daar zijn ze dol op houtquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom moet je helemaal in Zweden zitten om hout te verkopen![]()
Nee al paar weken geleden begonnen. Ik lees al een paar jaar Frontpage en Forum maar gisteren kwam ik op het geweldige idee om ook maar eens een account aan te makenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeker vandaag begonnen ??? omdat vandaag je account is aangemaakt
Zit veel blond schoon daarquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef wouterwashere het volgende:
[..]
In Zweden. Hout verkopen. http://www.ess-enn.se
quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef wouterwashere het volgende:
[..]
Nee al paar weken geleden begonnen. Ik lees al een paar jaar Frontpage en Forum maar gisteren kwam ik op het geweldige idee om ook maar eens een account aan te makenIk ben niet zo snel van begrip met dat soort dingen.
In Zweden hebben ze nou eenmaal veel hout.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom moet je helemaal in Zweden zitten om hout te verkopen![]()
goed nummerquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef Houniet het volgende:
you're as cold as ice
Tell me something new...quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:16 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zit veel blond schoon daar![]()
Keer met internationaal voetbal toernooi daar heen geweest.... Zeker de moeite waard![]()
quote:
Zitten wij ook eens op één lijn... voor de veranderingquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:17 schreef snellejelle het volgende:
zweedse dames zijn idd niet verkeerd
was net op 538, is lekker nummer jaquote:
verrassingquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Zitten wij ook eens op één lijn... voor de verandering
eetzequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
*Tear pakt zn bammetjes erbij, honger is niet meer te onderdrukken
He, ook uit Zeeland?quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]![]()
maar zeeuwse mogen er ook zijn hoor
hier hetzelfdequote:Op donderdag 19 mei 2005 12:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
*Tear pakt zn bammetjes erbij, honger is niet meer te onderdrukken
Thnx, bammetje met bezweette kaasquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |