het ging goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:17 schreef the_legend_killer het volgende:
CSKA had de wedstrijd al op slot moeten gooien !
Dalijk gaat het nog mis.
Kom maar Brengenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:18 schreef hellmondunited het volgende:
BIER VOOR HEEL FOK!
quote:
quote:
't kan nog waquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef Dos37 het volgende:
dit kan ze niet meer ontgaan
Nou als CSKA een beetje verstandig isquote:
denkt aan C. Ronaldo na ek-finalequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:20 schreef manny het volgende:
ik wil ze weer zien huilen !
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef Suijk het volgende:
Over een trauma gesproken, Sporting voelt dit in de volgende eeuw nog.
Ha BrauNquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
Heul die televisie is overbodig door dit topic!
Je valt in herhaling, net als ter Napel.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:21 schreef Doekje het volgende:
AZ had daar moeten staan
AZ Had Daar Moeten Staanquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, net als ter Napel.
wattequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef Doekje het volgende:
DCSKA
Wa zeggie?quote:
Net goed!quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:22 schreef fransie102 het volgende:
[..]Dit is erger dan wat AZ overkomen is
Benficaquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:24 schreef ASSpirine het volgende:
Je zou als aartsrivaal van Sporting (weet niet welke club dat precies is in Portugal) een supportersactie moeten verzinnen met luidsprekers
Dat doet die jonge pas als CSKA gewonnen heeftquote:
quote:
joa zeg hequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:25 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Dat doet die jonge pas als CSKA gewonnen heeft
Hier durf je welquote:
ahahaha wat lull'nquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:26 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee nee, 9christensen hef zat had voorlopig.
wat muj danquote:
Die had beloofd dat ding in te slikken als het 1-3 zou wordenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef DeTolk het volgende:
Ik hoor die speaker niet meer................
ik anders weer luid en duidelijkquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:27 schreef DeTolk het volgende:
Ik hoor die speaker niet meer................
nee moskou is onverslaanbaarquote:
Nou de 1e helft was werkelijk waar heel slecht gespeeld door CSKquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk die counters! Ze hebben iedereen in de val gelokt bij CSKA vandaag, net op het moment je denkt er echt over te kunnen walsen blijk je opeens 1-3 achter te staan ...
Wat zei Van Hanegem daar tijdens de rust ? "niveau Willem II ofzo" , amai mijn klak ...
maar ze staan er nietquote:
Optyfen of anders loop je tegen een ban aan!quote:
De in-slaap-sus-taktiekquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Nou de 1e helft was werkelijk waar heel slecht gespeeld door CSK
Zou ik ook zeggen iddquote:
soorryquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Optyfen of anders loop je tegen een ban aan!
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:31 schreef 9christensen het volgende:
't rode leger staat zo op het podium
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Optyfen of anders loop je tegen een ban aan!
JUISTquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tranen willen we zien. Tranen.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Tranen willen we zien. Tranen.
Ik vraag mij af of dat gewoon geen deel uitmaakt van een onderliggende 'taktiek" , de indruk geven dat je te "pakken" bent, dat ze elk moment over je heen kunnen lopen, maar ondertussen bekijken hoe je genadeloos hun zwakke plekken kunt afmaken. We hebben dat vroeger namelijk nog wel meer gezien met de nationale Sovjetploegen en he t"grote" Dinamo Kiev ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
SSSST dat mag je nie zeggenquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:32 schreef BrauN het volgende:
Volgens mij moest AZ daar staan.
Of was dat al gezegd?
"LA BAMBSZKI"quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef SkaterSam het volgende:
kan iemand de Russische versie maken
[afbeelding]
Ik zat er ook aan te denken ja...quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of dat gewoon geen deel uitmaakt van een onderliggende 'taktiek" , de indruk geven dat je te "pakken" bent, dat ze elk moment over je heen kunnen lopen, maar ondertussen bekijken hoe je genadeloos hun zwakke plekken kunt afmaken. We hebben dat vroeger namelijk nog wel meer gezien met de nationale Sovjetploegen en he t"grote" Dinamo Kiev ...
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:33 schreef Doekje het volgende:
[..]
SSSST dat mag je nie zeggen
AZ Had Daar Moeten Staan
{: naats neteom raad dah ZA
Inderdaad, zo ook in het begin van de tweede helft. Het enige wapenfeit dat CSKA in de eerste helft heeft laten zien was die afzwaaier van Wagner Love. Voor de rest helemaal niks fatsoenlijks gezien, maar ja.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:29 schreef mcintosh het volgende:
[..]
Uiteindelijk, moet je eens bekijken wat ze allemaal hebben uitgeschakeld in die Uefa-cup hé. Voorbij Auxerre en Benfica loop je nu eenmaal ook niet als je niet kunt voetballen ...quote:
?? Waar ??quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:37 schreef Dos37 het volgende:
Geweldig
wat mooi die portugesen gaan rellen
Dat vragen we methodmich straks wel even.quote:
joa zeg hequote:
Die kerel weet tenminste wat plannen en voorbereiden isquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Kijk , Abramovich had zelfs al gouden truitjes met de Uefa cup voor hen besteld !
quote:
kijk BrauN gaanquote:
Inderdaad, ze hebben gelukkig het kampioenschap al bijna verloren.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:38 schreef ASSpirine het volgende:
kzie uiteindelijk liever Italianen huilen
ze zijn wel op tijd terugquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef Toewan het volgende:
[..]
Inderdaad, ze hebben gelukkig het kampioenschap al bijna verloren.![]()
'Hij is zo lang 'quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef SkaterSam het volgende:
Die Van Hanegem over die goal: "Alsof ie er niks aan vindt"
BrauN hef zat hadquote:
?quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kan niet beter
morgen hopelijk een schitterende Liverpool
Liverpool - Milan is pas volgende week.quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kan niet beter
morgen hopelijk een schitterende Liverpool
luizig? Van mij mogen ze ingemaakt worden, met 5-1. Tomasson scoort nog in de laatste minuuutquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:39 schreef Suijk het volgende:
En nou volgende week Milan dat op een luizige manier verliest en dit jaar heef toch nog een geinig einde.
Zo mooi was ie ook niet..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:41 schreef SkaterSam het volgende:
Die Van Hanegem over die goal: "Alsof ie er niks aan vindt"
Precies stel je niet aan zegquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:44 schreef hellmondunited het volgende:
wat een slechte verliezer die kut pinto zeg
het was spannend maar toch ook fijn..quote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier stond je dan vanavond ....
Bulletjequote:Op woensdag 18 mei 2005 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hier stond je dan vanavond ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |