Zag "apply some pressure" een paar maand geleden op MTV in Brussel (..) en was eigenlijk gelijk al enthousiast. Leuke band vind ik!quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:15 schreef Juweel het volgende:
Nog meer mensen die MP leuk vinden?
kan negatief zijnquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Klopt, en ik wordt een beetje moe van die bandjes. Hoewel Maximo Park wel erg catchy is!
Een hele goede recensie in Oor, 3 sterren in Nieuwe Revu, en de rest moet nog binnendruppelen. Verder is iedereen die ik spreek razend enthousiast over het album.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:44 schreef Boeman het volgende:
Hoe zijn de meningen over hun (nieuwe) album?
dat het erg catchy is. Vaak zie je dan dat het even in de smaak valt en daarna begint te vervelen. dat bedoel ikquote:
Ik vind deze band overigens een stuk 'valser' dan Kaizer Chiefs, maar goed.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:32 schreef methodmich het volgende:
Dit kreeg een wel erg lange recensie in OOR trouwens, afgezet tegen de anderen. Benieuwd, eens luisteren.
Wat bedoel je nou precies met ´valser´? (iets met nagemaakt ofzoquote:Op zaterdag 21 mei 2005 12:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik vind deze band overigens een stuk 'valser' dan Kaizer Chiefs, maar goed.
Bij dat ene nummer (Postcard of a painting) is gewoon niets minder dan een Libertines rip-off en zo had ik nog wel meer onaangename momenten van herkenning...
Lees de discussie in het andere topic en je snapt het.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:14 schreef wlsandman het volgende:
[..]
Wat bedoel je nou precies met ´valser´? (iets met nagemaakt ofzo)
ikke begrijpequote:Op zaterdag 21 mei 2005 14:37 schreef belsen het volgende:
[..]
Lees de discussie in het andere topic en je snapt het.
Fijn, maar hij was van Koen 'Dunne Lul' Poolman.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:13 schreef methodmich het volgende:
Ik weet ook niet of dit wat is, maar volgens mij was de recensie van Jongeneelen en dan heb ik er bij voorbaat meer vertrouwen in dan bij Erik van den Berg!
Een stukje podiumpresentatie erbij? Een showtje?quote:Op woensdag 16 november 2005 13:36 schreef kaassouffle het volgende:
Euh... ze hebben maar 1 cd..
Op lowlands speelden ze ook alle ' hitjes' (lees: nummers van album) maar wat wil je anders?
Anders krijgen ze ook geen optreden vol...
okequote:Op woensdag 16 november 2005 14:23 schreef belsen het volgende:
[..]
Een stukje podiumpresentatie erbij? Een showtje?
Begrijp me niet verkeerd, de nummer staan als een huis live, maar ze misten dat stukje extra.
ik hoorde ze ookquote:Op donderdag 5 januari 2006 10:46 schreef DaisyDuke het volgende:
Leo Blokhuis is ook fan! Daarnaast hoorde ik ze gisteren, tot mijn grote verbazing, voorbij komen op Radio 1.
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:17 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Grappig dat het nu pas begint te lopen (mede dankzij Leo Blokhuis...).
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 11:12 schreef methodmich het volgende:
[..]
Nou, ze deden het al heel goed hoor. Overal goede kritieken gekregen.
Gevolg van zowel een slechte search als van veel discussie over de band in de lowlands- en indietopics.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:23 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
[..]
Ow ok. Wel opvallend iig dat er tussen mei en november helemaal niet is gereageerd hier.
Terwijl het album naar mijn idee een langere houdbaarheidsdatum heeft. De albums van de Kaiser Chiefs en Franz Ferdinand zijn ook heel goed, maar A Certain Trigger zet ik nu nog steeds vaak op. Employment en You Could Have Done So Much Better... veel minder.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 15:25 schreef JelleS het volgende:
Ik luister het album eigenlijk nog best vaak. Het blijft zo sterk omdat er gewoon geen één zwak nummer op staat.
Valt me wel tegen dat Maximo Park, in vergelijking met Franz Ferdinand en Kaiser Chiefs dan, zo weinig aandacht heeft gehad.
Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...quote:Op zondag 8 januari 2006 18:10 schreef bartrid het volgende:
Jordy? Geordie bedoel je
Ik vind zelf Going Missing en Apply some pressure de lekkerste nummers. Ik kwam een paar maanden geleden de zanger tegen in een hotel in Birmingham maar was te brak om een gesprekje met hem aan te knopen.....
quote:Op zondag 8 januari 2006 18:24 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin komt uit Newcastle en zij schrijft het toch echt als jordy...
Jammer dat je de zanger niet aangesproken hebt, hij is volgens mij wel interessant om een gesprek mee te hebben (in de zin van dat hij raar is)
quote:Geordie n. & adj. Brit. colloq. n. 1 a native of Tyneside. 2 the dialect spoken on Tyneside. adj. of or relating to Tyneside, its people, or its dialect. Oxford Dictionary
kun je het ook voor een tweede keer ontdekken danquote:Op zondag 8 januari 2006 18:29 schreef JeroenV het volgende:
Heb het bandje pas geleden voor het eerst ontdekt, toen ik wat jaarlijstjes aan het doorbladeren was. Erg leuk, zijn er plannen voor een vervolgalbum?
Jordy is gewoon geordie voor geordiequote:
het maakt mij niet uit hoe je het schrijftquote:Op zondag 8 januari 2006 18:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Jordy is gewoon geordie voor geordieOp google heeft het woord jordy ook heel veel hits. Ik blijf het in ieder geval schrijven zoals mijn jordy vriendin het zelf schrijft
OT: Maxďmo Park zijn coole jordies
Is dit een echte release of een bootleg? Gezien het feit dat de officiële bandsite er met geen woord over rept.quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:48 schreef DaisyDuke het volgende:
Over B-kantjes gesproken; Missing Songs is sinds deze week uit. Een album met b-kantjes en ander nog niet uitgebracht materiaal.
Voor de echte fans dus.
Dat is een officiële release.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:02 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is dit een echte release of een bootleg? Gezien het feit dat de officiële bandsite er met geen woord over rept.
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:19 schreef bukgeit het volgende:
Hee, wij verkopen 'm al langer.
Bos is ter nait. Gain vogel zingtquote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?
Jullie lopen toch niet zo enorm ver voorop, daar in het Noorden?!
Halverwege december was ie al bij Plato.quote:Op donderdag 19 januari 2006 14:23 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ach, dat zal dan dik een weekje zijn, of niet?
Jullie lopen toch niet zo enorm ver voorop, daar in het Noorden?!
Okee, okee. Dan was mijn bron niet de juiste. En was Gijsbert vrij laat met z'n recensie. Mea Culpa.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:02 schreef belsen het volgende:
[..]
Halverwege december was ie al bij Plato.
Ik ookquote:Op maandag 10 april 2006 17:53 schreef Sautor het volgende:
Had inderdaad op die site van 5 days off gekeken, maar dat stond niets...
Wat is dat Missing Songs precies? Staan daar alleen nummers op die niet op A certain Trigger staan? Heb zelf een live cd bij mijn cd gekregen. Heb er alleen nog niet naar geluisterdquote:Op maandag 10 april 2006 17:59 schreef Grobbel het volgende:
Ik dacht dat 5 days off juist een festival was met voornamelijk electronische muziek?
Enfin, tijdje terug heb ik ook Missing Songs aangeschaft. Ik miste wel een beetje de oude 7"-versie van The Coast is Always Changing (het eerste nummer wat ik van MP in '04 leerde kennen), maar voor de rest is het best een aardig plaatje.
Dat denk ik, want het is een elektronica festival ofzo, lijkt me niet dat ze daar wat te zoeken hebbenquote:Op maandag 10 april 2006 18:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ookMaar ik heb het al meerdere mensen hier horen zeggen. Of heeft iemand een fout gerucht verspreid wat over is genomen?
Zag wel dat Fischerspooner komt
![]()
't Zal ermee te maken hebben dat ze ook op het Warp-label zitten.quote:Op maandag 10 april 2006 20:32 schreef MaJo het volgende:
Ok coolHet past niet echt in een dancefestival nee maar ik zal niet klagen, ik ben erbij! Fischerspooner is ook niet echt dance te noemen overigens
Klinkt goedquote:'Found on Film' DVD to be released in June
The headline grabbing NME Award Tour shows are set to be immortalised on Maximo Park's first DVD release.
Found On Film, due to hit stores on 5th June, features live footage from Brixton and Newcastle Academy, as well as a beautifully shot Tour Documentary, all the bands promo videos and an audio CD of BBC Sessions.
It will initially be released as a limited collectors' edition deluxe case bound book with a sixteen-page booklet.
The full track listing is as follows:
Live At Brixton Academy (Full show) (5.1 surround sound and stereo)
Graffiti
The Coast Is Always Changing
Limassol
Postcard Of A Painting
I Want You To Stay
Signal and Sign
Kiss You Better
Now I'm All Over The Shop
Once, A Glimpse
Apply Some Pressure
The Night I Lost My Head
Going Missing
Tour Documentary
Following the bands headline slot on the 2006 NME awards tour
Live at Newcastle Academy (Stereo)
Signal and Sign
Fear Of Falling
I Want You To Leave
Postcard Of A Painting
I Want You To Stay
Limassol
Promo videos
The Coast Is Always Changing
Apply Some Pressure
Graffiti
Going Missing
Apply Some Pressure (2nd version)
I Want You To stay
Extras (Live on AOL)
I Want You To Stay
Graffiti
Going Missing
The BBC Sessions (Audio CD)
Surrender (BBC6 Tom Robinson session – previously unreleased song)
The Coast Is Always Changing (Steve Lamacq session 13/12/04)
Graffiti (Steve Lamacq session 13/12/04)
Apply Some Pressure (Steve Lamacq session 13/12/04)
I Want You To Stay (Zane Lowe Session 19/04/05)
Going Missing (Zane Lowe Session 19/04/05)
Kiss You Better (BB6 Tom Robinson Session)
All Over The Shop (BBC6 session)
Shiver (cover of Natalie Imbruglia, Jo Whiley Live Lounge)
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:33 schreef MaJo het volgende:
Maxďmo Park staat op het Dour festival in België, dat van 13 tot 16 juli plaatsvindt. Op zich niet zo verwonderlijk aangezien Maxďmo Park dat weekend ook op 5 days Off in Amsterdam staat. Goede zaak dat ze weer gaan touren!
quote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sautor het volgende:
Kunnen ze meteen ook ff op Lowlands langskomen een maandje later, en anders ga ik gewoon naar Belgie toe
Dat zou cool zijn als ze naar Lowlands komen. Denk het alleen niet, omdat ze er vorig jaar ook al stonden, maar wie weetquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:44 schreef Sautor het volgende:
Kunnen ze meteen ook ff op Lowlands langskomen een maandje later, en anders ga ik gewoon naar Belgie toe
Mwa, vorig jaar stonden ze op de Charlie, dat was toch voor opkomend talent oid? Al vond ik dat niet kloppen omdat ze toen al best wel een beetje bekend waren. Maar misschien komen ze dit jaar wel in een échte tentquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat zou cool zijn als ze naar Lowlands komen. Denk het alleen niet, omdat ze er vorig jaar ook al stonden, maar wie weetstaan (woensdag, donderdag of zondag). Zul je zien dat ze op vrijdag of zaterdag staan
![]()
Das waar ja, laat ze maar nog een keer komenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mwa, vorig jaar stonden ze op de Charlie, dat was toch voor opkomend talent oid? Al vond ik dat niet kloppen omdat ze toen al best wel een beetje bekend waren. Maar misschien komen ze dit jaar wel in een échte tent![]()
Kan je ook dat geweldige hoofd aanschouwenquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das waar ja, laat ze maar nog een keer komen
heb je gister mijn mail gehad?
Das Apply some Pressure. Ben wel benieuwd hoe ze live zijn, heb al gehoord dat hij erg enthousiast is enzo. Ik hou daar wel vanquote:Op dinsdag 9 mei 2006 17:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
Kan je ook dat geweldige hoofd aanschouwen![]()
Ik zag pas een clip van mp, en die vond ik heel leuk maar nu weet ik niet meer van welk nummer 'ie is... was iets met een ladekast waar de anger dan (in delen) uit komt..ofzo...
Ja, gehad, en heel snel ff gelezen, maar had toen bezoek en ben 't ff vergeten
Enthousiast is 'ie wel!quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Das Apply some Pressure. Ben wel benieuwd hoe ze live zijn, heb al gehoord dat hij erg enthousiast is enzo. Ik hou daar wel van
Edit: in die clip krijgt hij ook een bloedneus. What is that about?
Vind hem ook supercool. Dat haar, echt zo fout dat het weer cool isquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
Enthousiast is 'ie wel!![]()
Hmm, kga die clip eens even opzoeken![]()
Ken die niet, maar het zou goed passen bij het nummer the Coast is Allways changingquote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:04 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Zijn twee versies van he, dus je moet even kijken of je de goeie hebt.
Welke clip is het waar water zo precies met de muziek heen beweegt. Die is ook cool. (Misschien wel ook AsPressure).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |