Ja maar jij bent nog jong!quote:
morgen? al ganse voormiddag wakker hoorquote:
Het is voor 12 uurquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:42 schreef Jump het volgende:
[..]
morgen? al ganse voormiddag wakker hoor![]()
en ja, al geleerd
Gewoon tot 2 uur msnen met 2 meiden die lichtelijk aangeschoten zijn en de webcam aan hebben.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:34 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog jong!
Jij kan dat nog. Ik kan het bijna geen eens meer.
Echt heel irritant af en toe. WIl je is uitslapen lukt het niet meer![]()
Vragen we daar omquote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:48 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Gewoon tot 2 uur msnen met 2 meiden die lichtelijk aangeschoten zijn en de webcam aan hebben.
Nee, chantage heet dan.quote:
Ik ben de stad in geweest!quote:
Het stinkt.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 20:56 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Ben je gek geworden?
Klap op je hoofd gehad met een aambeeld?
Hoi Martyquote:Op zaterdag 21 mei 2005 21:29 schreef Marty26 het volgende:
Wat een rust hier nou ik ga maar eens wat drinken
@MaRySe Hoi
Waar heb je het over?quote:Op zondag 22 mei 2005 10:17 schreef mvdlubbe het volgende:
UPnP zet ik altijd uit.. Totaal geen ervaring mee.
Tief is op.quote:
Poortenquote:
Nee hoor godt. Alleen wel meerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 18:23 schreef Godlike02 het volgende:
Zo niemand gepost hier de hele dag?
Dat is bijna eng. dus mensen posten alleen onder werk of studie?
Het is midag sletje!!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:34 schreef Marty26 het volgende:
Mogge mensen![]()
* Marty26 gaat ff kopje koffie scoren
?? Jij bespiedt mensen Godt ??quote:Op zondag 22 mei 2005 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is midag sletje!!![]()
Waar ben jij gisteravond geweest?
Ik moet hett even weten voor het rapport wat ik moet inleveren bij een bepaald persoon
Moet je beetje in de gaten houden![]()
Ik had gisteren een verjaardag van een oude vriend van mequote:Op zondag 22 mei 2005 12:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het is midag sletje!!![]()
Waar ben jij gisteravond geweest?
Ik moet hett even weten voor het rapport wat ik moet inleveren bij een bepaald persoon
Moet je beetje in de gaten houden![]()
Oh zo noemen we dat teregwoordig!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:49 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ik had gisteren een verjaardag van een oude vriend van me![]()
Dus was beetje laat geworden
Jij dan?
Ja hier was het me overbuurjongen dus dat was niet te ver anders was ik ook niet gegaanquote:Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh zo noemen we dat teregwoordig!
>> schopje naar TRU![]()
Ik? Had de dag dr voor iets te lang gewerkt dus ging het niet trekken
stond al bijna buiten
Toen bedacht ik me
... ? Wat ? Toen bedacht je je dat je je sleutels niet had ? Dat de migratie door moest gaan ? Wat ?quote:Op zondag 22 mei 2005 12:55 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Oh zo noemen we dat teregwoordig!
>> schopje naar TRU![]()
Ik? Had de dag dr voor iets te lang gewerkt dus ging het niet trekken
stond al bijna buiten
Toen bedacht ik me
Fastchat met donna met koffiequote:Op zondag 22 mei 2005 12:58 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja hier was het me overbuurjongen dus dat was niet te ver anders was ik ook niet gegaan
Was best brak.
Ik bedacht me dat mn benen niet meer wilde!!quote:Op zondag 22 mei 2005 13:01 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
... ? Wat ? Toen bedacht je je dat je je sleutels niet had ? Dat de migratie door moest gaan ? Wat ?
* Jo0Lz is nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |