abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27171180
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef JoeyT het volgende:

[..]

maar als puntje bij paaltje komt kan je gewoon op een straatschoffie vallen
Ik ga wel voor de tuinman in desperate housewifes!
Overigens vind ik buitenlanders idd vaak aantrekkelijk, vooral als ze in het bezit zijn van donkere krullen!
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
pi_27171321
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:
School, theorie? Daarom zit ik dus op de universiteit
En deze discussie hebben we inderdaad al vaker gevoerd!
Op de uni vind je meer slimme mensen dan op het MBO, nogal wiedes natuurlijk!
Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig! En natuurlijk heb je grote kneuzen rondlopen op de uni, die lopen overal rond namelijk.

Ik vind het unfair van Frenkie om bij Plato op de man te spelen, en op het moment dat hij erop reageert gaan zeggen dat daar het feedback topic voor is. Dan moet zijn gedeelte ook weggehaald worden
Slimslim...

Ken genoeg lui op de universiteit die nogal contactgestoord zijn.. Beetje lage EQ zeg maar... Nou dan heb je wat aan al je slimheid... NOT
  donderdag 19 mei 2005 @ 23:57:22 #103
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27171346
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:52 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Ik ga wel voor de tuinman in desperate housewifes!
Overigens vind ik buitenlanders idd vaak aantrekkelijk, vooral als ze in het bezit zijn van donkere krullen!
Die is echt al wel van mij!!!
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27171692
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:57 schreef melismay het volgende:

[..]

Die is echt al wel van mij!!!
Misschien moeten we hem met z'n allen delen
*Nevermind the bollocks*
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:07:36 #105
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27171703
Ik ben weer thuis
Mijn crush heeft even verteld hoe leuk en lief hij mijn vriendin wel niet vindt.
En de Magic 8 Ball Love Edition zei ook dat ik 't moest vergeten.

Jongens zijn stom.
Tap tap tap
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:10:55 #106
99364 melismay
I'm not finished!!!
pi_27171803
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben weer thuis
Mijn crush heeft even verteld hoe leuk en lief hij mijn vriendin wel niet vindt.

Jongens zijn stom.
Balen zeg, dat is nooit leuk om te horen
Mannen zijn stom en jongens hebben vlooien
-
I'm not dating, I'm knitting
pi_27171876
Van het weekend zijn mn ouders weg, dus flink de beest uithangen zaterdag enne wie weet kom ik niet alleen thuis
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:14:39 #108
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27171914
Jammer, CherryLips .

Vind je vriendin jouw crush ook leuk? Dat lijkt me helemaal vervelend.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_27171925
quote:
Ik ben weer thuis

Jongens zijn stom.
Dit is wel ongeveer het laatste wat je wilt horen Throw rocks at him!
Tijd voor heel veel chocolade met veel nootjes
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:15:23 #110
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27171931
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:14 schreef Copycat het volgende:
Jammer, CherryLips .

Vind je vriendin jouw crush ook leuk? Dat lijkt me helemaal vervelend.
Ik weet niet helemaal of het wederzijds is enzo Volgens mij zei ie iets van; 'Ja en nu nog andersom'.
Tap tap tap
pi_27171945
Boys are stupid, throw rocks at them
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:15:57 #112
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27171950
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Thisbe het volgende:

[..]

Dit is wel ongeveer het laatste wat je wilt horen Trow rocks at him!
Tijd voor heel veel chocolade met veel nootjes
Ik heb popcorn
Maar daar ga ik zo misselijk van worden.
Tap tap tap
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:16:18 #113
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27171955
Mag ik hem de rekening sturen voor de liposuctie die ik nu echt moet ondergaan?
Tap tap tap
pi_27172019
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:16 schreef CherryLips het volgende:
Mag ik hem de rekening sturen voor de liposuctie die ik nu echt moet ondergaan?
Nee, we gaan met alle single dames in onze kortste rokjes stappen en dronken over de bar kruipen en vals zingen
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:23:50 #115
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_27172161
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:18 schreef Thisbe het volgende:
Nee, we gaan met alle single dames in onze kortste rokjes stappen en dronken over de bar kruipen en vals zingen
Kijk! Dat zijn nu eens de goeie plannen!

Eerst een schoonheidsslaapje .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:25:22 #116
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_27172188
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:00 schreef thabit het volgende:
Kijk, als ik bijvoorbeeld van een vrouw weet dat ze weleens een HBO'er als vriend gehad heeft dan denk ik bij mezelf "Stel dat ze voor mij kiest. Dan heeft die keuze totaal geen betekenis, want haar criteria liggen blijkbaar erg laag." en hoef ik haar dus al niet meer.
Vind jij HBO erg laag?
Date je dan ook enkel meisjes met universitaire opleiding of hoger?
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:28:01 #117
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27172257
quote:

[..]

OMG ik zie het al echt voor me
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:29:30 #118
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27172303
quote:

[..]

Ik weet niet of dat m'n single status in de goeie richting gaat duwen
Tap tap tap
pi_27172318
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:28 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

OMG ik zie het al echt voor me
Ik doe ook mee!!! Maar dan nemen we ook echt wel rocks mee!!!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 00:31:48 #120
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_27172347
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:30 schreef Rhoona het volgende:

[..]

Ik doe ook mee!!! Maar dan nemen we ook echt wel rocks mee!!!
*helm opzet
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_27172588
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:25 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Vind jij HBO erg laag?
Date je dan ook enkel meisjes met universitaire opleiding of hoger?
Zijn er nog hogere opleidingen dan universitair dan?

Dat van die bar en vals zingen zie ik wel zitten, maar dat korte rokje niet.

Hm. Wat een stelletje zeurkousen zijn jullie toch eigenlijk, dat gemekker over die opleidingen. En ja hoor, iemand roept wat over slim zijn en daar komt de ander weer met "ja maar het EQ!". Als ik ergens misselijk van wordt zijn het mensen die bij slimme mensen gelijk de behoefte voelen om over EQ te beginnen. En nee dat is niet offtopic, want als ik ooit een man tegen kom die vraagt hoe het met m'n EQ staat vind ik dat een enorme afknapper. Zo. En nu ga ik slapen.

CherryLips: gewoon zeggen dat je niet geinteresseerd bent in zijn verhalen hoor, anders dan blijft ie dalijk bezig met tegen jou zeuren over dat andere meisje.
Sanity is (not) statistical
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:05:16 #122
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27172905
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 00:15 schreef Beach het volgende:
Boys are stupid, throw rocks at them
Dat wil ik dus op een t-shirt
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:19:52 #123
120530 styl-o_Steve
Board loving
pi_27173093
nogal makkelijk standpunt..
van vrouwen wordt je soms ook kotsmisselijk.. maja als je echt hekel aan jongens heb stap dan over..
En EQ is nogal belangrijk.. maar is niet iets waar je naar opzoek gaat! Je komt iemand tegen en dat klikt.. en in het woord klikt komt alles samen, IQ, EQ uiterlijk en uitstraling!
Styl-O Steve's true love is snowboarding
pi_27173230
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:19 schreef styl-o_Steve het volgende:
nogal makkelijk standpunt..
van vrouwen wordt je soms ook kotsmisselijk.. maja als je echt hekel aan jongens heb stap dan over..
En EQ is nogal belangrijk.. maar is niet iets waar je naar opzoek gaat! Je komt iemand tegen en dat klikt.. en in het woord klikt komt alles samen, IQ, EQ uiterlijk en uitstraling!
Juist!! Bedoelde alleen maar aan te geven, dat als je uitermate slim bent het wat spaak kan lopen in je contact met mensen...

En wat betreft die T-shirtjes, ik denk dat daar wel business in zit!!!!
  vrijdag 20 mei 2005 @ 01:37:14 #125
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27173250
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:34 schreef Rhoona het volgende:

[..]

Juist!! Bedoelde alleen maar aan te geven, dat als je uitermate slim bent het wat spaak kan lopen in je contact met mensen...

En wat betreft die T-shirtjes, ik denk dat daar wel business in zit!!!!
Die t-shirts bestaan al hoor, inclusief bestelplannen
Wil je er ook één?
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:20:43 #126
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_27174393
quote:
Ik ben weer thuis

Jongens zijn stom.
ben jij 12?

ontopic:

Ik vraag me sowieso af wat intelligentie nu daadwerkelijk is, is dat het vermogen om dingen te onthouden? dingen te analyseren? (zoals onze huidige maatschappij dat dus vindt)

OF is intelligentie het vermogen om dingen op te (op) bouwen zoals bv een metselaar of voor mijn part een boer. Ik bedoel, een paar honderd jaar geleden (nog niet eens) bestond het hele land alleen maar uit harde werkers en een stuk minder denkers (alleen de koningen enz.)
Ik kan ondanks een redelijke opleiding nog geen muurtje metselen hoor, dan ben ik in de ogen van een metselaar behoorlijk dom. Als hij vervolgens problemen heeft met zijn pc of weet ik het, voor mijn part een wiskundig probleem dan vind ik hem misschien wel weer dom overkomen.

En zoals al een paar keer in dit topic geroepen is, intelligentie kan zich ook uitten door een brede horizon te hebben. Veel algemene kennis te hebben. Met zulke mensen kun je namelijk prima een diepgaand gesprek voeren, ook al hebben ze bv slecht mavo ofzo gedaan.

Kortom: Intelligentie is ook maar relatief vind ik altijd maar.

(wat een verhaal voor de vroege ochtend )
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:30:54 #127
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27174435
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:31 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik blijf het met je eens zijn Alicey.
Ik was ook niet echt gemotiveerd (grotendeels ook door mijn gezondheid niet echt in de mogelijkheid),
Bij mij was het meer dat veel mij niet diep genoeg ging, en andere dingen daar ging het juist weer erg snel. Mogelijk hebben ook bij mij externe factoren een rol gespeeld, maar ergens vind ik dat ook verantwoording afschuiven..
quote:
en ga binnenkort ook een universitaire (ou) studie doen, puur voor de kennis en interesse.

Wat ga je doen als ik vragen mag? En waar?
HBO Psychologie bij de LOI doel ik op. Omdat ik psychologie een interessante richting vind, maar ik hoop ook professioneel een beetje die richting op de te gaan.
quote:
Oh, en ik vind je op het forum altijd heel intelligent overkomen.
dat was wel weer even genoeg lof
Ik heb wel weer even genoeg veren denk ik.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:33:05 #128
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27174450
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:32 schreef Thisbe het volgende:

Mensen die echt slim zijn verspelen hun kans niet, door niet te gaan studeren, dan ben je namelijk helemaal niet slim bezig!
Het hangt ook af van financieen en het goed in je vel zitten. Ook is het belangrijk te weten wat je wilt, en dat is iets waar ik pas erg laat ben achter gekomen.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 07:35:42 #129
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27174462
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 23:48 schreef dawg het volgende:
Vinden jullie buitenlandse mannen/vrouwen aantrekkelijker dan landgenoten?
Of ligt dat bij jullie puur aan de persoon?
Het ligt er misschien aan waar iemand naar kijkt. Aantrekkelijkheid gaat voor mij toch voor een groot deel om karakter. Buitenlandse mannen en vrouwen hebben op dat gebied net zo goed diversiteit.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 09:18:54 #130
62419 CherryLips
chocoholic
pi_27175533
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 01:05 schreef Christine het volgende:

[..]

Dat wil ik dus op een t-shirt
Waar denk je dat die quote vandaan komt?
Tap tap tap
pi_27176825
Ik vind t eigenlijk vrij logisch dat je iemand kiest van je eigen niveau.. Ik (als HBO-er) zal waarschijnlijk ook kiezen voor een HBO-er als partner. Beetje dezelfde golflengte.. MBO-er zal ik waarschijnlijk links laten liggen evenals een WO-er. Ik zal nooit een lekker gesprek van niveau kunnen hebben met een MBO-er. En ik zal nooit het niveau van een WO-er halen in een gesprek.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:10:08 #132
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27176855
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:08 schreef TGT het volgende:
Ik vind t eigenlijk vrij logisch dat je iemand kiest van je eigen niveau.. Ik (als HBO-er) zal waarschijnlijk ook kiezen voor een HBO-er als partner. Beetje dezelfde golflengte.. MBO-er zal ik waarschijnlijk links laten liggen evenals een WO-er. Ik zal nooit een lekker gesprek van niveau kunnen hebben met een MBO-er. En ik zal nooit het niveau van een WO-er halen in een gesprek.
Iemand van je eigen niveau kiezen lijkt mij vrij normaal. De diploma's zeggen alleen geen donder over het niveau, da's meer het punt.
pi_27176938
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:10 schreef Alicey het volgende:

[..]

Iemand van je eigen niveau kiezen lijkt mij vrij normaal. De diploma's zeggen alleen geen donder over het niveau, da's meer het punt.
Mwoah... Over het algemeen wel hoor. Niet altijd maar meestal kan je aan de diploma's wel zien welk niveau iemand heeft.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:30:08 #134
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27177410
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:13 schreef TGT het volgende:

[..]

Mwoah... Over het algemeen wel hoor. Niet altijd maar meestal kan je aan de diploma's wel zien welk niveau iemand heeft.
Maar hoe doe je dat dan? Ik bedoel, als je een nieuw persoon tegenkomen en je knapt af op uiterlijk, of hoe hij/zij zich op dat moment gedraagt, daar kan ik in komen. Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?

(Ik ben het er overigens wel mee eens dat de kans groter is dat je met iemand op gelijk "niveau" kunt communiceren die het zelfde opleidingsniveau heeft.)
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27177880
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar hoe doe je dat dan? Ik bedoel, als je een nieuw persoon tegenkomen en je knapt af op uiterlijk, of hoe hij/zij zich op dat moment gedraagt, daar kan ik in komen. Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?

(Ik ben het er overigens wel mee eens dat de kans groter is dat je met iemand op gelijk "niveau" kunt communiceren die het zelfde opleidingsniveau heeft.)
Daarom gebruik ik ook het woordje "waarschijnlijk". Stel nou dat ik super op niveau kan praten met de MBO-er. Alles klikt en gaat goed.. Ja om dan iemand af te wijzen puur en alleen om het diploma.. Ja sorry dat is natuurlijk ontzettend dom.

Maar ik ben wel bang dat het op de lange termijn niet gaat werken. Op een gegeven moment kom je er denk ik wel achter dat het niet loopt..
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:45:37 #136
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_27177892
't Gaat toch meer om het soort gesprekken dat je met iemand kan hebben, dan om zijn/haar diplomaatje? Dat vind ik zo'n onzin...
Alhoewel ik moet toegeven dat ik heel andere gesprekken begon te hebben met mijn ex, toen hij met zijn studie aan de universiteit begon.
pi_27177969
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:45 schreef Christine het volgende:
't Gaat toch meer om het soort gesprekken dat je met iemand kan hebben, dan om zijn/haar diplomaatje? Dat vind ik zo'n onzin...
Alhoewel ik moet toegeven dat ik heel andere gesprekken begon te hebben met mijn ex, toen hij met zijn studie aan de universiteit begon.
Het ligt ook aan het soort gesprekken en niet aan het diploma. Aan het opleidingsniveau kan je vaak al wel een beetje merken welk niveau iemand heeft in een gesprek.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 10:49:25 #138
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_27177997
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:30 schreef Frezer het volgende:

[..]

Maar als je een tijdje gezellig hebt zitten kletsen met iemand knap je toch niet meer af op die persoon omdat 'i het woordje MBO of universiteit laat vallen? Of is dat het eerste wat je aan iemand vraagt?
Je hebt helemaal gelijk... Het is gewoon grote onzin wat mensen hier verkondigen. Nogmaals liefde maakt blind dus een WO-er kan net zo goed op een niet opgeleid iemand vallen... Ik zit op de universiteit en heb 7 jaar met een meisje gehad die haar MBO heeft afgerond... Nooit gemerkt dat ze lager geschoold was. En het boeit ook helemaal geen moer! Ik kon goed met haar praten, het was een super slim meisje en ik werd ontzettend verliefd op haar om wie ze was. Mn huidige vriendinnetje is een HBO-er, zelfde verhaal...
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_27178435
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:49 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk... Het is gewoon grote onzin wat mensen hier verkondigen. Nogmaals liefde maakt blind dus een WO-er kan net zo goed op een niet opgeleid iemand vallen... Ik zit op de universiteit en heb 7 jaar met een meisje gehad die haar MBO heeft afgerond... Nooit gemerkt dat ze lager geschoold was. En het boeit ook helemaal geen moer! Ik kon goed met haar praten, het was een super slim meisje en ik werd ontzettend verliefd op haar om wie ze was. Mn huidige vriendinnetje is een HBO-er, zelfde verhaal...
Ja en ik ben een keer uitgeweest met een MBO-er.. Had me toch een potje een mening over Balkenende.. Ze kon alleen niet uitleggen waarom Verder niks te melden.
Ook een keer uitgeweest met een WO-er.. Die dacht zoveel na over dingen.. En ze wist alles beter dan ik.. Ik volgde de helft van de verhalen niet...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:10:39 #140
73255 Frezer
Niet Henk!
pi_27178624
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 10:45 schreef TGT het volgende:
Maar ik ben wel bang dat het op de lange termijn niet gaat werken. Op een gegeven moment kom je er denk ik wel achter dat het niet loopt..
Mja,op deze basis zijn er wel heel veel eigenschapppen waarop je mensen kunt afkeuren als relatie materiaal: In wat voor buurt ze opgegroeid zijn, inkomen ouders, muzieksmaak, tv smaak, vakantie-smaak, etcetera. Het zegt allemaal wel wat, maar ik vrees dat er érg weinig mensen over blijven als je op deze manier naar ze gaat kijken.
"Cats were put into the world to disprove the dogma that all things were created to serve man."
pi_27178735
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:10 schreef Frezer het volgende:

[..]

Mja,op deze basis zijn er wel heel veel eigenschapppen waarop je mensen kunt afkeuren als relatie materiaal: In wat voor buurt ze opgegroeid zijn, inkomen ouders, muzieksmaak, tv smaak, vakantie-smaak, etcetera. Het zegt allemaal wel wat, maar ik vrees dat er érg weinig mensen over blijven als je op deze manier naar ze gaat kijken.
True true, ik wijs mensen ook niet bij voorbaat af hoor. En buurt, inkomen, smaak boeit me niet heel veel. De klik moet er zijn. Makkelijk gesprek, geen oncomfortabele stilte dat is voor mij wel belangrijk. En vaak kan je hieraan het kaartje opleiding wel plakken. Niet altijd, maar vaak wel.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:20:15 #142
88139 JoeyT
pi_27178912
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:04 schreef TGT het volgende:

[..]

Ja en ik ben een keer uitgeweest met een MBO-er.. Had me toch een potje een mening over Balkenende.. Ze kon alleen niet uitleggen waarom Verder niks te melden.
Ook een keer uitgeweest met een WO-er.. Die dacht zoveel na over dingen.. En ze wist alles beter dan ik.. Ik volgde de helft van de verhalen niet...
Hoe zwart-wit kan je t hebben... Dit heeft allemaal niets met opleiding te maken. Ken gewnoeg MBO-ers die jou compleet van de tafel zullen lullen en ik ken heel wat wo-ers die er geen zinnig woord uitkrijgen en bovendien een EQ hebben van 0,0...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:22:30 #143
88139 JoeyT
pi_27178983
Verder is het EQ naar mijn mening een stuk belangrijker dan het IQ. Zeker om in het leven te slagen... Je bent vrij weinig zonder goede sociale vaardigheden ookal is je IQ nog zo hoog...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:25:15 #144
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179053
waarom is iedereen zo op zijn tenen getrapt als het over opleidingen gaat.

ik doe daar toch niemand pijn mee als ik een universitair wil. Als ik daardoor heel mijn leven alleen zou geweest zijn, is dat toch mijn probleem, en niet dat van de anderen

al die gekwetste zieltjes toch, laat mij toch kortzichtig zijn als ik dat wil
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:26:39 #145
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179099
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:

ik doe daar toch niemand pijn mee als ik een universitair wil. Als ik daardoor heel mijn leven alleen zou geweest zijn, is dat toch mijn probleem, en niet dat van de anderen

Zeg dan dat je iemand wilt die universitair geschoold is, en niet iemand die hoger ontwikkeld is.
pi_27179132
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:20 schreef JoeyT het volgende:

[..]

Hoe zwart-wit kan je t hebben... Dit heeft allemaal niets met opleiding te maken. Ken gewnoeg MBO-ers die jou compleet van de tafel zullen lullen en ik ken heel wat wo-ers die er geen zinnig woord uitkrijgen en bovendien een EQ hebben van 0,0...
Je hebt een punt. EQ is zeker heel belangrijk. Maar ja alsnog ken ik geen 1 MBO-er die mij van de tafel lult en ik ken genoeg WO-ers die voor mij wartaal uitkramen. Tis blijkbaar maar net in welke omgeving je zit.
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:28:00 #147
90092 petitlapin
bijna mama
pi_27179138
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zeg dan dat je iemand wilt die universitair geschoold is, en niet iemand die hoger ontwikkeld is.
ik heb enkel en alleen nog maar het eerste gebruikt ,ik sta niet in over wat anderen hier zeggen
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_27179166
Ik mag hier nog posten
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:28:57 #149
88139 JoeyT
pi_27179173
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:25 schreef petitlapin het volgende:

Zit zelf op de universiteit dus ben absoluut niet op mn teentjes getrapt. Alleen ben ik ervan overtuigd dat de liefde zo niet werkt. Je wordt verliefd op iemand zn doen en laten, hoe die jongen is... Zn opleiding is dan mooi meegenomen. Zodra het een rationele beslissing wordt is er naar mijn inziens niet eens sprake van verliefdheid/liefde...
  vrijdag 20 mei 2005 @ 11:29:11 #150
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_27179180
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 11:28 schreef petitlapin het volgende:

[..]

ik heb enkel en alleen nog maar het eerste gebruikt ,ik sta niet in over wat anderen hier zeggen
Daar ging dus wel de discussie min of meer over. Het ging dan ook waarschijnlijk niet over jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')