Don't believe the hypequote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen enkele Lord of the Ring - film gezien.
en dat gaat voorlopig niet veranderen
Het is toch allemaal een grote fantasy onzin, je mist niet veelquote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen enkele Lord of the Ring - film gezien.
en dat gaat voorlopig niet veranderen
Nou je 't zegt, ik volgens mij ook nietquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:38 schreef ChrisJX het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een James Bond film helemaal gezien
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 14:18 schreef Fleurtjebloem het volgende:
Alle Star Wars ongein en ik voel me ook niet geroepen dit alsnog te doen.Films met bulterige fake faces trekken me totaal niet, ondanks mijn rijke fantasie, die zich uit op andere (ziekelijke) gebieden![]()
Daar kan nosferatu dus van af.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
The Godfather, Nosferatu, Cassablanca, Citizen Kane en ga zo maar door.
Gelukkig heb ik nog wel even de tijd.
quote:Op zaterdag 21 mei 2005 11:52 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Verkoopjochie: "Dat er bij de spraak geen ondertiteling zit"
Ik: "Nou, dat maakt niet zo heel veel uit."
Je hebt de verkeerde PI gebruikt. Je bedoelde waarschijnlijkquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:35 schreef California het volgende:
Lijst
Nee hoor. Eigenlijk bedoelde ikquote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:38 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je hebt de verkeerde PI gebruikt. Je bedoelde waarschijnlijk.
Je mag wel concluderen dat ik zwaar teleurgesteld ben in Casablanca .. nr 7 op imdb .. dus ik kijken ,, oh wat viel deze tegen. De vergelijking met GTST wel erg extreem maar algeheel gezien vind ik dus dat casablanca onder het stof moet blijven en alleen in het geheugen van mensen moet blijven ,.. het valt alleen maar tegen. Wil eigenlijk alleen maar aangeven dat deze film niet in de top250 thuis hoort ..quote:
quote:Shichinin no samurai
Star Wars
Star Wars: Episode V - The Empire Strikes Back
Raiders of the Lost Ark
12 Angry Men
Lawrence of Arabia
It's a Wonderful Life
Sunset Blvd.
To Kill a Mockingbird
Paths of Glory
The Third Man
Sen to Chihiro no kamikakushi
Singin' in the Rain
Boot, Das
Double Indemnity
M
Chinatown
Some Like It Hot
maar wel alles met mandy moore zekerquote:Op zaterdag 21 mei 2005 16:13 schreef California het volgende:
Oh ja!
Niks van Ingmar Bergman.
Niks van Federico Fellini.
Niks van Sergio Leone.
Dat durf ik off-topic te noemen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 17:38 schreef dolle_hond het volgende:
maar wel alles met mandy moore zeker
Ga onmiddelijk Clockwork Orange, The Shining en Requiem for a Dream kijken!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 15:35 schreef California het volgende:
LIJST
Van pulp fiction dacht ik ook dat ik het niets zou vinden, maar het is ECHT een goede filmquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Alle Godfather films, Pulp Fiction
En ik ga ze niet kijken ook, wat het lijkt me maar niks
De boeken zuigenquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:06 schreef ChrisJX het volgende:
LOTR is niet bepaald een klassieker. Het zijn op zich aardige films, maar de boeken zijn zoveel beter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |