ik heb ze niet gezien en ga t niet doen ook. heb wel wat stukkies op tv gezien en weet gewoon dat dit soort films (fantasy) niet mijn cup of tea zijn. dat icm met wat ik er over gehoord/gelezen heb, bespaar ik me voorlopig de moeite. misschien dat als de kinderen oud genoeg zijn en t willen zien, dat ik dan meekijk, net zoals nu naar pluk van de petteflet en spongebobquote:Op zondag 22 mei 2005 12:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Hoe weet je dat als je ze nog niet gezien hebt?
Oh nee, wacht, dan moet het wel goed zijn!quote:Op zondag 22 mei 2005 12:54 schreef Lambiekje het volgende:
LOTR is de grootste film produktie ooit?!
quote:Op maandag 23 mei 2005 09:27 schreef Frollo het volgende:
[..]
Oh nee, wacht, dan moet het wel goed zijn!![]()
Is dat een klassieker!?!quote:
voor sommige wel, voor mij nietquote:
Omdat soms de hype je bijna verplicht bepaalde films te kijken. Terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:16 schreef Zartos het volgende:
Dat was on topic, nu even off topic: Ik erger me mateloos aan mensen die hier heel hard gaan roepen welke films ze niet gezien hebben en waarom ze daar trots op zijn. Hoe kun je nu iets zeggen over een film die je nog nooit gezien hebt? Waarom zou je hem afkraken omdat de film gehyped is? Dat maakt het toch geen slechte film? Sommige mensen begrijp ik echt niet...
Als je niet van fantasie houdt en daarom geen behoefte heb in de LOTR films, sta ik daar volledig achter. Maar als je iets gehypte zooi noemt zonder het te zien te hebben noem ik dat toch onnadenkend bevooroordeeld gebash.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:17 schreef Chielus het volgende:
Omdat soms de hype je bijna verplicht bepaalde films te kijken. Terwijl je daar helemaal niet op zit te wachten.
Volgens mij kraakt niemand films hier helemaal af, alleen wordt er gemeld dat ze bepaalde films voorlopig niet hoeven te zien.
Ze komen allemaal welles langs hoor.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef Gimmick het volgende:
De oudere Krubrick films. Dr. Strangelove bijvoorbeeld. Het is ook vrij moeilijk, omdat ze eigenlijk nooit op tv komen.
Een paar jaar geleden is er een serie Kubrick films op TV geweest met daaronder iig A Clockwork en EWS. Maar echt vaak komen ze niet langs.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:14 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ze komen allemaal welles langs hoor.
Full Metal Jacket, The Shining, Dr. Strangelove en zelfs 2001: A Space Oddessy (die je toch niet zou verwachten op een commerciele zender); ze komen allemaal wel es langs.
Op Veronica met name. Die hebben van tijd tot tijd 'filmhuis-avond' ofzo.
Kubrick is een held
Ik heb er inmiddels een aantal van TV opgenomen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:37 schreef Chielus het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden is er een serie Kubrick films op TV geweest met daaronder iig A Clockwork en EWS. Maar echt vaak komen ze niet langs.
Die wordt zaterdag uitgezonden op Nederland 1quote:Op dinsdag 24 mei 2005 10:01 schreef Chielus het volgende:
Lawrence of Arabia
Zeker kijken, film die nog steeds indruk maakt!quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die wordt zaterdag uitgezonden op Nederland 1
tja, dan ben ik weer werken, tenzij het om 3 uur snachts is.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 12:44 schreef Saviola het volgende:
[..]
Die wordt zaterdag uitgezonden op Nederland 1
OK, je hebt het in elk geval geprobeerdquote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:24 schreef Chielus het volgende:
trouwens, ook nog op mijn lijstje nooit gezien, hoef ik ook nooit te zien. Star Wars deel 1 t/m 6 muv deel 4, de eerste 80 minuten.
Welke? Die uit 1931 met Bela Lugosi moet ik ook nog.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 13:57 schreef SlaadjeBla het volgende:
Dracula, lijkt me ook niet echt wat eigenlijk
Ja, dan heb je nog eigenlijk niets gezien...quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:35 schreef California het volgende:
plaatjes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |