geboren in 1984...quote:Op vrijdag 20 mei 2005 01:02 schreef shredder het volgende:
Mn allereerste mobiel was een zwarte pocketline Swing en er stond nog " PTT" als provider i.pv. KPN. Hoe stoer is dat.
Hij had wel sms (alleen hoofdletters) en je kon maximaal 7 berichten opslaan.
Gelul, mijn eerste telefoon (Nokia weetikveel) uit 1996/1997 had al SMS eropzitten. Heb ik gekregen toen Vodafone de eerste prepaid introduceerde. De swing's etc. kwamen pas daarna op de markt.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee hoor...ik had het eerste model swing en deze kon absoluut niet sms'en. Dat bestond toen nog niet eens. En de Panasonic daarna trouwens ook niet.
Bron: www.tweakers.netquote:
Vodafone brengt mobiele telefoon 'back to basic'
Door Arthur Scheffer - zaterdag 21 mei 2005 - 22:06 - Bron: BBC - Submitter: Quincy2you - Views: 16.515
Vodafone gaat in Engeland een tweetal nieuwe, supersimpele mobiele telefoons uitbrengen, zo schrijft de BBC. Een onderzoek van Cap Gemini van vorig jaar liet al zien dat er een duidelijke discrepantie was tussen de prioriteiten van telecomproviders en de wensen van klanten: een grote groep gebruikers hechtte veel waarde aan eenvoud, terwijl slechts een kwart van de providers vond dat dit van noemenswaardig belang was. Vooral 55-plussers, die steeds meer gsm's gaan gebruiken, vinden bestaande mobieltjes veelal te ingewikkeld. Vodafone Simply richt zich dan ook op gebruikers die alleen willen bellen en sms-en. De dienst biedt keuze uit twee toestellen, beide met een groot scherm en duidelijk leesbare tekst, en verder slechts een drietal knoppen voor directe toegang tot het hoofdmenu, telefoonboek en sms-functionaliteit. Pre-paidtoestellen zullen ongeveer ¤120 kosten, abonnees krijgen de Sagem VS1 of VS2 gratis.
Whaaa hahaha dat fucking ding heb ik ook nogquote:Op vrijdag 20 mei 2005 13:54 schreef Sjaakman het volgende:
[..]
Ik heb ook nog zo'n dikke Motorola uit 1995 liggen
Na een half jaar deed de batterij het acht uur, en dan moest 'ie weer in de lader.
En SMS versturen kon inderdaad niet, ontvangen echter wél. Dit omdat "men" toen nog dacht dat dat alleen gebruikt zou worden om mededelingen van de provider naar de klant te sturen ("u heeft een voicemailbericht" enzo)
[afbeelding]
ik ben uit '82 hoor. Ik was 15 of 16. Toen was ik idd de eerste met een mob in de klas. Gebruikte hem in het begin vooral in het weekend. Doordeweeks was ik gewoon thuis niet waar. Iedereen vond het verschrikkelijk overdreven, terwijl ik er niet mee zat te patsen ofzo. Maar ja 3 jaar later had iedereen ook gewoon een gsm.quote:Op zondag 22 mei 2005 13:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
geboren in 1984...
Hoe lang geleden had je die eerste telefoon dan, en hoe oud was je toen.
Ik ben uit 79 en ik had mn eerste telefoon pas in 98 denk ik...en dat was al een stoere pocketline swing....
Volgens mij bestaat SMS langer als het hele GSM telefonie gebeuren...quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:12 schreef wonko het volgende:
[..]
Nee hoor...ik had het eerste model swing en deze kon absoluut niet sms'en. Dat bestond toen nog niet eens. En de Panasonic daarna trouwens ook niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |