een rationele beslissing wordt is er naar mijn inziens niet eens sprake van verliefdheid/liefde...
Het verliefd zijn is trouwens maar een korte fase. Ik denk niet dat het onbelangrijk is om wel realistisch te blijven, en na te gaan of je ook met iemand kunt blijven leven wanneer de verliefdheid over is.
pi_27179247
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik mag hier nog posten
Nog?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:32:43 #153
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_27179285
Kan iemand mij vertellen waarom de topic titel 'the search continues' is..................?
stupidity has become as common as common sense was before
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:32:58 #154
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179292
quote:

[..]

Zit zelf op de universiteit dus ben absoluut niet op mn teentjes getrapt. Alleen ben ik ervan overtuigd dat de liefde zo niet werkt. Je wordt verliefd op iemand zn doen en laten, hoe die jongen is... Zn opleiding is dan mooi meegenomen. Zodra het een rationele beslissing wordt is er naar mijn inziens niet eens sprake van verliefdheid/liefde...
de liefde werkt wel zo, ik moet naar mijn man kunnen opkijken. Ik ben een echt zwak vrouwtje, en ik zoek een sterk en -in mijn ogen- slim persoon met veel ambitie. Ik kan verliefdheid/liefde echt wel sturen, zo zal ik nooit verliefd worden op een buitenlands vakantievriendje, dat wordt op voorhand afgeblokt ... hetzelfde met beroep/diploma

en ik kan niet verliefd worden op iemand waar ik niet naar opkijk . Mijn man moet ergens 'meer' zijn dan mij. Ik kan er ook niet aandoen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:33:33 #155
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179317
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
waarom is iedereen zo op zijn tenen getrapt als het over opleidingen gaat.

ik doe daar toch niemand pijn mee als ik een universitair wil. Als ik daardoor heel mijn leven alleen zou geweest zijn, is dat toch mijn probleem, en niet dat van de anderen

al die gekwetste zieltjes toch, laat mij toch kortzichtig zijn als ik dat wil
Ik heb er geen enkel probleem mee hoor, . Ik snap het alleen niet zo, omdat er, als je het op die manier gaat bekijken zoveel andere punten zijn waarop je iemand dan moet beoordelen: opleiding is een van de vele punten die correleren met "niveau". Maar vreesch niet, ik slaap er niet minder om dat mensen daar eisen aan stellen, . (Overigens, het blijkt dat opleidingsniveau voor vrouwen belangrijker is dan voor mannen, het liefst hebben ze iemand met een hogere opleiding dan zij zelf.)

Als je aangeeft dat je iemand op het eerste gezicht leuk vind door het uiterlijk wordt dat ook vaak als kortzichtig gezien, maar ik kan er ook niks aan doen dat dat wel geldt voor mij.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27179335
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:32 schreef petitlapin het volgende:

[..]

de liefde werkt wel zo, ik moet naar mijn man kunnen opkijken. Ik ben een echt zwak vrouwtje, en ik zoek een sterk en -in mijn ogen- slim persoon met veel ambitie. Ik kan verliefdheid/liefde echt wel sturen, zo zal ik nooit verliefd worden op een buitenlands vakantievriendje, dat wordt op voorhand afgeblokt ... hetzelfde met beroep/diploma

en ik kan niet verliefd worden op iemand waar ik niet naar opkijk . Mijn man moet ergens 'meer' zijn dan mij. Ik kan er ook niet aandoen
Dus een HBO-er met een dikke bankrekening is ook goed?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:34:33 #157
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27179349
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:27 schreef TGT het volgende:

[..]

Je hebt een punt. EQ is zeker heel belangrijk. Maar ja alsnog ken ik geen 1 MBO-er die mij van de tafel lult en ik ken genoeg WO-ers die voor mij wartaal uitkramen. Tis blijkbaar maar net in welke omgeving je zit.
Ja en dat komt dan door jouw beperkte netwerk. Ik ken MBO-ers die mij helemaal weg kunnen lullen. Ik ken MBO-ers die zoveel geld verdienen dat ik mag hopen dat ik ooit zoveel ga verdienen...

Maar wat dan bijvoorbeeld MBO-ers die besluiten om daarna nog even een HBO te gaan doen, of HBO-ers die nog een uni gaan doen...

Eers vielen ze niet binnen jullie eisenpakket en dan opeens wel???????? Slimmer zijn ze niet geworde hoor.

Net als mn beste vriendin. MBO gedaan tot stewardess, jaartje gevlogen nu met gemak een HBO...
Tis nog steeds hetzelfde meisje, helemaal niets aan veranderd.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:36:36 #158
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179429
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:34 schreef TGT het volgende:

Dus een HBO-er met een dikke bankrekening is ook goed?
ik vrees van niet ... kan ik niet naar opkijken , geld op zich zegt me niets
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:38:06 #159
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179483
quote:

[..]

de liefde werkt wel zo, ik moet naar mijn man kunnen opkijken. Ik ben een echt zwak vrouwtje, en ik zoek een sterk en -in mijn ogen- slim persoon met veel ambitie.
Wat dat betreft richten we misschien wel gelijk. Mentaal zwak ben ik niet echt (Fysiek wel), en ik kan mezelf ook prima redden wat dat betreft. Ik wil toch echter ook wel een partner (m/v) die fysiek in ieder geval sterker is, en mentaal ook erg sterk. Dat heeft echter niet echt iets te maken met opleidingsniveau of ontwikkeling, meer met karakter en persoonlijkheid. Natuurlijk moet er wel enige gelijkheid zijn in niveau, en wil ik een partner die zelf kan leven.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:38:42 #160
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179498
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:27 schreef TGT het volgende:

[..]

Je hebt een punt. EQ is zeker heel belangrijk. Maar ja alsnog ken ik geen 1 MBO-er die mij van de tafel lult en ik ken genoeg WO-ers die voor mij wartaal uitkramen. Tis blijkbaar maar net in welke omgeving je zit.
Mwah, zoveel verschil maakt MBO niet met HBO hoor, alleen al gezien het grote aantal dat de overstap MBO-HBO maakt. Er zullen dus genoeg MBO-ers zijn waar je heel goed mee kunt communiceren.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27179523
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:34 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Ja en dat komt dan door jouw beperkte netwerk. Ik ken MBO-ers die mij helemaal weg kunnen lullen. Ik ken MBO-ers die zoveel geld verdienen dat ik mag hopen dat ik ooit zoveel ga verdienen...

Maar wat dan bijvoorbeeld MBO-ers die besluiten om daarna nog even een HBO te gaan doen, of HBO-ers die nog een uni gaan doen...

Eers vielen ze niet binnen jullie eisenpakket en dan opeens wel???????? Slimmer zijn ze niet geworde hoor.

Net als mn beste vriendin. MBO gedaan tot stewardess, jaartje gevlogen nu met gemak een HBO...
Tis nog steeds hetzelfde meisje, helemaal niets aan veranderd.
Beperkte netwerk? hahaha.

Ik heb het helemaal niet over een eis. Ik zeg alleen dat je aan het opleidingsniveau vaak(!!) kunt zien of diegene een beetje op je niveau zit.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:39:31 #162
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27179525
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:28 schreef MaRySe het volgende:
Ik mag hier nog posten
Nog steeds geen leuke man aan de haak geslagen dus?
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:39:31 #163
88139 JoeyT
pi_27179526
quote:

[..]

Ja dat komt t dus nog steeds door een beperkt netwerk. Succes krijg je niet alleen als je als je de uni hebt afgerond.

Mijn man moet 'meer' zijn

Ja ik houd niet zo van zwakke vrouwen... Ik wil dat mijn vriendinnetje naar mij opkijkt maar ik moet ook naar haar kunnen opkijken en dat hangt niet af van je opleiding....

En het is toch echt survival of the fittest, dus zwakke mensen eindigen altijd op de laatste plek.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:39:57 #164
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179539
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Een brede stratenmaker dan, die jou kan verdedigen voor alle gevaren in de wereld?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:41:07 #165
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27179566
quote:

[..]

Het is en blijft echter een statistisch vaststaand feit dat in de overgrote meerderheid van langdurige relaties de beide partners ongeveer hetzelfde opleidingsniveau hebben. Dus blijkbaar werkt het vaak wel zo. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar dat geldt voor bijna alles.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
pi_27179572
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:36 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Ondernemersschap dan?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:41:34 #167
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179575
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Het is en blijft echter een statistisch vaststaand feit dat in de overgrote meerderheid van langdurige relaties de beide partners ongeveer hetzelfde opleidingsniveau hebben. Dus blijkbaar werkt het vaak wel zo. Natuurlijk zijn er altijd uitzonderingen, maar dat geldt voor bijna alles.
Bij SGP-huwelijken werkt dat toch heel anders.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:42:07 #168
88139 JoeyT
pi_27179592
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:39 schreef TGT het volgende:

[..]

Beperkte netwerk? hahaha.

Ik heb het helemaal niet over een eis. Ik zeg alleen dat je aan het opleidingsniveau vaak(!!) kunt zien of diegene een beetje op je niveau zit.
Kijk als we toch zo gaan beginnen. Bijna elke MBO-er kan gewoon een HBO aan. Weet je wel hoeveel mensen na hun MBO net zo makkelijk hun HBO afronden...

Maja misschien heb ik makkelijk praten en heb ik het EQ van een verkoper en een IQ van een contactgestoorde prof...
pi_27179619
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:22 schreef JoeyT het volgende:
Verder is het EQ naar mijn mening een stuk belangrijker dan het IQ. Zeker om in het leven te slagen... Je bent vrij weinig zonder goede sociale vaardigheden ookal is je IQ nog zo hoog...
Goede sociale vaardigheden - ja. Sociaal inzicht (zit er wel in, maar belangrijk genoeg om los te noemen) - ja. EQ - nee. De meetmethodes voor EQ zijn bijna net zo slecht als dat ze voor IQ zijn (op zich een prestatie natuurlijk) en het getalletje op zich is dus vrijwel even belangrijk. Daarnaast word ik veel teveel geconfronteerd met mensen die EQ haast wel als troostprijs lijken te gebruiken, de welbekende "ja, maar ik heb wel een hoog EQ hòòòòr". Wat mij betreft een even grote afknapper als mensen die de Celestijnse belofte of de koffietafelpsychologie van John Gray overal tussendoor gooien.

Zo, frustratie weer van me afgeschreven en een tvp geplaatst in één soepele beweging .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:43:07 #170
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179621
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:39 schreef Frezer het volgende:

[..]

Een brede stratenmaker dan, die jou kan verdedigen voor alle gevaren in de wereld?
Als hij een beetje ontwikkeld is klinkt het mij niet gek in de oren.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:43:24 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27179630
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:41 schreef Alicey het volgende:

[..]

Bij SGP-huwelijken werkt dat toch heel anders.
Dat bedoel ik dus, er zijn altijd uitzonderingen te vinden.
pi_27179651
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:38 schreef Frezer het volgende:

[..]

Mwah, zoveel verschil maakt MBO niet met HBO hoor, alleen al gezien het grote aantal dat de overstap MBO-HBO maakt. Er zullen dus genoeg MBO-ers zijn waar je heel goed mee kunt communiceren.
??? De mbo-er die de overstap maakt naar HBO is een HBO-er. Met HBO-ers communiceer ik prima. Met MBO-er overigens ook maar dan blijft het meestal bij een praatje poep.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:44:41 #173
88139 JoeyT
pi_27179663
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:41 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Hoe kom je hier dan bij????????/

En wat is ongeveer hetzelfde opleidings niveau...

Ik ken bijna alleen maar stelletjes met een verschillend opleidingsniveau.

Ik ken ook echt helemaal niemand die daarop selecteert.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:45:15 #174
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179676
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:43 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus, er zijn altijd uitzonderingen te vinden.
Die vorm van huwelijk (Opgeleide kostwinner en slecht opgeleide huisvrouw) is volgens mij niet eens zo heel erg uitzonderlijk..
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:46:09 #175
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179702
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:39 schreef JoeyT het volgende:

Ik wil dat mijn vriendinnetje naar mij opkijkt maar ik moet ook naar haar kunnen opkijken en dat hangt niet af van je opleiding....
bij mij hangt het onder andere wel van de opleiding af, waarom zou ik me naar jouw gedachten moeten conformeren

sorry dat ik anders in elkaar zit dan jou, als jij er geen waarde aan hecht, fine with me, ik hecht er wel waarde aan. Dus heel jouw discours dat het niets uitmaakt, gaat op voor JOU, maar niet voor MIJ. Roep dus maar leuk verder tegen een muur, je zal me nooit overtuigen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:47:14 #176
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179733
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef JoeyT het volgende:

dan heb jij waarschijnlijk ook maar een heel beperkt sociaal netwerk ...

( wie de bal kaatst, ...)
pi_27179739
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:42 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Kijk als we toch zo gaan beginnen. Bijna elke MBO-er kan gewoon een HBO aan. Weet je wel hoeveel mensen na hun MBO net zo makkelijk hun HBO afronden...

Maja misschien heb ik makkelijk praten en heb ik het EQ van een verkoper en een IQ van een contactgestoorde prof...
Ja dat zijn dus HBO-ers.. Geen MBO-ers.

Maar zo onzettend bewust selecteer ik trouwens helemaal niet hoor. Maar de meiden waar ik tot nu toe succesvol een relatie heb gehad waren HBO-ers. En de ervaringen die ik heb met WO-ers en (echte) MBO-ers waren minder.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:47:44 #178
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179753
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef petitlapin het volgende:

[..]

bij mij hangt het onder andere wel van de opleiding af, waarom zou ik me naar jouw gedachten moeten conformeren

sorry dat ik anders in elkaar zit dan jou, als jij er geen waarde aan hecht, fine with me, ik hecht er wel waarde aan. Dus heel jouw discours dat het niets uitmaakt, gaat op voor JOU, maar niet voor MIJ. Roep dus maar leuk verder tegen een muur, je zal me nooit overtuigen.
Over lange tenen gesproken.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:47:44 #179
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_27179754
quote:

[..]

Hoe kom je hier dan bij????????/

En wat is ongeveer hetzelfde opleidings niveau...

Dat is zo, op www.cbs.nl zullen daar vast wel statistieken van bestaan. Ongeveer hetzelfde is universiteit-universiteit, MBO-MBO of universiteit-HBO en HBO-MBO. Laten we zeggen dat er doorgaans hooguit één trap verschil in zit.

En eerlijk gezegd ken ik geen stelletjes waarvan de één universiteit heeft en de ander MBO. Ze zullen ongetwijfeld wel bestaan, maar het zijn uitzonderingen.
pi_27179760
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:46 schreef petitlapin het volgende:
bij mij hangt het onder andere wel van de opleiding af
Van de algemene kennis en inzicht die iemand heeft, of specifiek van zijn schoolopleiding? Daar kan een heel behoorlijk verschil inzitten tenslotte .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:48:15 #181
88139 JoeyT
pi_27179764
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef TGT het volgende:

[..]

Met MBO-er overigens ook maar dan blijft het meestal bij een praatje poep.
Wat ben ik blij dat ik niet zo denk zeg. Zou een hele hoop leuke mensen zijn misgelopen met zulke vooroordelen...

Nogmaals ik ken heel wat MBO-ers die jou compleet zullen weglullen...

Maar als degene dus eerst MBO deed dan praatte je over poep en na de overstap kunnen ze wel met je meepraten ????

Overschat de HBO niet zo want bijna elke MBO-er kan met een beetje discipline ook wel een HBO doen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:50:26 #182
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179843
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Over lange tenen gesproken.
het is gewoon JoeyT, die heel dit topic begint te overroepen met zijn mening, je voelt gewoon zijn onrust en zijn overtuigingsdrang. Het stoort, hij verplettert gewoon iedereen met loze verwijten.

in plaats van gewoon iedereen zijn eigen mening te gunnen
pi_27179856
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Wat ben ik blij dat ik niet zo denk zeg. Zou een hele hoop leuke mensen zijn misgelopen met zulke vooroordelen...

Maar als degene dus eerst MBO deed dan praatte je over poep en na de overstap kunnen ze wel met je meepraten ????

Overschat de HBO niet zo want bijna elke MBO-er kan met een beetje discipline ook wel een HBO doen.
Daarom is WO een minimumeis en dan nog voldoet lang niet elke student aan mijn intelligentiecriteria.
pi_27179858
quote:

Ja vrouw altijd minder dan de man. Ik bedoel maar voor koken en schoonmaken is geen hoog opleidingsniveau nodig toch?

TGT zoekt alvast dekking
pi_27179891
MBO is echt een flinke stap lager dan HBO. Ik denk dat een overstap van HBO naar Universiteit makkelijker is dan van MBO naar HBO.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:52:15 #186
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179911
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:44 schreef TGT het volgende:

[..]

??? De mbo-er die de overstap maakt naar HBO is een HBO-er. Met HBO-ers communiceer ik prima. Met MBO-er overigens ook maar dan blijft het meestal bij een praatje poep.
Zolang die persoon op het MBO zit is het een MBO-er, en eigelijk totdat die persoon het HBO heeft afgerond. En hij/zij heeft op dat moment de zelfde intelligentie als een paar jaar later wanneer hij/zij op het HBO zit. Dan heeft die persoon wel meer kennis natuurlijk, maar iemand die 10 jaar ouder is heeft ook meer kennis.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:52:58 #187
88139 JoeyT
pi_27179934
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:47 schreef petitlapin het volgende:

[..]

dan heb jij waarschijnlijk ook maar een heel beperkt sociaal netwerk ...

( wie de bal kaatst, ...)
Mijn netwerk gaat iig door alle lagen van de maatschappelijke ladder heen...

Maja ik begin het id te krijgen dat jij zelf sociaal niet heel erg vaardig bent. Als jij iemand nodig hebt die 'meer'is komt dat puur uit het feit dat jij jezelf 'minder' vindt.

Zwakke mensen hebben sterke mensen nodig. En dat jij dat 1 of 2 studies hebt afgerond verandert er dan nog niets aan dat je waarschijnlijk minder sterk bent dan de gemiddelde MBO-er
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:52:59 #188
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179935
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

het is gewoon JoeyT, die heel dit topic begint te overroepen met zijn mening, je voelt gewoon zijn onrust en zijn overtuigingsdrang. Het stoort, hij verplettert gewoon iedereen met loze verwijten.

Ik voel het zelf eigenlijk niet... Volgens mij is het niet JoeyT's doel te overtuigen, maar vertelt hij slechts hoe hij het zelf ziet.. Perceptie-verschilletje.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:02 #189
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179939
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
MBO is echt een flinke stap lager dan HBO. Ik denk dat een overstap van HBO naar Universiteit makkelijker is dan van MBO naar HBO.
Ik heb dat toch andersom ervaren, en velen met mij.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:46 #190
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27179960
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:51 schreef WeirdMicky het volgende:
Dat weet ik wel zeker ja.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:53:57 #191
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27179969
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:50 schreef TGT het volgende:

TGT zoekt alvast dekking
*HAP*
Ik heb relaties gehad met mannen boven en onder mijn (HBO) opleidingsniveau. Mannen die cum laude universitair zijn afgestudeerd, mannen die de leerschool van de straat met glans hebben doorlopen.
Mij persoonlijk maakt het opleidingsniveau niet veel uit. Intelligentie en interessantheid meet ik niet af aan een papiertje, maar aan de praktijk .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:54:15 #192
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179978
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:50 schreef TGT het volgende:

[..]

Ja vrouw altijd minder dan de man. Ik bedoel maar voor koken en schoonmaken is geen hoog opleidingsniveau nodig toch?

TGT zoekt alvast dekking
Er zijn een hoop mannen die zo denken inderdaad.. En een hoop vrouwen die het voeren van een huishouden voldoende vinden, en geen drang hebben zich verder te ontwikkelen..
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:54:37 #193
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27179995
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Die vorm van huwelijk (Opgeleide kostwinner en slecht opgeleide huisvrouw) is volgens mij niet eens zo heel erg uitzonderlijk..
Sterker nog, dat bewezen eerder regel dan uitzondering. .
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:15 #194
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27180023
En hoe beinvloedt dit al dan niet je single zijn? Als je een leuke meid/kerel ziet en je komt er achter dat hij een ander opleidingsniveau heeft, haak je dan af?
Of ga je juist alleen op zoek op plekken waar je gelijk opgeleiden kan vinden??
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:55:45 #195
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27180040
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:52 schreef JoeyT het volgende:

Maja ik begin het id te krijgen dat jij zelf sociaal niet heel erg vaardig bent. Als jij iemand nodig hebt die 'meer'is komt dat puur uit het feit dat jij jezelf 'minder' vindt.

Zwakke mensen hebben sterke mensen nodig. En dat jij dat 1 of 2 studies hebt afgerond verandert er dan nog niets aan dat je waarschijnlijk minder sterk bent dan de gemiddelde MBO-er
ja, ik heb een laag zelfvertrouwen, ik voel me minder, en ik ben fysiek en mentaal zwak. So what ? Om nog maar te zwijgen van mijn sociale onvaardigheid, ik heb nooit veel vrienden gehad.

dat heb ik toch allemaal al verteld ? , ik zie het niet eens als een verwijt, het is een vaststaand feit.
pi_27180042
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Jij hebt serieus moeite met fatsoenlijk lezen. Vermoeiend. Het blijft MEESTAL bij een praatje poep. Het is een ervaring en geen denkwijze.

Jij gaat van veel te veel dingen uit zonder ook maar enige kennis te bezitten. Je gaat ervan uit dat jij een MBO-er kent die mij weglult.... Je denkt dat ik HBO overschat..

Waar haal je die onzin vandaan man?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:58:05 #197
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27180127
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:55 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ja, ik heb een laag zelfvertrouwen, ik voel me minder, en ik ben fysiek en mentaal zwak. So what ? Om nog maar te zwijgen van mijn sociale onvaardigheid, ik heb nooit veel vrienden gehad.
Dat hoeft trouwens niet door sociale onvaardigheid te komen. Ik heb ook nooit veel vrienden gehad, en nu ook niet. Ik kets echter af op oppervlakkige relaties (Relaties in het algemeen dus, waaronder ook vriendschap). Ik kan me ook prima redden met mezelf.

Weet je zeker dat het een onvaardigheid is, en dat het aan jezelf ligt? Op welke manier ervaar je jezelf trouwens als mentaal zwak? Ik weet dat ik zelf begonnen ben met die (foute) term te gebruiken, maar wat bedoel jij er precies mee?

Verder denk ik dat je je niet aangevallen hoeft te voelen.. De meeste vrouwen zijn op zoek naar een sterke man.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:59:29 #198
88139 JoeyT
pi_27180179
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:50 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Naja ik ga er vanuit dat mijn invloed hier vrij beperkt is, dus ik verpletter denk ik helemaal niemand.

En idd ik ben iemand die overtuigd is van zn eigen kunnen en van zn eigen gelijk, maar als ik inzie dat ik ongelijk heb dan zal ik dat ook meteen toegeven.

Ik gun jou best je mening, maar vraag me bij jou altijd af waar die op gebaseerd is. Ik heb altijd t id dat jij leeft in een wereld met een grote stenen muur om je heen. Ik heb het id dat je alleen maar omringt wordt door WO-ers. En dan vind ik het idd niet gek dat je deze mening hebt... Oorlogen ontstaan ook door een beperkte visie op de wereld klein konijntje van me
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:01:26 #199
17979 MissMSX
Knightmare
pi_27180239
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:58 schreef Alicey het volgende:

[..]
Verder denk ik dat je je niet aangevallen hoeft te voelen.. De meeste vrouwen zijn op zoek naar een sterke man.
Biologisch gezien ook heel logisch, dus daar hoef je je idd niet door aangevallen te voelen. Ik wil een vent met sterke genen.
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
  vrijdag 20 mei 2005 @ 12:02:02 #200
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27180259
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 12:01 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Biologisch gezien ook heel logisch, dus daar hoef je je idd niet door aangevallen te voelen. Ik wil een vent met sterke genen.
Of zijn genen sterk zijn kan ik niet zien, maar ik kan wel zien of hij fysiek groot en sterk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')