abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 19 mei 2005 @ 19:35:45 #51
47213 ArmaniMania
pi_27160644
Vond het allemaal wat tegen vallen
pi_27160663
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef Pikkebaas het volgende:
IK heb 'm dus nog niet gezien. Maar uit nieuwsgierigheid hoe veranderd Anakin nou van een gezonde (hollandse) knul in een kerel die kennelijk een hijgend pak nodig heeft om te leven ?? Zo slecht zag hij er in deel 6 niet uit. (Had wel een dikke kop gekregen).
Er stroomt lava over hem heen en zijn hand wordt afgehakt .
We'll keep on whispering our mantras.
  donderdag 19 mei 2005 @ 19:39:23 #53
34163 Pikkebaas
Corporate Overlord
pi_27160755
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

En dan moet 'ie zo'n pak aan ?? Hij was toch al een handje kwijt ??
Wien Neerlandsch bloed in de aders vloeit,
Van vreemde smetten vrij,
pi_27160761
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef Pikkebaas het volgende:
IK heb 'm dus nog niet gezien. Maar uit nieuwsgierigheid hoe veranderd Anakin nou van een gezonde (hollandse) knul in een kerel die kennelijk een hijgend pak nodig heeft om te leven ?? Zo slecht zag hij er in deel 6 niet uit. (Had wel een dikke kop gekregen).
Als je 't echt wil weten, hier is het in spoiler tags:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_27161284
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

allereerst vanwege het verschil in special effects maar ook dat je dan dus al weet dat Luke en Leia broer en zus zijn
Ja èn???

Omdat je dus 4,5 en 6 al hebt gezien mag je dus sowieso 1 tm 3 niet zien volgens jou

Lastig, zeker gezien het feit dat 4 t/m 6 er al waren...
pi_27161825
Wie is trouwens die gast die met Obi-Wan en Yoda meeloopt aan het einde ...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 20:28:03 #57
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27162340
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie is trouwens die gast die met Obi-Wan en Yoda meeloopt aan het einde ...
Hmm, dan heb je niet echt opgelet. Zijn naam wordt meerdere malen genoemd, hij komt ook door de hele film wel voor (bij de aanval op de Jedi Tempel, in de senaat bij Padme als het keizerrijk wordt uitgeroepen, etc) en hij wordt de adoptievader van Leia. Het is Bail Organa, vorst en senator van Alderaan.
Hij was in Attack of the Clones ook al kort even te zien

Zijn schip is de Tantive IV, hetzelfde schip dat aan het begin van A New Hope (IV) onderschept wordt door Darth Vader. Je ziet aan het eind van de film dat hij C-3PO en R2-D2 overdraagt aan kapitein Antilles van dat schip, degene die 18 jaar later door Darth Vader vermoord wordt vlak nadat hij heeft weten uit te brengen dat het een "consular ship" is en ze geen berichten hebben ontvangen. Verklaart ook waarom Leia gebruik maakte van dat schip etc etc. Interieur is ook hetzelfde (vond ik erg leuk, de herkenbaarheid)

[ Bericht 11% gewijzigd door TARAraboemdijee op 19-05-2005 20:41:05 ]
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
pi_27163064
Ik had gister de 'premiere' gezien hier in de States. Allerlei lui verkleed als SW figuren in de IMAX bioscoop, lachuh zeg! De film zelf vond ik wel cool maar toch beetje tegenvallen. Ik vond het vooral erg snel gaan hoe Anakin plots naar de Dark Side hevelt. En om over het acteerwerk maar te zwijgen, maar al met al was het wel top! Yoda roeleerde zeg!
pi_27164662
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Ja èn???

Omdat je dus 4,5 en 6 al hebt gezien mag je dus sowieso 1 tm 3 niet zien volgens jou

Lastig, zeker gezien het feit dat 4 t/m 6 er al waren...
hoe kom je daar nou weer bij?
ik vind het niet al te slim eerst 1,2 en 3 te kijken en dan 4,5 en 6. that's all.
pi_27164697
overigens zijn episode 1 en 2 lichtelijk overbodig voor het gehele verhaal of vergeet ik dan iets?
pi_27164807
Ik wil deze extreem stoere film zéker zien
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:34:53 #62
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27164892
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

handen, en z'n poten...
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_27164911
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef jimjim1983 het volgende:
overigens zijn episode 1 en 2 lichtelijk overbodig voor het gehele verhaal of vergeet ik dan iets?
Dan mis je een heel stuk ja. Het legt onder andere uit wat de TF is, waar Lord Sidious vandaan komt, hoe hij aan de macht kwam, wie Anakin is, en nog meer zooi.
pi_27164968
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

Dan mis je een heel stuk ja. Het legt onder andere uit wat de TF is, waar Lord Sidious vandaan komt, hoe hij aan de macht kwam, wie Anakin is, en nog meer zooi.
TF?
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:36:33 #65
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27164980
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:

Zijn schip is de Tantive IV, hetzelfde schip dat aan het begin van A New Hope (IV) onderschept wordt door Darth Vader.
het was inderdaad erg gaaf dat je ook een Blockade Runner ziet, maar is het in ROTS ook de Tantive IV? Ik kan me voorstellen dat ze er toch meerdere van hebben.
pi_27165006
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef NiteSpeed het volgende:

[..]

dat is waar natuurlijk
maar in episodes 1 en 2 gaan de films heel wat langzamer dan episode 3 heb ik het idee, die is een beetje te vol gepropt lijkt het wel.
pi_27165045
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef Sloggi het volgende:

[..]

TF?
Trade federation me dunkt.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:38:59 #68
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27165097
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef Tokus het volgende:

[..]

het was inderdaad erg gaaf dat je ook een Blockade Runner ziet, maar is het in ROTS ook de Tantive IV? Ik kan me voorstellen dat ze er toch meerdere van hebben.
Alles wijst erop, zelfde eigenaar (Organa), zelfde kapitein (Antilles), de droids aan boord etc.
volgens mij wordt hij ook in het script en in merchandise als de Tantive IV aangeduid
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 19 mei 2005 @ 21:40:32 #69
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_27165176
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:37 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

Trade federation me dunkt.
The Force ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:42:47 #70
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27165289
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Alles wijst erop, zelfde eigenaar (Organa), zelfde kapitein (Antilles), de droids aan boord etc.
volgens mij wordt hij ook in het script en in merchandise als de Tantive IV aangeduid
ik heb de merchandise expres maar niet meer gevolgd, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfel

die mindwipe hadden ze overigens wel iets minder nadrukkelijk er in mogen duwen, maar ja zo kunnen de mensen tenminste niet zeiken over dat ze het niet snappen waarom C-3PO en R2 er niks van herinneren.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:45:32 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27165441
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef Tokus het volgende:

[..]

ik heb de merchandise expres maar niet meer gevolgd, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfel

die mindwipe hadden ze overigens wel iets minder nadrukkelijk er in mogen duwen, maar ja zo kunnen de mensen tenminste niet zeiken over dat ze het niet snappen waarom C-3PO en R2 er niks van herinneren.
Er wordt anders alleen gesproken van een mindwipe van Threepio, niet van Artoo
Wat wel een leuke kijk op de oude trilogie geeft, wetende dat Artoo alles blijkbaar weet. Zelfs wie Luke's moeder is, en dat weet Luke zelf dus niet.
pi_27165476
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:40 schreef ChOas het volgende:

[..]

The Force ?
The Force wordt in 4 uitgelegd.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:47:48 #73
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_27165530
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Er wordt anders alleen gesproken van een mindwipe van Threepio, niet van Artoo
zit je in het script te lezen? stuur eens
quote:
Wat wel een leuke kijk op de oude trilogie geeft, wetende dat Artoo alles blijkbaar weet. Zelfs wie Luke's moeder is, en dat weet Luke zelf dus niet.
zeker

was het anderen overigens ook opgevallen dat in de trailer Darth Vader met z'n armen omhoog vastgeketend zit (op de operatietafel), maar in de film naar beneden?
pi_27165617
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Tokus het volgende:

[..]

[..]

zeker

was het anderen overigens ook opgevallen dat in de trailer Darth Vader met z'n armen omhoog vastgeketend zit (op de operatietafel), maar in de film naar beneden?
Dat klopt ja, R2's geheugen wordt niet gewist. Alleen die van 'the protocol-droid' en R2 begint hem dan uit te lachen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 19 mei 2005 @ 21:52:16 #75
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_27165730
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Tokus het volgende:

[..]

[..]

zeker

nee niet opgevallen

overigens heb ikhet script helaas nog niet, maar heb dit soort dingen uit mijn geheugen. Wel heb ik een plot script gezien, ongeveer scene by scene maar dan zonder dialogen
http://www.supershadow.co(...)ith/plot_script.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')