jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......quote:op maandag 30 mei 2005 13:00 schreef bendeleider het volgende:
[..]
ik mis braun ,één vriend van jan en alleman.
zo geliefd bij het volk zo gehaat bij de jaloerse onderdanen van de modreet likkende cultuur die hier heerscht.
tabée vlerk.
meeeeeeeerquote:op donderdag 19 mei 2005 13:16 schreef joostvpoppel het volgende:
check out, revenge of the dorks (hij is goed!):
http://www.milkandcookies.com/stuff/triumphvsw.asx
rekkie.quote:op maandag 30 mei 2005 14:06 schreef rekkie het volgende:
[..]
jammer dat je zelf niet begrijpt wat je nu typt..... je bent een schande voor de force......
![]()
londsdalers maar die slaan op allochtonen en niet op elkaarquote:op donderdag 26 mei 2005 22:50 schreef guyver2 het volgende:
de jedi's??? die zijn toch hooligans met gekleurde tl-buizen die telkens maar weer proberen elkaars harses in te slaan?
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppequote:op maandag 30 mei 2005 23:38 schreef mcdavid het volgende:
ik vond anakin skywalker best sympathiek overkomen in deel 3
topic is al bijna volquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef slimshady het volgende:
[..]
post 'ns wat foto's. (kunne we lache & fotoshoppe)
verkapte reeks makenquote:op maandag 30 mei 2005 23:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
topic is al bijna voldus zal geen nut meer hebben
jij moet helemaal nergens in reageren, reetveterquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.quote:op woensdag 6 januari 2010 15:39 schreef yvonne het volgende:
vac waar ben je!
respectquote:op woensdag 6 januari 2010 16:00 schreef ikke043 het volgende:
-edit- is 'n klassieker, had ik niet in moeten reageren
ik vrees inderdaad het ergstequote:op woensdag 6 januari 2010 17:52 schreef aurelianus het volgende:
[..]
op de bank sbs6 aan het kijken met zijn vrouw (met pittig kapsel), anderhalf kind en golden retriever.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |