In Nederland is het niet veel anders hoor ... mijn vriendin kon ook niet beginnen met werken voordat ze een verblijfsvergunning had...quote:Op vrijdag 27 mei 2005 17:34 schreef VoreG het volgende:
[..]
Mag ik hopen ja, anders was het 3 maanden wormen vangen
Daar zie ik de logica nog wel inquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Nederland is het niet veel anders hoor ... mijn vriendin kon ook niet beginnen met werken voordat ze een verblijfsvergunning had...
Yepquote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:11 schreef VoreG het volgende:
Greencard?
Ze is niet rijk hoor:quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:37 schreef pfaf het volgende:
Zeg Popo, hoe doe je dat precies, een rijke buitenlandse dame strikken?
Is het ene rondje afgelopen ga je ergens anders naar toequote:Op vrijdag 27 mei 2005 23:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
2 cafe's met voornamelijk dezelfde users, dit kan een normaal mens toch niet bij houden
In Nederland is dat precies omgekeerd. Nadat je binnen bent mag je eerst nog een tijdje niet werken.quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:10 schreef popolon het volgende:
Die verblijfsvergunning had ik al d.m.v. het visum, en nu ik getrouwd ben met een Amerikaanse/Canadese/Nederlandse () zit het wel snor.
Wachten is op de greencard (kan zo'n 6 - 9 maanden duren) maar de werkvergunning zal dus eerder komen.
Uit welk land komt je vriendin?quote:Op vrijdag 27 mei 2005 22:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
In Nederland is het niet veel anders hoor ... mijn vriendin kon ook niet beginnen met werken voordat ze een verblijfsvergunning had...
Puerto Ricoquote:Op zondag 29 mei 2005 09:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Uit welk land komt je vriendin?
Als ik vragen mag...
Leuk!quote:Op zondag 29 mei 2005 11:00 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Puerto Rico
en vragen staat uiteraard vrij
Mooi verhaal en helemaal uit Puerto Ricoquote:Op zondag 29 mei 2005 11:43 schreef Eilanden het volgende:
Via Internet, een aantal keren vakantie en uiteindelijk is ze hier naartoe gekomen en is ze hier alweer meer dan 5 jaar
Ben je een dag weg, mis je 5 topics.quote:Op zaterdag 28 mei 2005 12:04 schreef mitt het volgende:
dit gaat gelukkig nog op een normaal tempo.
in Hools lees je de helft niet.
Klinkt goed zeg, het land is redelijk afhankelijk van de VS toch? Dat zal een verklaring zijn voor de Amerikaanse invloeden, al heb je in Spaanstalig Amerika overal wel redelijk wat Amerikaanse invloeden.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:10 schreef Eilanden het volgende:
Het is er verschrikkelijk mooi!
Hagelwitte stranden, je kan er goed duiken/snorkelen, aan de ene kant zie je de Spaanse wortels en historie, aan de andere kant is alles ook heeel Amerikaans. Mijn favoriete plekken daar zijn het tropische regenwoud en een klein eilandje aan de oostkust, net een soort bounty-eilandje, met een prachtig strand dat in de top-10 staat van mooiste stranden ter wereld en waar de inwoners ongelooflijk aardig zijn
Het behoort tot 'het Gemenebest der Verenigde Staten', dus ze zijn afhankelijk, of ze willen of niet.... alle inwoners daar zijn ook Amerikaans staatsburger.quote:Op zondag 29 mei 2005 13:29 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Klinkt goed zeg, het land is redelijk afhankelijk van de VS toch? Dat zal een verklaring zijn voor de Amerikaanse invloeden, al heb je in Spaanstalig Amerika overal wel redelijk wat Amerikaanse invloeden.![]()
Leuk ideequote:Op zondag 29 mei 2005 15:23 schreef Remzz het volgende:
Trouwens iemand al een idee voor een nieuw tournament?
Iets van beste sportcommentator?
Zit er een kans in dat je die kant opgaat, voorgoed?quote:Op zondag 29 mei 2005 13:49 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Het behoort tot 'het Gemenebest der Verenigde Staten', dus ze zijn afhankelijk, of ze willen of niet.... alle inwoners daar zijn ook Amerikaans staatsburger.
Die kans is zeker wel aanwezigquote:Op zondag 29 mei 2005 15:43 schreef popolon het volgende:
[..]
Zit er een kans in dat je die kant opgaat, voorgoed?
je hebt het dacht ik al eens gezegd maar ben 't vergeten.
Klinkt lang niet gek.quote:Op zondag 29 mei 2005 15:46 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Die kans is zeker wel aanwezigMaar er is ook een hele gerede kans dat we niet (direct) teruggaan naar PR, maar dat we in hetzelfde land terechtkomen als jij. O.a. Orlando zou een van de mogelijkheden kunnen zijn
Waar zit jij eigenlijk precies Popo?quote:Op zondag 29 mei 2005 15:55 schreef popolon het volgende:
[..]
Klinkt lang niet gek.
't Is dat ik geen fan van (teveel) warmte ben anders zou ik jaloers zijn.
Alhoewel 't hier in de zomer ook aardig kan oplopen.
Zie profielquote:Op zondag 29 mei 2005 16:16 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Waar zit jij eigenlijk precies Popo?
We hebben het ook wel eens over andere steden gehad en ze is er behoorlijk zeker van dat ik Boston wat zou vinden, maar zij vindt het daar 's winters veel te koud
Zutphen ligt ook in de buurtquote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik meen toch echt het IJsselmeer te herkennen.
quote:Op zondag 29 mei 2005 16:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik meen toch echt het IJsselmeer te herkennen.
't Lijkt er wel op, als ik Nederlands praat in een winkel kijkt men me raar aan, of is dat in Nederland ook al zo?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:33 schreef Eilanden het volgende:
Weet je zeker dat je in de US zit?Ik zie inderdaad Zeeland en Holland in de buurt liggen
Hier kan je broodje shoarma op de hoek halen, kan je daar broodje zuurkool pakken?quote:Op zondag 29 mei 2005 16:35 schreef popolon het volgende:
[..]
't Lijkt er wel op, als ik Nederlands praat in een winkel kijkt men me raar aan, of is dat in Nederland ook al zo?
Maar goed, de Nederlandse invloeden zijn in dit deel van Michigan duidelijk aanwezig ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |