Overschat imhoquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:54 schreef Gorro het volgende:
Denk dat Bambi nog m'n grootste omissie is.
Hoop je, voordat je het weet kan het voorbij zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:14 schreef Forau_Diavolina het volgende:
The Godfather, Nosferatu, Cassablanca, Citizen Kane en ga zo maar door.
Gelukkig heb ik nog wel even de tijd.
Mijn screensaver is een zwart-wit foto van Humphrey Bogart met de tekst: "Here's looking at you, kid"quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:02 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
Casablanca
toen mannen nog echte mannen waren
Dan heb je niet de juiste film gezien of die niet op de juiste (lees: ontvankelijke) leeftijd gezien of allebei.quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Ronno het volgende:
Star Wars is helemaal ernstig... één film ervan gezien, en wat een saaie bagger is dat zeg![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Ronno het volgende:
overrated...
net als the Godfather trouwens
Dr Strangelove? Die komt vrij regelmatig op TV.quote:Op donderdag 19 mei 2005 14:45 schreef Gimmick het volgende:
De oudere Krubrick films. Dr. Strangelove bijvoorbeeld. Het is ook vrij moeilijk, omdat ze eigenlijk nooit op tv komen.
Proficiat, ik wou dat ik dat ook kon zeggen .. wat een baggerzooiquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog nooit een Harry Potterfilm gezien.
Ik ook niet en daar ben ik best trots opquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja, ik heb ook nog nooit een Harry Potterfilm gezien.
Wellus .. met een vette ! GTST op donderdagavond is beter in de liefde dan deze draak van een film.quote:
Lawrence of Arabiaquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef Ronno het volgende:
maar ontopic:
Psycho
Mulholland Drive
The Great Escape
the Untouchables
Ben Hur
en vast nog wel meer![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 20:05 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Wellus .. met een vette ! GTST op donderdagavond is beter in de liefde dan deze draak van een film.
Dit jaar heb ik voor het eerst Gone With The Wind , Casablanca, Apocalypse Now ... En had netzo als eerder genoemd .. lang het voornemen om Casablanca te kijken. Er is een woord voor deze film SAAI ... Grootste liefdesdrama .. Nou GTST is op een dinsdag beter.
Heb echt wel veel betere films gezien.. bijvoorbeeld The Notebook.
50 jaar geleden had je Casablanca best mooi mogen vinden .. maar deze film heeft de tand des tijds niet door staan.. Gone With the Wind daarintegen glansrijk.
Ik heb Beyond the Valley of the Dolls ook niet gezien. Werd mij net gemeldquote:Op donderdag 19 mei 2005 18:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Er staat nog steeds geen enkele film tussen die ik niet heb gezien.
Of wacht, ik heb niet álle tarzanfilms gezien. Maar die beschouw ik dan ook niet als klassiekers, hoogstens cult.
Ook jij bent slechts een mensch Saintquote:Op donderdag 19 mei 2005 20:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ik heb Beyond the Valley of the Dolls ook niet gezien. Werd mij net gemeld.
Kan niet zeggen dat deze hiaat in m'n persoonlijke filmgeschiedenis me echt boeit.
Ik tot nu toe alleen maar The Seventh Seal.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 10:41 schreef Mike het volgende:
Ik heb nog nooit een film van Ingmar Bergman gezien.
quote:Op vrijdag 20 mei 2005 12:57 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb geen enkele Lord of the Ring - film gezien.
en dat gaat voorlopig niet veranderen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |