Ja, wat een acteertalent heeft die man toch.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef TrumpingPimp het volgende:
Vond hem namelijk nogal verbaast kijken toen ze zwanger was
"MTV award for best actor goes to................. (trommelgeroffel).............. ...."quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, wat een acteertalent heeft die man toch.
Palpatine had het toch ook over die sith die dat schijnbaar kon doen? dus die medichlorians (forcedeeltjes, hoe je het ook mag spellen) kon beïnvloeden zodat dat zelfs mogelijk was?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 15:45 schreef TrumpingPimp het volgende:
Zijn moeder was ook zomaar zwanger geworden?
Zwanger? wat is dat? Kijkt alsof hij diep depressief en zwaar geschokt is en zegt dan dat hij zo blij isquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:02 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, wat een acteertalent heeft die man toch.
Heb deel 4 net gedownload (mn videorecorder heb ik weggegooid, heb hem nog wel op VHS)quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:58 schreef Koningin het volgende:
Hadden er nog meer mensen de drang om deel 4 te gaan kijken nadat ze de deel 3 in de bios hadden gezien
Ik wel nl. weet niet waarom....
Ik heb nog wel een videorecorder... maar heb al mijn banden weg geflikkerd...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:48 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Heb deel 4 net gedownload (mn videorecorder heb ik weggegooid, heb hem nog wel op VHS)
Kijk als je dus meer feiten weet als bijvoorbeeld meerdere jedi codes verbreekt, sandraiders, trouwen (Big NO NO) en het vermoorden van Dooku. Daarom weet je ook dat hij mega hypocriet bezig is bij de emperor en Windu. Aniquote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Dus hij had al de Jedi-code gebroken... interesting
En door Count Dooku te vermoorden nog eens.
Geen wonder dat de raad hem geen master wilde maken... of zou het daar niet mee te maken hebben?
Er was echt een groot gedeelte van Anakin's tekst die er best geforceerd uitkwam...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:46 schreef marchien het volgende:
[..]
Zwanger? wat is dat? Kijkt alsof hij diep depressief en zwaar geschokt is en zegt dan dat hij zo blij is![]()
Was het enige moment dat het me opviel dat het niet zo lekker geacteerd was
Ja klopt, toen moest ik ook gelijk denken aan Shmi Skywalkers 'onbevlekte ontvangenis' van Anakinquote:Op vrijdag 20 mei 2005 16:24 schreef Tokus het volgende:
[..]
Palpatine had het toch ook over die sith die dat schijnbaar kon doen? dus die medichlorians (forcedeeltjes, hoe je het ook mag spellen) kon beïnvloeden zodat dat zelfs mogelijk was?
Die keek tenminste vrolijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel vreemd, dat gezeik over Christensen. Alsof Mark Hamill een goede acteur was.
dat lijkt me daar dan wel naar te verwijzen, waardoor Palpatine daar dus ook van af wist, en wat er dus op kan wijzen dat die Sith lord inderdaad de mentor was van Palpatine (qua tijdspanne).quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja klopt, toen moest ik ook gelijk denken aan Shmi Skywalkers 'onbevlekte ontvangenis' van Anakin
ja haha zie je t al voor je: Anakin die over gaat naar de Dark Side en dan met een meters grote smile op z`n gezicht rond loopquote:
Nadeel van zwanger zijn ... wordt je niet altijd aantrekkelijker van.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:59 schreef Hymn het volgende:
Padme zag er geregeld gewoon niet uit, foei lelijk terwijl ze best een lekker wijf is
net na de bevalling, ze is door de totale omslag van Anakin naar de Dark Side de wil om te leven verloren en gaat daardoor dood.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:46 schreef FuifDuif het volgende:
Hoe gaat Padmé dood?
Oke, dan weet ik dat alvastquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:48 schreef Ruis het volgende:
[..]
net na de bevalling, ze is door de totale omslag van Anakin naar de Dark Side de wil om te leven verloren en gaat daardoor dood.
Ze was al foei lelijk toen ze net zwanger was, de scene voordat ze het die barry vertelde, was de makeup en het haar gewoon te ergquote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Nadeel van zwanger zijn ... wordt je niet altijd aantrekkelijker van.
Idd. Ze kunnen we een heel mechanisch lijf om 'm heen bouwen maar z'n verkoudheid niet genezenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
En General Grievous viel me een beetje tegen... Waar sloeg die chronische Bronchitis van hem eigenlijk op?![]()
En dat is een feit?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 23:06 schreef Young_David het volgende:
[..]
Nadeel van zwanger zijn ... wordt je niet altijd aantrekkelijker van.
Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is een feit?
Nee dus..... ik vind mijn vriendin prachtig nu ze zwanger is..
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.
Ik vond hem na die twee voorgaande niet tegenvallen. De film hangt aan elkaar van de CG, clichees en matig acteerwerk maargoed het is een starwars film dus dat weet je van te voren. Als je een beetje fan van starwars bent dan vind je hem sowieso wel leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef FuifDuif het volgende:
Maar valt de film nu wel of niet tegen?
Ik vind 3 zeker de beste van 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ook ik vind IV, V en VI vele malen beter dan I en II, en waarschijnlijk dan ook III. Ik had gehoopt dat III beter zou zijn dan I en II, maar ik hoor niet al te veel positieve dingen in dat opzicht.
Maak je geen zorgen, III is een stuk beter dan I en II, maar hij haalt het, zoals ik al zei, bij lange na niet bij de oude trilogie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ook ik vind IV, V en VI vele malen beter dan I en II, en waarschijnlijk dan ook III. Ik had gehoopt dat III beter zou zijn dan I en II, maar ik hoor niet al te veel positieve dingen in dat opzicht.
ik weet niet waar jij het dan hoort, maar zo ongeveer overal komt het er op neer dat deel 3 beter gevonden wordt dan 1 en 2.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja en op dat gebied valt het allemaal wel mee...... of als ik zoals jou zou zijn.... tegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.
Hij zicht dit letterlijk tegen R2:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb het nog niet eerder zien staan.. maar ik dacht dat in Episode V Obi-Wan iets in de trant zegt dat Luke de laatste hoop is en dat Yoda dan zegt dat er nóg een is. Obi-Wan is dus helemaal het bestaan van Leia vergeten? Verder herkent Obi-Wan volgens mij de droids ook niet meer..
Een gaatje in het plot dusquote:BEN: Now, let's see if we can't figure out what you are, my little
friend. And where you come from.
is wel een jaar of 30 erna... zou jij je alles nog herinneren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb het nog niet eerder zien staan.. maar ik dacht dat in Episode V Obi-Wan iets in de trant zegt dat Luke de laatste hoop is en dat Yoda dan zegt dat er nóg een is. Obi-Wan is dus helemaal het bestaan van Leia vergeten? Verder herkent Obi-Wan volgens mij de droids ook niet meer..
Hij was bij de geboorte van de kinderen van zijn beste vriend. Lijkt me niet iets dat je zomaar vergeetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:29 schreef Koekwaus het volgende:
[..]
is wel een jaar of 30 erna... zou jij je alles nog herinneren?
Obi-Wan Kenobi heeft Luke altijd van dichtbij gevolgt en had daar alle hoop op gevestigd. Het is niet zo dat hij Leia was vergeten als hij dat in Ep. V zegt. Het is meer dat hij ervan overtuigd was dat Luke degene was die de sith omlaag zou brengen. "That boy was our last hope". Yoda corrigeerd hem, ze weten zelf allebei wel dat Leia er is en dat Yoda Leia bedoeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
1. Deathstar II was nog niet afquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vond was het einde van III waarin je Tarkin, Vader en Palpatine naar de bouw van de Death Star ziet kijken, zo' 18 jaar voor A New Hope. 18 jaar voordat hij in werking wordt gesteld met het vernietigen van Alderaan. 5 jaar na A New Hope (ongeveer) is er echter al een tweede Death Star. Ik vind het nogal een verschil om of 5 jaar over de bouw te doen, of 18 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |