Je bent ws. niet de enige. Het is immers niet iets wat je vanzelf ontdektquote:
Zo kwam ik er ook laatst achter dat er onder de cd-inlay van Kid A nog een tekeningetje verstopt zit..quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:01 schreef GLO het volgende:
[..]
Je bent ws. niet de enige. Het is immers niet iets wat je vanzelf ontdekt
Kloptquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:05 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Zo kwam ik er ook laatst achter dat er onder de cd-inlay van Kid A nog een tekeningetje verstopt zit..
Allemaal!quote:W00h!
dE \/\/ErElD $t@@T V00r 0N$ hEeL fF $tIl v@nD@@g
En j0u\/\/ h@nD DiE Me bR@NdT $tReElT Me tR@@g
Je 0GeN L@©hEn @L$ iK Z@©hTjE$ @@nJuH Vr@@G:
'wIlJuH MeEr, \/\/IlJuH \/\/EeR, \/\/iLjUh gR@@g¿'
quote:O\/\/!
We h0uDeN $tEvIg dE G0RdIjNeN Di©hT V@Nd@@G
s©hEmEr lI©Ht, J0U\/\/' gEzI©Ht zIe iK V@@g
GeEn 0VeR\/\/iNnInG I$ eR En gEeN NeDeRl@@G
dI©Ht bIj mIj zEgJuH Bllj: ''K \/\/IlJuH Gr@@G"
maar natuurlijk!quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:16 schreef bartrid het volgende:
rob de nijs - zondag.....
deze passage dan:quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:15 schreef peaceman het volgende:
Welke onbegrepen dichter heeft dit geschreven... jemig! Literaire kunst hoor![]()
en toch vind ik het stiekem wel een lekker nummerquote:Je fluistert woordjes die ik zo graag van je hoor
Oe-oe-oe, oe-oe-oe, toe, ga door
Klopt, maar ik check het daar toch altijd ff... de nederlandse en die in Honkong.. en daarna zoek ik wel verder... ze komt trouwens op Lowlandsquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:24 schreef ranja het volgende:
Ja, zag ikNou ja. Cd-wow heeft zoveel niet dat ik daar bijna nooit ga kijken.
Ik zag het gisteren toevallig voor de eerste keer. We kennen deze meneer ook onder z'n echte naam: William Jonathon Draytonquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
on topic: geen idee, kijk er dan ook niet naar...
quote:De snikzang van The Cure, de dancebeats van New Order en de grote melodieën van Duran Duran. Ziedaar de met zorg gerecyclede ingrediënten waarmee's jongste hype
de new wave-revival een turboboost geeft en en passant het recept voor pure pop herschrijft. De gitaren hebben de juiste punch, de synthesizer pruttelt er vrolijk doorheen en ook op het podium gaat het fijn loos - de benen wijd, de kuiven op en neer, als de Ramones van een andere planeet. Fearless.
quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:43 schreef ranja het volgende:
The ponys?
Ik vind hier The Cure nogal ver gezocht, hoewel de manier van zingen idd wel op die van Robert Smith lijkt.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
Wel op MetropolisMaar ik gokte omdat ook in de luisterpaalomschrijving The cure genoemd werd.
Toch in 2x goedquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:45 schreef ranja het volgende:
The bravery dan?
quote:
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:22 schreef peaceman het volgende:
laatste gok voor ik ga slapen: Lisa Loeb
quote:Summer 1985 appears then their first-team-single.
The record becomes a gigantic success. In 21 countries from South-America to Egypt it reaches the number 1 position of the record charts and obtains in 5 more countries a top 10 position.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |