Er stroomt lava over hem heen en zijn hand wordt afgehaktquote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef Pikkebaas het volgende:
IK heb 'm dus nog niet gezien. Maar uit nieuwsgierigheid hoe veranderd Anakin nou van een gezonde (hollandse) knul in een kerel die kennelijk een hijgend pak nodig heeft om te leven ?? Zo slecht zag hij er in deel 6 niet uit. (Had wel een dikke kop gekregen).
En dan moet 'ie zo'n pak aan ?? Hij was toch al een handje kwijt ??quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er stroomt lava over hem heen en zijn hand wordt afgehakt.
Als je 't echt wil weten, hier is het in spoiler tags:quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:33 schreef Pikkebaas het volgende:
IK heb 'm dus nog niet gezien. Maar uit nieuwsgierigheid hoe veranderd Anakin nou van een gezonde (hollandse) knul in een kerel die kennelijk een hijgend pak nodig heeft om te leven ?? Zo slecht zag hij er in deel 6 niet uit. (Had wel een dikke kop gekregen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja èn???quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
allereerst vanwege het verschil in special effects maar ook dat je dan dus al weet dat Luke en Leia broer en zus zijn![]()
Hmm, dan heb je niet echt opgelet. Zijn naam wordt meerdere malen genoemd, hij komt ook door de hele film wel voor (bij de aanval op de Jedi Tempel, in de senaat bij Padme als het keizerrijk wordt uitgeroepen, etc) en hij wordt de adoptievader van Leia. Het is Bail Organa, vorst en senator van Alderaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:13 schreef NiteSpeed het volgende:
Wie is trouwens die gast die met Obi-Wan en Yoda meeloopt aan het einde...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:56 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja èn???
Omdat je dus 4,5 en 6 al hebt gezien mag je dus sowieso 1 tm 3 niet zien volgens jou
Lastig, zeker gezien het feit dat 4 t/m 6 er al waren...
handen, en z'n poten...quote:Op donderdag 19 mei 2005 19:36 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er stroomt lava over hem heen en zijn hand wordt afgehakt.
Dan mis je een heel stuk ja. Het legt onder andere uit wat de TF is, waar Lord Sidious vandaan komt, hoe hij aan de macht kwam, wie Anakin is, en nog meer zooi.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:30 schreef jimjim1983 het volgende:
overigens zijn episode 1 en 2 lichtelijk overbodig voor het gehele verhaal of vergeet ik dan iets?
TF?quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan mis je een heel stuk ja. Het legt onder andere uit wat de TF is, waar Lord Sidious vandaan komt, hoe hij aan de macht kwam, wie Anakin is, en nog meer zooi.
het was inderdaad erg gaaf dat je ook een Blockade Runner ziet, maar is het in ROTS ook de Tantive IV? Ik kan me voorstellen dat ze er toch meerdere van hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:28 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Zijn schip is de Tantive IV, hetzelfde schip dat aan het begin van A New Hope (IV) onderschept wordt door Darth Vader.
dat is waar natuurlijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:35 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dan mis je een heel stuk ja. Het legt onder andere uit wat de TF is, waar Lord Sidious vandaan komt, hoe hij aan de macht kwam, wie Anakin is, en nog meer zooi.
Alles wijst erop, zelfde eigenaar (Organa), zelfde kapitein (Antilles), de droids aan boord etc.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:36 schreef Tokus het volgende:
[..]
het was inderdaad erg gaaf dat je ook een Blockade Runner ziet, maar is het in ROTS ook de Tantive IV? Ik kan me voorstellen dat ze er toch meerdere van hebben.
The Force ?quote:
ik heb de merchandise expres maar niet meer gevolgd, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfelquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Alles wijst erop, zelfde eigenaar (Organa), zelfde kapitein (Antilles), de droids aan boord etc.
volgens mij wordt hij ook in het script en in merchandise als de Tantive IV aangeduid
Er wordt anders alleen gesproken van een mindwipe van Threepio, niet van Artooquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:42 schreef Tokus het volgende:
[..]
ik heb de merchandise expres maar niet meer gevolgd, maar ok ik geef je het voordeel van de twijfel
die mindwipe hadden ze overigens wel iets minder nadrukkelijk er in mogen duwen, maar ja zo kunnen de mensen tenminste niet zeiken over dat ze het niet snappen waarom C-3PO en R2 er niks van herinneren.
zit je in het script te lezen? stuur eensquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:45 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Er wordt anders alleen gesproken van een mindwipe van Threepio, niet van Artoo
zekerquote:Wat wel een leuke kijk op de oude trilogie geeft, wetende dat Artoo alles blijkbaar weet. Zelfs wie Luke's moeder is, en dat weet Luke zelf dus niet.
Dat klopt ja, R2's geheugen wordt niet gewist. Alleen die van 'the protocol-droid' en R2 begint hem dan uit te lachen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zit je in het script te lezen? stuur eens
[..]
zeker
was het anderen overigens ook opgevallen dat in de trailer Darth Vader met z'n armen omhoog vastgeketend zit (op de operatietafel), maar in de film naar beneden?
nee niet opgevallenquote:Op donderdag 19 mei 2005 21:47 schreef Tokus het volgende:
[..]
zit je in het script te lezen? stuur eens
[..]
zeker
was het anderen overigens ook opgevallen dat in de trailer Darth Vader met z'n armen omhoog vastgeketend zit (op de operatietafel), maar in de film naar beneden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |