Bijvoorbeeldquote:Hij komt zo de zaken afhandelen?
En wat is daar raar aan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:33 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er nog van die rare mensen die eerst 1,2 en 3 gaan kijken en dan pas 4,5 en 6?
allereerst vanwege het verschil in special effects maar ook dat je dan dus al weet dat Luke en Leia broer en zus zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En wat is daar raar aan?
Behalve dat jij het waarschijnlijk niet doet?
Dat was volgens mij expres. Het kwam namelijk zo expliciet in beeld. Op die manier denkt iedereen dat Padme de kinderen heeft meegenomen in haar dood en zijn Luke en Leia veiligquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:54 schreef Roa het volgende:
[..]
Mwah, ik weet het niet hoor, maar volgens mij zijn het echt maar enkele weken, ik vind die buik van Natalie sowieso maar vaag. Volgens mij veranderd hij per shot van grootte... Als ze dood is lijkt het ook nog alsof ze een dikke buik heeft...maar misschien zag ik dat fout...
en Vader hun vaderquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
allereerst vanwege het verschil in special effects maar ook dat je dan dus al weet dat Luke en Leia broer en zus zijn![]()
Ik vond hem vet.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:58 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ik wil graag weten wat de rest van de film vindt
Anakin dacht dat ze nog leefde toen hij haar achterliet voor het gevecht met Kenobi (en dat deed ze ook). Na het gevecht met Kenobi was er amper iets meer van hem over, en de Palpatine vertelde hem uiteindelijk dat Padme is gestorven toen hij haar wurgde, wat dus niet klopt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:01 schreef jimjim1983 het volgende:
je kan met die dark force blijkbaar niet mensen levend maken die al een tijdje dood zijn, anders had mr.Vader wel haar lichaam meegenomen.
hoe weet je dat hij nog wist dat ze leefde?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:03 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anakin dacht dat ze nog leefde toen hij haar achterliet voor het gevecht met Kenobi (en dat deed ze ook). Na het gevecht met Kenobi was er amper iets meer van hem over, en de Palpatine vertelde hem uiteindelijk dat Padme is gestorven toen hij haar wurgde, wat dus niet klopt.
tnxquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoe weet je dat hij nog wist dat ze leefde?
leuke username btw
Bij mij dus een meisje in de klas die alleen 1 en 2 kent en dus alles op volgorde gaat kijken.quote:Op donderdag 19 mei 2005 17:33 schreef jimjim1983 het volgende:
zijn er nog van die rare mensen die eerst 1,2 en 3 gaan kijken en dan pas 4,5 en 6?
hmm ok, volgens mij zegt hij dat niet maarja....quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:07 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
tnx
Vader zegt volgens mij tegen Palpatine als hij Vader het slechte nieuws vertelt, net nadat hij het pak en masker heeft gekregen, dat hij (Vader) het na de wurging nog heeft gecheckt (dmv de force neem ik aan) of ze nog leefde.
ja maar dat weet je al van tevoren hequote:Op donderdag 19 mei 2005 18:23 schreef Setambre het volgende:
Ik had hem gezien.
Ik vond hem wel goed. Vooral het CGI gedeelte
Alleen de conversaties tussen Padmé en Anakin waren gewoon hard slecht!
Hoezo ?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:25 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ja maar dat weet je al van tevoren he
op Lucas doelde ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:45 schreef Setambre het volgende:
[..]
Hoezo ?
Natalie Portman is wel een oke actrice, die zich wel bewezen heeft.
Alleen Lucas heeft er gewoon een butt script van gemaakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |