dat was het enige minpuntje op de hele wedstrijd ja .. vond ik ook niet kunnen.. ik heb dan ook niet meegeflotenquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ben seedorf fan maar wel goed spreekkoor! wel beetje zielig dattie zo werd uitgefloten...
stop een banaan in je oor, helpt altijdquote:Op donderdag 19 mei 2005 12:59 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn creatieve brein is op het moment niet echt wakker.
Weet je wat? we hebben het er later nog wel over
Doeiii willie, smakelijkquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zeeland rules
maar ik ga even eten doei doei en tot straks
voor iedereen die lief is een
dag dagquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zeeland rules
quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Fisher het volgende:
[..]
stop een banaan in je oor, helpt altijd
smakelijk lieverdquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef tijgerwillie het volgende:
[..]
zeeland rules
ja ik weet het, 't is niet meer wat het geweest isquote:
Ik ook niet, wel geglimlachtquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat was het enige minpuntje op de hele wedstrijd ja .. vond ik ook niet kunnen.. ik heb dan ook niet meegefloten![]()
goed man!quote:Op donderdag 19 mei 2005 13:00 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
dat was het enige minpuntje op de hele wedstrijd ja .. vond ik ook niet kunnen.. ik heb dan ook niet meegefloten![]()
Boterquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef leolinedance het volgende:
Zo vroeg ben ik nog nooit boter geweest![]()
troost je, je bent niet de enigequote:Op donderdag 19 mei 2005 13:01 schreef leolinedance het volgende:
Zo vroeg ben ik nog nooit boter geweest![]()
quote:
in de veronica gids stonden gisteren 5 redenen om seedorf te haten, ben ze alleen vergetenquote:Op donderdag 19 mei 2005 13:02 schreef snellejelle het volgende:
[..]
volgende week CL feestje
thema: schreeuw clarence naar zijn vierde Chapions League![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |