Dat is best veelquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:20 schreef Houniet het volgende:
kep al 8 boterhammetjes op.. dit keer niks speciaals
quote:
2 boterhammen oftewel 4 sneeen is max voor mij dan heb ik tot eten s'avonds meer dan voldoendequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef snellejelle het volgende:
[..]
8 is heel veel, dat eet ik niet op een hele dag
toppiequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:27 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]ik had nog de eerste modem die er uit was gebracht bij casema... die kon de nieuwe snelheden niet maar aan dus had ik langzamer internet dan ik zou moeten hebben
ik ontbijt ook niet en eet dan max 4 sneeen tussen de middagquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik neem altijd 5 bammetjes mee naar mijn stage...... maar dan ontbijt ik smorgens niet he
Gelukkig ga ik vandaag lunchen met een zakenrelatiequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:29 schreef Houniet het volgende:
ohja oke teardrop..
en jongens, 8 boterhammen is echt niet veel hoor
Bestaat 1 boterham dan uit 2 sneeen ...quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:28 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
2 boterhammen oftewel 4 sneeen is max voor mij dan heb ik tot eten s'avonds meer dan voldoende
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
ik ben een echte stage loper, ik heb nog NIKS gedaan vandaag![]()
Je bent zeg maar "at stage zero"quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:30 schreef PeuRac het volgende:
ik ben een echte stage loper, ik heb nog NIKS gedaan vandaag![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zo mag ik het horen
![]()
Stuur de string/borsten foto's van ijsmeis eens door
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:30 schreef DaYwALKuR het volgende:
[..]
http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/axim_x30_wireless?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs![]()
[afbeelding]
- 1 saucijzenbroodje en halve rookworst en je hebt de mijnequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:31 schreef Megter het volgende:
Mijn lunch: 1 saucijzenbroodje, halve rookworst en 6 boterhammen.
+
Avond eten
=
Alles wat ik eet op een dag
O ja, stukje fruit en bakje yoghurt nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |