quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, ik ga me niet te druk maken.
Ik ga weer eens verder met mn verslag, jij veel succes met schrijven.
Ik blijf in de buurt... Tot vanmiddag
Niet zo posten maar gewoon relaxedquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
Niet om het een of ander maar wil graag weten wat ik dan fout doe...?
Wil me best wat aanpassen hoor dat is het probleem niet maar vind wel wat lullig dat ik direct een betweter ben en dat ik maar kan oprotten ofsow...
Graag normale reactie hierop..
Je mag best mee ouwehoeren, maar ga dan niet meteen de beterweter uithangen, daar scoor je geen punten mee...quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
Wil me best wat aanpassen hoor dat is het probleem niet maar vind wel wat lullig dat ik direct een betweter ben en dat ik maar kan oprotten ofsow...
je rot volen, ik ken het, ik voel met je mee....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef goddess-in-heaven het volgende:
[..]
thanks, voel me nu alleen niet echt een bikkel. Zit nu een beetje alleen thuis me kut te voelen. heeft toch altijd iets meer impact dan je in eerste instantie denkt...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
ik heb je nog niets fout zien doen, dus ik vind je okquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
De mensen zijn hier nou eenmaal snel op hun teentjes getraptquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
Oke succes,quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:21 schreef jitzzzze het volgende:
IJlien, ik ga me niet te druk maken.
Ik ga weer eens verder met mn verslag, jij veel succes met schrijven.
Ik blijf in de buurt... Tot vanmiddag
LOL trek het je niet zo aan, zo wordt iedere niet vrouwelijke nieuwkomer hier behandeld, gaat vanzelf wel overquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
wel minpuntenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je mag best mee ouwehoeren, maar ga dan niet meteen de beterweter uithangen, daar scoor je geen punten mee...
En regelmatig je respect tonen naar ons.quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Megter het volgende:
[..]
Niet zo posten maar gewoon relaxed
Ook niet zoveel happen enzo
na een topic of wat, gewoon doorzetten dusquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL trek het je niet zo aan, zo wordt iedere niet vrouwelijke nieuwkomer hier behandeld, gaat vanzelf wel over
we zijn echt niet zo erg als we lijken hoorquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef DracoAkaIk het volgende:
Nog @ megter... Ok daar kan ik wat meequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Geitje82 het volgende:
[..]
Je mag best mee ouwehoeren, maar ga dan niet meteen de beterweter uithangen, daar scoor je geen punten mee...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
En veel respect tonen naar de rest
ehm.. mij hebben ze overgeslagen danquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
LOL trek het je niet zo aan, zo wordt iedere niet vrouwelijke nieuwkomer hier behandeld, gaat vanzelf wel over
Hehe inderdaadquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
na een topic of wat, gewoon doorzetten dus
echt wel..we zijn stagelopers....quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef snellejelle het volgende:
[..]
we zijn echt niet zo erg als we lijken hoor
Als ik zo vrij mag zijn Geitje:quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef DracoAkaIk het volgende:
[..]
Nog @ megter... Ok daar kan ik wat mee
@ Geitje82
Dat is ook helemaal niet mijn bedoeling geweest. Sorry mocht het zo over komen...
Kun je me wel zeggen met welke dingen ik die betweter dan ben geweest.... Duid je op die Quiz?
Jij hebt een Lego avatarquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
ehm.. mij hebben ze overgeslagen danof ik kom meteen over als relaxte dude ofzo
![]()
tis je stoere plaatjequote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Je zonnebril is gewoon cool!quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
nee, we lopen nu alleen maar te kuttenquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Mr-Z het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |