Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:22 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En dat is een feit?
Nee dus..... ik vind mijn vriendin prachtig nu ze zwanger is..
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.
Ik vond hem na die twee voorgaande niet tegenvallen. De film hangt aan elkaar van de CG, clichees en matig acteerwerk maargoed het is een starwars film dus dat weet je van te voren. Als je een beetje fan van starwars bent dan vind je hem sowieso wel leuk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:50 schreef FuifDuif het volgende:
Maar valt de film nu wel of niet tegen?
Ik vind 3 zeker de beste van 1, 2 en 3.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ook ik vind IV, V en VI vele malen beter dan I en II, en waarschijnlijk dan ook III. Ik had gehoopt dat III beter zou zijn dan I en II, maar ik hoor niet al te veel positieve dingen in dat opzicht.
Maak je geen zorgen, III is een stuk beter dan I en II, maar hij haalt het, zoals ik al zei, bij lange na niet bij de oude trilogie.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja, ook ik vind IV, V en VI vele malen beter dan I en II, en waarschijnlijk dan ook III. Ik had gehoopt dat III beter zou zijn dan I en II, maar ik hoor niet al te veel positieve dingen in dat opzicht.
ik weet niet waar jij het dan hoort, maar zo ongeveer overal komt het er op neer dat deel 3 beter gevonden wordt dan 1 en 2.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:03 schreef FuifDuif het volgende:
Ja en op dat gebied valt het allemaal wel mee...... of als ik zoals jou zou zijn.... tegenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Het zijn die dikkere tieten die het hem doen.
Hij zicht dit letterlijk tegen R2:quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb het nog niet eerder zien staan.. maar ik dacht dat in Episode V Obi-Wan iets in de trant zegt dat Luke de laatste hoop is en dat Yoda dan zegt dat er nóg een is. Obi-Wan is dus helemaal het bestaan van Leia vergeten? Verder herkent Obi-Wan volgens mij de droids ook niet meer..
Een gaatje in het plot dusquote:BEN: Now, let's see if we can't figure out what you are, my little
friend. And where you come from.
is wel een jaar of 30 erna... zou jij je alles nog herinneren?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
Ik heb het nog niet eerder zien staan.. maar ik dacht dat in Episode V Obi-Wan iets in de trant zegt dat Luke de laatste hoop is en dat Yoda dan zegt dat er nóg een is. Obi-Wan is dus helemaal het bestaan van Leia vergeten? Verder herkent Obi-Wan volgens mij de droids ook niet meer..
Hij was bij de geboorte van de kinderen van zijn beste vriend. Lijkt me niet iets dat je zomaar vergeetquote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:29 schreef Koekwaus het volgende:
[..]
is wel een jaar of 30 erna... zou jij je alles nog herinneren?
Obi-Wan Kenobi heeft Luke altijd van dichtbij gevolgt en had daar alle hoop op gevestigd. Het is niet zo dat hij Leia was vergeten als hij dat in Ep. V zegt. Het is meer dat hij ervan overtuigd was dat Luke degene was die de sith omlaag zou brengen. "That boy was our last hope". Yoda corrigeerd hem, ze weten zelf allebei wel dat Leia er is en dat Yoda Leia bedoeld.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 01:24 schreef Kang-He het volgende:
1. Deathstar II was nog niet afquote:Op zaterdag 21 mei 2005 09:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Wat ik trouwens vreemd vond was het einde van III waarin je Tarkin, Vader en Palpatine naar de bouw van de Death Star ziet kijken, zo' 18 jaar voor A New Hope. 18 jaar voordat hij in werking wordt gesteld met het vernietigen van Alderaan. 5 jaar na A New Hope (ongeveer) is er echter al een tweede Death Star. Ik vind het nogal een verschil om of 5 jaar over de bouw te doen, of 18 jaar
omdat het kut is hele topics door te lezenquote:Op zaterdag 21 mei 2005 02:19 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Ik vraag me af waarom telkens weer dezelfde vragen gesteld worden die in vorige topics al zijn behandeld?
Hij kon het dan toch wel over z'n hart krijgen om z'n beste vriend, z'n "broer" waarvan hij hield zoals hij het zelf zei, nog even te laten lijden terwijl die toch stervende is, in plaats van hem een snellere dood te gunnen. Hij kiest dus voor de meest sadistische oplossing. Eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:53 schreef Dementor het volgende:
Omdat het niet echt "goed" is om dat te doen.
Hij kon het niet over zijn hart verkrijgen.
Zou ik even mogen weten wat jij een meningsverschil vind ?quote:Op vrijdag 20 mei 2005 22:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wel vreemd dat Anakin z'n ziel verkoopt en een kudde Jedi afmaakt uit liefde voor Padmé, maar haar bij het eerste het beste meningsverschil al meteen bijna wurgt met z'n force choke.
Is ook al eerder gevraagd.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:52 schreef Georges het volgende:
Waarom maakte Obi Wan Anakin niet af toen hij dat kon? Hij hakte zijn benen af en liet het daarbij?
Dat vind ik dus ook. Erg hard om hem te laten lijden.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hij kon het dan toch wel over z'n hart krijgen om z'n beste vriend, z'n "broer" waarvan hij hield zoals hij het zelf zei, nog even te laten lijden terwijl die toch stervende is, in plaats van hem een snellere dood te gunnen. Hij kiest dus voor de meest sadistische oplossing. Eigenlijk.
Palpatine bedoelt echt letterlijk mensen terug halen uit de dood, mensen van de dood redden en leven scheppen dmv midichloriansquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:42 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe zit dat precies met die gave om mensen van de dood te redden? Eerst zegt Palpatine dat alleen de dark side dat kan, maar aan het eind van Return of the Sith zegt Yoda dat Obi Wan weer in training gaat bij Qui Con Jin? Klopt het dan dat Qui Con Jin terug komt in zo'n soort spookvorm waarin later Obi Wan ook terug komt? Dus Qui Con heeft die gave geleerd en leert het op zijn beurt Obi Wan? En die manier van mensen van de dood redden zal Palpatine dan ook wel bedoelen.
Het duizelt mij een beetje.
Maar lukt hem dat ooit?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Palpatine bedoelt echt letterlijk mensen terug halen uit de dood, mensen van de dood redden en leven scheppen dmv midichlorians
Mensen weer levend maken, is ooit de gelukt door die wise sith lord...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef MeneerTim het volgende:
[..]
Maar lukt hem dat ooit?
Rare krachtsverhoudingen trouwens. Anakin moet steeds Obi Wan redden omdat Obi Wan het meestal in zijn eentje niet red maar in een onderling gevecht legt Anakin het af (dus zelfoverschatting weliswaar). Ook typisch dat de Emperor zegt dat Anakin sterker dan hem is, maar Obi Wan volgens Yoda niet sterk genoeg is voor de Emperor maar wel voor Anakin. Maar wellicht bedoelde de Emperor dat Anakin meer potentiëel heeft maar nog niet zo ver is.
In de laatste Clone Wars aflevering, waar Palpatine wordt ontvoerd, zie je dat Yoda(denk dat hij het was) een soort van force-grip gebruikt om Grievous' armour 'fijn te knijpen' . Daardoor heeft hij volgens mij zo'n moeite om te kunnen ademhalen.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 17:17 schreef fratsman het volgende:
[..]
En General Grievous viel me een beetje tegen... Waar sloeg die chronische Bronchitis van hem eigenlijk op?![]()
Heb je 1 en 2 gezien.. Ze zeggen nujuist steeds dat ze geen zicht meer hebben op de toekomst, dat ze blind zijn. Ze weten dus niet wat er aan de hand isquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe het kwam dat niemand wist dat Palpatine Sidious was. Hij kon misschien zwakkere Jedi misleiden, maar toch niet Windu en de groene muppet. Die bleken in onderlinge gevechten even sterk, zoniet sterker. Die moeten zulke dingen toch "voelen". Yoda voelde aan de andere kant van hun universum wel dat Order 66 werd uitgevoerd en dat er een hoop Jedi stierven, maar wanneer hij naast een Sith Lord staat, zou hij het niet weten omdat diezelfde Lord een handig truukje kent? Hmm.
Dus wanneer het goed uitkomt voor het plot zijn ze plots blind? En dan weer niet. En dan weer wel. En dan terug niet. En dan terug wel.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:27 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Heb je 1 en 2 gezien.. Ze zeggen nujuist steeds dat ze geen zicht meer hebben op de toekomst, dat ze blind zijn. Ze weten dus niet wat er aan de hand isook al staat hij naast hun.
Wordt meerderde malen duidelijk gemaakt dat de dark side de toekomst verhult. Zoals Yoda het ook in ep2 zegt, de toekomst is clouded by the dark side..quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dus wanneer het goed uitkomt voor het plot zijn ze plots blind? En dan weer niet. En dan weer wel. En dan terug niet. En dan terug wel.
Joda suspects wel een beetje iets, dat zie je aan zijn gezicht...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef Setambre het volgende:
Echt dat order 66 is wel stom uitgevoerd op Joda
Het is MASTER Joda, de Vliegende Light Saber. Staan er twee van die Clonetroopers voor "Hey oke we slopen hem wel met z'n tweeën"
WTF de laatste aflevering van de Clone Wars is toch dat je ziet dat Grievous even die Jedi Council members aan het afmaken is, die opeens in Eps III weer leven... ?
Dat is de kracht van de dark sidequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:11 schreef mrkanarie het volgende:
Volgens mij had Anakin zijn droom toch alleen aan Padmé (en Obi-Wan) verteld? Hoe komt het dan dat Palpatine het ook wist. Zelf had ik uit zitten denken dat hij hem dat liet dromen, zodat hij hem dat verhaaltje kon ophangen en hem naar de Dark Side kon toegeleiden.
Ja DAAROM als hij iets suspectquote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:06 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Joda suspects wel een beetje iets, dat zie je aan zijn gezicht...
Maar opeens wel en dan weer niet in de toekomst kunnen zien is er niet bij... ze kunnen veel niet meer zien zeggen ze... (misschien was de vorige post iets te wazig)
Nog maar een keerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef Setambre het volgende:
WTF de laatste aflevering van de Clone Wars is toch dat je ziet dat Grievous even die Jedi Council members aan het afmaken is, die opeens in Eps III weer leven... ?
Dat waren volgens mij andere jedi, geen council members. Er zat onder andere een Ithoriaan en een Talz bijquote:
Er zit een verschil daartussen. Yoda zei zelf in deel 2 "the darkside clouds everything" en Palpatine is getraind om onzichtbaar te blijven.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe het kwam dat niemand wist dat Palpatine Sidious was. Hij kon misschien zwakkere Jedi misleiden, maar toch niet Windu en de groene muppet. Die bleken in onderlinge gevechten even sterk, zoniet sterker. Die moeten zulke dingen toch "voelen". Yoda voelde aan de andere kant van hun universum wel dat Order 66 werd uitgevoerd en dat er een hoop Jedi stierven, maar wanneer hij naast een Sith Lord staat, zou hij het niet weten omdat diezelfde Lord een handig truukje kent? Hmm.
hoeveel kost die box nu nog dan?quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:14 schreef HiZ het volgende:
Tjeempie, heb ik vanmiddag zomaar in een impuls deel 4, 5 en 6 gekocht.
daar zit ik ook op te wachten. Duurt denk ik nog wel een jaartje voordatie uit is...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht met het kopen van orginele dvds.
Ik heb 4 t/m 6 als kopie en ik vind het niet waard om 1 en 2 los te kopen en deze naast de trilogy te zetten.
Geef mij maar een dvd box met alle films en alle extras erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |