abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27143413
Dat er nog geen revolution pagina op ign is is logisch. Er is praktisch niks van die console bekend, er is geen reden een hele pagina te openen, terwijl dat nu nog makkelijk allemaal op het gamecube gedeelte past. Van de PS3 en Xbox360 is al veel meer bekend, wat een eigen gedeelte wel rechtvaardigt.
Dat het verslag van de trailer snel online stond verbaasd me ook niet echt. Ign, en Gamespot, hebben die trailer vast al een paar dagen/weken geleden gezien. Ze hadden het verhaal al klaar, en tijdens de persconferentie mochten ze het pas plaatsen. Daar komt echt geen complot bij te pas.
Dat reggie zei dat Mario 128 te zien is... Misschien bedoelt hij wel achter gesloten deuren, dat alleen wat journalisten van grote websites/bladen het te zien krijgen, en dat wij braaf tot spaceworld moeten wachten.
pi_27143737
quote:
I have a VERY trustworthy friend who is at E3 right now. I won't tell you his name but I assure you that if I did all of you would have heard of him. Anyway after spending some time on various message boards I called him up and asked him on his take on the whole Nintendo ON thing. What he told me has made me 100% sure that the ON thing is fake. He said that he talked to one of the producers over at Ubisoft, and that that producer happens to be a friend of Reggie. My friend told me that the producer told him that his studio received the Revolution development kit, and it does NOT, I repeat NOT have anything to do with the ON. What he said, however, is that the controllers are very, very, VERY innovative and will be unveiled tomorrow. Be prepared for a nice surprise guys
Heb geen echte bron helaas
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:14:48 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27143819
De vriend van de baas van de publisher van de broer van 't hondje 't vriendinnetje d'r schoonmaakster weet er dus meer over Da's mooi
pi_27143829
Om nog maar meer olie op het vuur te gooien, dit kwam ik tegen:

Uiteraard dacht ik meteen 'fake!', bedoel, de naam 'Aries' hebben we nu al vaak genoeg gezien. Voor de gein toch even het plaatje in hex workshop geopend, en dit kwam eruit:

Ik heb het even gecontroleerd met eigen gemaakte foto's van mij... het originele tijdstip waarop de foto is geschoten (volgens de camera) is geel. Het tijdstip wanneer de foto door PhotoShop is opgeslagen is in het blauw/groen. En daar zit maar 10 minuten verschil tussen... het kan dus zijn dat het een simpele crop is en dus een echt plaatje (zou grappig zijn) of iemand heeft in 10 minuten tijd zijn camera aangesloten en het Aries logo erin gephotoshopped... wat ook zou kunnen natuurlijk.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:16:14 #105
9440 Khadgar
Knutselaar
pi_27143872
Of iemand heeft een hexedit zitten uitvoeren op dat bestand natuurlijk he? Of z'n PC en Cam datum vooruit gezet.
pi_27143898
Knoeien met een datum kan altijd op een computer.
pi_27143912
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:16 schreef Khadgar het volgende:
Of iemand heeft een hexedit zitten uitvoeren op dat bestand natuurlijk he? Of z'n PC en Cam datum vooruit gezet.
Precies, dat kan ook, ik wil er ook nix mee zeggen. Maarja, nu de olie toch zo vrij te verkrijgen is overal.. Google kent trouwens niets over Aries Immersion geblaat. En het ziet er wel grappig uit, de letters hebben ook hetzelfde 'relief' als de rest van de foto (wat er dus op zou duiden dat het daadwerkelijk geprojecteerd was).

Maar nogmaals, ik heb mensen wel eens sneller dingen in Photoshop zien doen
pi_27143960
die Aries is fake, dit plaate probs ook.. Als je een nintendoon fimpje kan bouwen als fanboy, dan kan een beetje fan dit ook met 4 vingers in z'n neus
pi_27143974
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:14 schreef twi het volgende:
De vriend van de baas van de publisher van de broer van 't hondje 't vriendinnetje d'r schoonmaakster weet er dus meer over Da's mooi
Naja, wat daarin staat verwacht ik eigenlijk ook wel. Ze showen binnenkort gewoon de controllers die de revolutie moeten voorstellen. Gyroscopische controllers, op zich erg innovatief maar aangezien de hele wereld dit al verwacht kun je niet spreken van een revolutie.
pi_27144018

Nintendo sinks like a rock?
Dat zet je toch niet op nintendo.com
pi_27144024
Wat moet ik me voorstellen bij Gyroscopische controllers dan?
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
pi_27144036
Op naar de teleurstelling? Nintendo kan de hoge verwachtingen nu nooit meer waarmaken. Of ze moeten echt met een VR iets komen maar dat gebeurd toch niet.
pi_27144037
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:20 schreef Xrenity het volgende:
Leek me ook al vaag ja
pi_27144048
Die Aries ligt volgens mij in een deuk zeg! De hele fanboy community hangt aan zijn/haar lippen om weer wat flauwekul te horen. Briljant!
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_27144057
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:20 schreef Xrenity het volgende:
[afbeelding]
was het niet eerst is iets van ' Opens with a Splash'

?
pi_27144068
Als ik op nintendo.com kom zie ik dat ook helemaal niet. Hoe kom je aan dat plaatje?
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:23:21 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_27144089
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef D.A.A.F. het volgende:

[..]

was het niet eerst is iets van ' Opens with a Splash'

?
Was idd iets anders ja, het was toen alsof ze de hele wereld hadden laten schudden ofzo, alsof het helemaal geweldig was .
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_27144129
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:22 schreef Ereinion het volgende:
Als ik op nintendo.com kom zie ik dat ook helemaal niet. Hoe kom je aan dat plaatje?
Heeft iemand print scrn van gemaakt.
pi_27144153
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:24 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Heeft iemand print scrn van gemaakt.
Waarschijnlijk een grap dus.
pi_27144213
Dit schijnt van gamefaqs te komen:
quote:
Did anyone see the conutdown on Nintendo.com yesterday?
From: DarkCodester | Posted: 5/18/2005 3:47:31 PM | Message Detail
Before you read this, note that I can't provide any proof to my claim. I personally have a very blurry memory of the thing, as it just hit me that it would be related to the whole 19th rumor.

Anyway, yesterday, prior to the Nintendo press conference, I was on Nintendo's website, and they had a countdown. I was trying to find a way to watch the press conference live, and I distinctly remember seeing the countdown marked as 2 day and some odd hours, minutes ect. When I put my mouse over the countdown, it changed to say 22 hours until E3, and then changed back to the 2 day count when I removed my mouse. After about 15 seconds, it changed permanently to the E3 countdown.
quote:
From: Vaztor71 | Posted: 5/18/2005 3:48:16 PM | Message Detail
You're not crazy

I saw it too
quote:
From: baconcow | Posted: 5/18/2005 3:50:04 PM | Message Detail
Yep, when I saw it, I thought that I had mistaken the E3 days!!!
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:25 schreef nikk het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een grap dus.
Nee, hij is niet de enige die het gezien heeft
pi_27144258
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:27 schreef Xrenity het volgende:
Dit schijnt van gamefaqs te komen:
[..]

[..]

[..]

[..]

Nee, hij is niet de enige die het gezien heeft
Ik bedoel de tekst Nintendo sinks like a rock.
pi_27144260
lol wat een verhalen
pi_27144364
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef nikk het volgende:

[..]

Ik bedoel de tekst Nintendo sinks like a rock.
ik ook.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:32:00 #124
8369 speknek
Another day another slay
pi_27144367
quote:
!
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 07:22 schreef Tomasso het volgende:
IGN doet ook vrolijk mee met hypen: Klik. Zie dat bij het onderste plaatje het woordje on precies zo is geschreven als ik doe, terwijl de rest van de tekst normaal staat.
Om een sarcastische nadruk te leggen, duh.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_27144375
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:28 schreef Dementor het volgende:
lol wat een verhalen
Ach, sinds dat hele "Geen pottekijkers" gedoe zijn we wel wat gewend, niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')