om 19uur begint vergaderingquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:12 schreef Megter het volgende:
je ging toch eten?
Doet dat maar jaquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:36 schreef Megter het volgende:
Kzal de groeten doen aan Tijgerwillie voor je
Tja, dat had ik ook al gepost in de vorige topic, maar iedereen laat het toe...quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:37 schreef Vigile het volgende:
tsssk, ze is wel weer lekker bezig geweest zeg met alle andere mannen hier![]()
Hmmm...vrouwen.....quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:38 schreef Megter het volgende:
[..]
Tja, dat had ik ook al gepost in de vorige topic, maar iedereen laat het toe...
Tijd voor jou om actie te ondernemen!
Geitje is wel trouw![]()
![]()
Zeg dat vanavond ook maar alvast tegen d'rquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmmm...vrouwen.....zal d'r morgen avond wel 's toespreken
![]()
Hoe laat heb je afgesproken?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Hmmm...vrouwen.....zal d'r morgen avond wel 's toespreken
![]()
Dat is goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:41 schreef Vigile het volgende:
[..]
Zeg dat vanavond ook maar alvast tegen d'r![]()
Ok! Veel plezier alvast, ik ben weg nuquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Vigile het volgende:
Hangt een heel klein beetje af van hoe laat ik thuis ben en weg kan thuis, want ik moet ruim 1,5 uur rijden naar Vlissingen maar waarschjnlijk tussen half 8 en 8 uur ofzo
Ook sms'en enzo?quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:44 schreef Vigile het volgende:
Maarreh, het is allemaal wel erg fun, we mailen al iets van 2 weken constant heen en weer, hele dagen lang![]()
Groetjes!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:43 schreef Megter het volgende:
[..]
Ok! Veel plezier alvast, ik ben weg nu![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |