abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 mei 2005 @ 12:05:27 #276
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27211565
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 11:52 schreef Georges het volgende:
Waarom maakte Obi Wan Anakin niet af toen hij dat kon? Hij hakte zijn benen af en liet het daarbij?
Is ook al eerder gevraagd.
Ik denk dat Obi-Wan Kenobi e van uitging dat Anakin het toch niet zou overleven. Hij zag hem zonder benen en arm langzaam naar beneden zakken, de lava in en daarna in de fik vliegen. Kenobi had van te voren al aangegeven eigenlijk Anakin niet te kunnen doden. Hij was als een broer voor hem. Kenobi ging er dus vanuit dat Anakin ten dode opgeschreven had en zo heeft hij Anakin niet hoeven doden.
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:11:04 #277
62182 Georges
That's the shit
pi_27211753
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:04 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Hij kon het dan toch wel over z'n hart krijgen om z'n beste vriend, z'n "broer" waarvan hij hield zoals hij het zelf zei, nog even te laten lijden terwijl die toch stervende is, in plaats van hem een snellere dood te gunnen. Hij kiest dus voor de meest sadistische oplossing. Eigenlijk.
Dat vind ik dus ook. Erg hard om hem te laten lijden.
Als hij zoveel geeft om Anakin had hij het beter snel af kunnen afmaken.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:42:05 #278
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_27212671
Hoe zit dat precies met die gave om mensen van de dood te redden? Eerst zegt Palpatine dat alleen de dark side dat kan, maar aan het eind van Return of the Sith zegt Yoda dat Obi Wan weer in training gaat bij Qui Con Jin? Klopt het dan dat Qui Con Jin terug komt in zo'n soort spookvorm waarin later Obi Wan ook terug komt? Dus Qui Con heeft die gave geleerd en leert het op zijn beurt Obi Wan? En die manier van mensen van de dood redden zal Palpatine dan ook wel bedoelen.

Het duizelt mij een beetje.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 mei 2005 @ 12:46:48 #279
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27212775
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:42 schreef MeneerTim het volgende:
Hoe zit dat precies met die gave om mensen van de dood te redden? Eerst zegt Palpatine dat alleen de dark side dat kan, maar aan het eind van Return of the Sith zegt Yoda dat Obi Wan weer in training gaat bij Qui Con Jin? Klopt het dan dat Qui Con Jin terug komt in zo'n soort spookvorm waarin later Obi Wan ook terug komt? Dus Qui Con heeft die gave geleerd en leert het op zijn beurt Obi Wan? En die manier van mensen van de dood redden zal Palpatine dan ook wel bedoelen.

Het duizelt mij een beetje.
Palpatine bedoelt echt letterlijk mensen terug halen uit de dood, mensen van de dood redden en leven scheppen dmv midichlorians
Yoda's boodschap aan Obi-Wan Kenobi mbt Qui-Gon Jinn is zoals je zegt de mogelijkheid om vanuit de dood te communiceren met de levenden. De eerste die dat kon is blijkbaar Qui-Gon, en hij zal het dus Obi-Wan leren, want zoals je ziet (en idd terecht opmerkt) kan Kenobi in een spookvorm terugkeren en communiceren in deel IV, V en VI
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 12:56:14 #280
3155 MeneerTim
de verschrikkelijke.
pi_27213044
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:46 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Palpatine bedoelt echt letterlijk mensen terug halen uit de dood, mensen van de dood redden en leven scheppen dmv midichlorians
Maar lukt hem dat ooit?

Rare krachtsverhoudingen trouwens. Anakin moet steeds Obi Wan redden omdat Obi Wan het meestal in zijn eentje niet red maar in een onderling gevecht legt Anakin het af (dus zelfoverschatting weliswaar). Ook typisch dat de Emperor zegt dat Anakin sterker dan hem is, maar Obi Wan volgens Yoda niet sterk genoeg is voor de Emperor maar wel voor Anakin. Maar wellicht bedoelde de Emperor dat Anakin meer potentiëel heeft maar nog niet zo ver is.
pi_27213578
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 12:56 schreef MeneerTim het volgende:

[..]

Maar lukt hem dat ooit?

Rare krachtsverhoudingen trouwens. Anakin moet steeds Obi Wan redden omdat Obi Wan het meestal in zijn eentje niet red maar in een onderling gevecht legt Anakin het af (dus zelfoverschatting weliswaar). Ook typisch dat de Emperor zegt dat Anakin sterker dan hem is, maar Obi Wan volgens Yoda niet sterk genoeg is voor de Emperor maar wel voor Anakin. Maar wellicht bedoelde de Emperor dat Anakin meer potentiëel heeft maar nog niet zo ver is.
Mensen weer levend maken, is ooit de gelukt door die wise sith lord...

Maar over dat machtsverhouding idee... ook al zou hij sterker zijn dat betekent niet dat hij altijd wint, je kan pech hebben je dag niet hebben en obi heeft ook wel veel meer ervaring dusja zo raar is het niet. (als emperor ga je niet zeggen dat je leerling geen zak van kan )
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:21:45 #282
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27213722
Ik begrijp nog steeds niet hoe het kwam dat niemand wist dat Palpatine Sidious was. Hij kon misschien zwakkere Jedi misleiden, maar toch niet Windu en de groene muppet. Die bleken in onderlinge gevechten even sterk, zoniet sterker. Die moeten zulke dingen toch "voelen". Yoda voelde aan de andere kant van hun universum wel dat Order 66 werd uitgevoerd en dat er een hoop Jedi stierven, maar wanneer hij naast een Sith Lord staat, zou hij het niet weten omdat diezelfde Lord een handig truukje kent? Hmm.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_27213752
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 17:17 schreef fratsman het volgende:

[..]

En General Grievous viel me een beetje tegen... Waar sloeg die chronische Bronchitis van hem eigenlijk op?
In de laatste Clone Wars aflevering, waar Palpatine wordt ontvoerd, zie je dat Yoda(denk dat hij het was) een soort van force-grip gebruikt om Grievous' armour 'fijn te knijpen' . Daardoor heeft hij volgens mij zo'n moeite om te kunnen ademhalen.

Over de film, ik vond 'm zeker vermakelijk. Ben het wel eens met de rest, beter dan I en II maar niet IV, V en VI. Het verhaal lag al grotendeels vast, ik ging dan ook meer voor de actie en de overgang van Anakin naar de darkside.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:25:08 #284
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_27213800
Was Mace Windu.
pi_27213839
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet hoe het kwam dat niemand wist dat Palpatine Sidious was. Hij kon misschien zwakkere Jedi misleiden, maar toch niet Windu en de groene muppet. Die bleken in onderlinge gevechten even sterk, zoniet sterker. Die moeten zulke dingen toch "voelen". Yoda voelde aan de andere kant van hun universum wel dat Order 66 werd uitgevoerd en dat er een hoop Jedi stierven, maar wanneer hij naast een Sith Lord staat, zou hij het niet weten omdat diezelfde Lord een handig truukje kent? Hmm.
Heb je 1 en 2 gezien.. Ze zeggen nujuist steeds dat ze geen zicht meer hebben op de toekomst, dat ze blind zijn. Ze weten dus niet wat er aan de hand is ook al staat hij naast hun.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:30:51 #286
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_27213934
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:27 schreef blue-102 het volgende:

[..]

Heb je 1 en 2 gezien.. Ze zeggen nujuist steeds dat ze geen zicht meer hebben op de toekomst, dat ze blind zijn. Ze weten dus niet wat er aan de hand is ook al staat hij naast hun.
Dus wanneer het goed uitkomt voor het plot zijn ze plots blind? En dan weer niet. En dan weer wel. En dan terug niet. En dan terug wel.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 13:45:58 #287
92771 Un4
War....
pi_27214290
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:30 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

Dus wanneer het goed uitkomt voor het plot zijn ze plots blind? En dan weer niet. En dan weer wel. En dan terug niet. En dan terug wel.
Wordt meerderde malen duidelijk gemaakt dat de dark side de toekomst verhult. Zoals Yoda het ook in ep2 zegt, de toekomst is clouded by the dark side..
...war never changes
XBL Gamertag: Un4 NL
pi_27214471
Echt dat order 66 is wel stom uitgevoerd op Joda

Het is MASTER Joda, de Vliegende Light Saber. Staan er twee van die Clonetroopers voor "Hey oke we slopen hem wel met z'n tweeën"

WTF de laatste aflevering van de Clone Wars is toch dat je ziet dat Grievous even die Jedi Council members aan het afmaken is, die opeens in Eps III weer leven... ?
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_27214822
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef Setambre het volgende:
Echt dat order 66 is wel stom uitgevoerd op Joda

Het is MASTER Joda, de Vliegende Light Saber. Staan er twee van die Clonetroopers voor "Hey oke we slopen hem wel met z'n tweeën"

WTF de laatste aflevering van de Clone Wars is toch dat je ziet dat Grievous even die Jedi Council members aan het afmaken is, die opeens in Eps III weer leven... ?
Joda suspects wel een beetje iets, dat zie je aan zijn gezicht...

Maar opeens wel en dan weer niet in de toekomst kunnen zien is er niet bij... ze kunnen veel niet meer zien zeggen ze... (misschien was de vorige post iets te wazig )
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:07:39 #290
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_27214854
Leuke film lekker voorspelbaar maar toch erg vet .
beter als deel II en I .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27214962
Volgens mij had Anakin zijn droom toch alleen aan Padmé (en Obi-Wan) verteld? Hoe komt het dan dat Palpatine het ook wist. Zelf had ik uit zitten denken dat hij hem dat liet dromen, zodat hij hem dat verhaaltje kon ophangen en hem naar de Dark Side kon toegeleiden.
  zaterdag 21 mei 2005 @ 14:14:10 #292
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_27215023
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:11 schreef mrkanarie het volgende:
Volgens mij had Anakin zijn droom toch alleen aan Padmé (en Obi-Wan) verteld? Hoe komt het dan dat Palpatine het ook wist. Zelf had ik uit zitten denken dat hij hem dat liet dromen, zodat hij hem dat verhaaltje kon ophangen en hem naar de Dark Side kon toegeleiden.
Dat is de kracht van de dark side
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_27216336
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 14:06 schreef blue-102 het volgende:

[..]

Joda suspects wel een beetje iets, dat zie je aan zijn gezicht...

Maar opeens wel en dan weer niet in de toekomst kunnen zien is er niet bij... ze kunnen veel niet meer zien zeggen ze... (misschien was de vorige post iets te wazig )
Ja DAAROM als hij iets suspect
Beter halen die twee Clonetroopers er een een squad mannetjes bij. Nogmaals het is MASTER Joda en die twee apen denken wel dat ze hem even aankunnen...
"The more you know who you are, and what you want, the less you let things upset you."
pi_27216348
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:53 schreef Setambre het volgende:

Nog maar een keer
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 21 mei 2005 @ 15:22:06 #295
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27216780
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 15:05 schreef Setambre het volgende:

[..]

Nog maar een keer
Dat waren volgens mij andere jedi, geen council members. Er zat onder andere een Ithoriaan en een Talz bij
  zaterdag 21 mei 2005 @ 16:01:09 #296
20063 Quasar_de_Duif
Seldom indeed.
pi_27217762
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 13:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er zit een verschil daartussen. Yoda zei zelf in deel 2 "the darkside clouds everything" en Palpatine is getraind om onzichtbaar te blijven.

Yoda voelde niet letterlijk dat order 66 uit werd gevoerd, maar wel dat er een enorme schommeling/balansverstoring in de Force werd gebracht. Daarom viel hij bijna neer.
pi_27219682
Tjeempie, heb ik vanmiddag zomaar in een impuls deel 4, 5 en 6 gekocht.
pi_27219707
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:14 schreef HiZ het volgende:
Tjeempie, heb ik vanmiddag zomaar in een impuls deel 4, 5 en 6 gekocht.
hoeveel kost die box nu nog dan?
pi_27219812
Ik wacht met het kopen van orginele dvds.
Ik heb 4 t/m 6 als kopie en ik vind het niet waard om 1 en 2 los te kopen en deze naast de trilogy te zetten.
Geef mij maar een dvd box met alle films en alle extras erin
pi_27219908
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 17:19 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht met het kopen van orginele dvds.
Ik heb 4 t/m 6 als kopie en ik vind het niet waard om 1 en 2 los te kopen en deze naast de trilogy te zetten.
Geef mij maar een dvd box met alle films en alle extras erin
daar zit ik ook op te wachten. Duurt denk ik nog wel een jaartje voordatie uit is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')