Ik ga wel voor de tuinman in desperate housewifes!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
maar als puntje bij paaltje komt kan je gewoon op een straatschoffie vallen
Slimslim...quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:
School, theorie? Daarom zit ik dus op de universiteit![]()
En deze discussie hebben we inderdaad al vaker gevoerd!
Op de uni vind je meer slimme mensen dan op het MBO, nogal wiedes natuurlijk!
Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig! En natuurlijk heb je grote kneuzen rondlopen op de uni, die lopen overal rond namelijk.
Ik vind het unfair van Frenkie om bij Plato op de man te spelen, en op het moment dat hij erop reageert gaan zeggen dat daar het feedback topic voor is. Dan moet zijn gedeelte ook weggehaald worden![]()
Die is echt al wel van mij!!!quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik ga wel voor de tuinman in desperate housewifes!![]()
Overigens vind ik buitenlanders idd vaak aantrekkelijk, vooral als ze in het bezit zijn van donkere krullen!
Balen zeg, dat is nooit leuk om te horenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer thuis
Mijn crush heeft even verteld hoe leuk en lief hij mijn vriendin wel niet vindt.
En de Magic 8 Ball Love Edition zei ook dat ik 't moest vergeten.
Jongens zijn stom.
Dit is wel ongeveer het laatste wat je wilt horenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer thuis
Mijn crush heeft even verteld hoe leuk en lief hij mijn vriendin wel niet vindt.
Jongens zijn stom.
Ik weet niet helemaal of het wederzijds is enzoquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Copycat het volgende:
Jammer, CherryLips.
Vind je vriendin jouw crush ook leuk? Dat lijkt me helemaal vervelend.
Ik heb popcornquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dit is wel ongeveer het laatste wat je wilt horenTrow rocks at him!
Tijd voor heel veel chocolade met veel nootjes
Nee, we gaan met alle single dames in onze kortste rokjes stappen en dronken over de bar kruipen en vals zingenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik hem de rekening sturen voor de liposuctie die ik nu echt moet ondergaan?
Kijk! Dat zijn nu eens de goeie plannen!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Thisbe het volgende:
Nee, we gaan met alle single dames in onze kortste rokjes stappen en dronken over de bar kruipen en vals zingen![]()
Vind jij HBO erg laag?quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Kijk, als ik bijvoorbeeld van een vrouw weet dat ze weleens een HBO'er als vriend gehad heeft dan denk ik bij mezelf "Stel dat ze voor mij kiest. Dan heeft die keuze totaal geen betekenis, want haar criteria liggen blijkbaar erg laag." en hoef ik haar dus al niet meer.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Nee, we gaan met alle single dames in onze kortste rokjes stappen en dronken over de bar kruipen en vals zingen![]()
Ik weet niet of dat m'n single status in de goeie richting gaat duwenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!!! Maar dan nemen we ook echt wel rocks mee!!!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]OMG ik zie het al echt voor me
*helm opzetquote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Ik doe ook mee!!! Maar dan nemen we ook echt wel rocks mee!!!![]()
Zijn er nog hogere opleidingen dan universitair dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:25 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Vind jij HBO erg laag?
Date je dan ook enkel meisjes met universitaire opleiding of hoger?
Juist!! Bedoelde alleen maar aan te geven, dat als je uitermate slim bent het wat spaak kan lopen in je contact met mensen...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:19 schreef styl-o_Steve het volgende:
nogal makkelijk standpunt..
van vrouwen wordt je soms ook kotsmisselijk.. maja als je echt hekel aan jongens heb stap dan over..
En EQ is nogal belangrijk.. maar is niet iets waar je naar opzoek gaat! Je komt iemand tegen en dat klikt.. en in het woord klikt komt alles samen, IQ, EQ uiterlijk en uitstraling!
Die t-shirts bestaan al hoor, inclusief bestelplannenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:34 schreef Rhoona het volgende:
[..]
Juist!! Bedoelde alleen maar aan te geven, dat als je uitermate slim bent het wat spaak kan lopen in je contact met mensen...
En wat betreft die T-shirtjes, ik denk dat daar wel business in zit!!!!![]()
ben jij 12?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer thuis
Jongens zijn stom.
Bij mij was het meer dat veel mij niet diep genoeg ging, en andere dingen daar ging het juist weer erg snel. Mogelijk hebben ook bij mij externe factoren een rol gespeeld, maar ergens vind ik dat ook verantwoording afschuiven..quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik blijf het met je eens zijn Alicey.
Ik was ook niet echt gemotiveerd (grotendeels ook door mijn gezondheid niet echt in de mogelijkheid),
HBO Psychologie bij de LOI doel ik op. Omdat ik psychologie een interessante richting vind, maar ik hoop ook professioneel een beetje die richting op de te gaan.quote:en ga binnenkort ook een universitaire (ou) studie doen, puur voor de kennis en interesse.
Wat ga je doen als ik vragen mag? En waar?
Ik heb wel weer even genoeg veren denk ik.quote:Oh, en ik vind je op het forum altijd heel intelligent overkomen.
dat was wel weer even genoeg lof
Het hangt ook af van financieen en het goed in je vel zitten. Ook is het belangrijk te weten wat je wilt, en dat is iets waar ik pas erg laat ben achter gekomen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:
Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig!
Het ligt er misschien aan waar iemand naar kijkt. Aantrekkelijkheid gaat voor mij toch voor een groot deel om karakter. Buitenlandse mannen en vrouwen hebben op dat gebied net zo goed diversiteit.quote:Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef dawg het volgende:
Vinden jullie buitenlandse mannen/vrouwen aantrekkelijker dan landgenoten?
Of ligt dat bij jullie puur aan de persoon?
Iemand van je eigen niveau kiezen lijkt mij vrij normaal. De diploma's zeggen alleen geen donder over het niveau, da's meer het punt.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef TGT het volgende:
Ik vind t eigenlijk vrij logisch dat je iemand kiest van je eigen niveau.. Ik (als HBO-er) zal waarschijnlijk ook kiezen voor een HBO-er als partner. Beetje dezelfde golflengte.. MBO-er zal ik waarschijnlijk links laten liggen evenals een WO-er. Ik zal nooit een lekker gesprek van niveau kunnen hebben met een MBO-er. En ik zal nooit het niveau van een WO-er halen in een gesprek.
Mwoah... Over het algemeen wel hoor. Niet altijd maar meestal kan je aan de diploma's wel zien welk niveau iemand heeft.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:
[..]
Iemand van je eigen niveau kiezen lijkt mij vrij normaal. De diploma's zeggen alleen geen donder over het niveau, da's meer het punt.
Maar hoe doe je dat dan? Ik bedoel, als je een nieuw persoon tegenkomen en je knapt af op uiterlijk, of hoe hij/zij zich op dat moment gedraagt, daar kan ik in komen. Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef TGT het volgende:
[..]
Mwoah... Over het algemeen wel hoor. Niet altijd maar meestal kan je aan de diploma's wel zien welk niveau iemand heeft.
Daarom gebruik ik ook het woordje "waarschijnlijk". Stel nou dat ik super op niveau kan praten met de MBO-er. Alles klikt en gaat goed.. Ja om dan iemand af te wijzen puur en alleen om het diploma.. Ja sorry dat is natuurlijk ontzettend dom.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Ik bedoel, als je een nieuw persoon tegenkomen en je knapt af op uiterlijk, of hoe hij/zij zich op dat moment gedraagt, daar kan ik in komen. Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?
(Ik ben het er overigens wel mee eens dat de kans groter is dat je met iemand op gelijk "niveau" kunt communiceren die het zelfde opleidingsniveau heeft.)
Het ligt ook aan het soort gesprekken en niet aan het diploma. Aan het opleidingsniveau kan je vaak al wel een beetje merken welk niveau iemand heeft in een gesprek.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:45 schreef Christine het volgende:
't Gaat toch meer om het soort gesprekken dat je met iemand kan hebben, dan om zijn/haar diplomaatje? Dat vind ik zo'n onzin...
Alhoewel ik moet toegeven dat ik heel andere gesprekken begon te hebben met mijn ex, toen hij met zijn studie aan de universiteit begon.
Je hebt helemaal gelijk... Het is gewoon grote onzin wat mensen hier verkondigen. Nogmaals liefde maakt blind dus een WO-er kan net zo goed op een niet opgeleid iemand vallen... Ik zit op de universiteit en heb 7 jaar met een meisje gehad die haar MBO heeft afgerond... Nooit gemerkt dat ze lager geschoold was. En het boeit ook helemaal geen moer! Ik kon goed met haar praten, het was een super slim meisje en ik werd ontzettend verliefd op haar om wie ze was. Mn huidige vriendinnetje is een HBO-er, zelfde verhaal...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Frezer het volgende:
[..]
Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?
Ja en ik ben een keer uitgeweest met een MBO-er.. Had me toch een potje een mening over Balkenende.. Ze kon alleen niet uitleggen waaromquote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk... Het is gewoon grote onzin wat mensen hier verkondigen. Nogmaals liefde maakt blind dus een WO-er kan net zo goed op een niet opgeleid iemand vallen... Ik zit op de universiteit en heb 7 jaar met een meisje gehad die haar MBO heeft afgerond... Nooit gemerkt dat ze lager geschoold was. En het boeit ook helemaal geen moer! Ik kon goed met haar praten, het was een super slim meisje en ik werd ontzettend verliefd op haar om wie ze was. Mn huidige vriendinnetje is een HBO-er, zelfde verhaal...
Mja,op deze basis zijn er wel heel veel eigenschapppen waarop je mensen kunt afkeuren als relatie materiaal: In wat voor buurt ze opgegroeid zijn, inkomen ouders, muzieksmaak, tv smaak, vakantie-smaak, etcetera. Het zegt allemaal wel wat, maar ik vrees dat er érg weinig mensen over blijven als je op deze manier naar ze gaat kijken.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:45 schreef TGT het volgende:
Maar ik ben wel bang dat het op de lange termijn niet gaat werken. Op een gegeven moment kom je er denk ik wel achter dat het niet loopt..
True true, ik wijs mensen ook niet bij voorbaat af hoor. En buurt, inkomen, smaak boeit me niet heel veel. De klik moet er zijn. Makkelijk gesprek, geen oncomfortabele stilte dat is voor mij wel belangrijk. En vaak kan je hieraan het kaartje opleiding wel plakken. Niet altijd, maar vaak wel.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja,op deze basis zijn er wel heel veel eigenschapppen waarop je mensen kunt afkeuren als relatie materiaal: In wat voor buurt ze opgegroeid zijn, inkomen ouders, muzieksmaak, tv smaak, vakantie-smaak, etcetera. Het zegt allemaal wel wat, maar ik vrees dat er érg weinig mensen over blijven als je op deze manier naar ze gaat kijken.
Hoe zwart-wit kan je t hebben... Dit heeft allemaal niets met opleiding te maken. Ken gewnoeg MBO-ers die jou compleet van de tafel zullen lullen en ik ken heel wat wo-ers die er geen zinnig woord uitkrijgen en bovendien een EQ hebben van 0,0...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:04 schreef TGT het volgende:
[..]
Ja en ik ben een keer uitgeweest met een MBO-er.. Had me toch een potje een mening over Balkenende.. Ze kon alleen niet uitleggen waaromVerder niks te melden.
Ook een keer uitgeweest met een WO-er.. Die dacht zoveel na over dingen.. En ze wist alles beter dan ik.. Ik volgde de helft van de verhalen niet...
Zeg dan dat je iemand wilt die universitair geschoold is, en niet iemand die hoger ontwikkeld is.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
waarom is iedereen zo op zijn tenen getrapt als het over opleidingen gaat.
ik doe daar toch niemand pijn mee als ik een universitair wil. Als ik daardoor heel mijn leven alleen zou geweest zijn, is dat toch mijn probleem, en niet dat van de anderen
al die gekwetste zieltjes toch, laat mij toch kortzichtig zijn als ik dat wil
Je hebt een punt. EQ is zeker heel belangrijk. Maar ja alsnog ken ik geen 1 MBO-er die mij van de tafel lult en ik ken genoeg WO-ers die voor mij wartaal uitkramen. Tis blijkbaar maar net in welke omgeving je zit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe zwart-wit kan je t hebben... Dit heeft allemaal niets met opleiding te maken. Ken gewnoeg MBO-ers die jou compleet van de tafel zullen lullen en ik ken heel wat wo-ers die er geen zinnig woord uitkrijgen en bovendien een EQ hebben van 0,0...
ik heb enkel en alleen nog maar het eerste gebruiktquote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Zeg dan dat je iemand wilt die universitair geschoold is, en niet iemand die hoger ontwikkeld is.
Zit zelf op de universiteit dus ben absoluut niet op mn teentjes getrapt. Alleen ben ik ervan overtuigd dat de liefde zo niet werkt. Je wordt verliefd op iemand zn doen en laten, hoe die jongen is... Zn opleiding is dan mooi meegenomen. Zodra het een rationele beslissing wordt is er naar mijn inziens niet eens sprake van verliefdheid/liefde...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:
waarom is iedereen zo op zijn tenen getrapt als het over opleidingen gaat.
ik doe daar toch niemand pijn mee als ik een universitair wil. Als ik daardoor heel mijn leven alleen zou geweest zijn, is dat toch mijn probleem, en niet dat van de anderen
al die gekwetste zieltjes toch, laat mij toch kortzichtig zijn als ik dat wil
Daar ging dus wel de discussie min of meer over. Het ging dan ook waarschijnlijk niet over jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 11:28 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb enkel en alleen nog maar het eerste gebruikt,ik sta niet in over wat anderen hier zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |