Dit was bijna een ingooiquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:34 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En als 'ie nou nog op doel schoot, maar het was dik naast.
Dan moeten ze eerst zin hebben om te voetballen ...quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als CSKA wint dan kan ik er mee leven
en volgende week is onze pijn eindelijk voorbijquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ik zit de hele tijd te denken HIER HAD AZ MOETEN STAAN
Inderdaad niet best.quote:
dat ga ik dus niet kijken, dat zou pure zelfkwelling zijnquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:38 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
en volgende week is onze pijn eindelijk voorbij
en die hadden nog ram gewonnen ookquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:37 schreef rubbereend het volgende:
ik zit de hele tijd te denken HIER HAD AZ MOETEN STAAN
Ik kan gelukkig niet eens kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ga ik dus niet kijken, dat zou pure zelfkwelling zijn
Dan had het niet uitgemaakt als het net zo n kut wedstrijd was.quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:40 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
en die hadden nog ram gewonnen ook
ben je nog zenuwachtig?quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:42 schreef the_legend_killer het volgende:
Nog 1 helft ik hoop dat het nog wat wordt.
kheb al jaren geen leuke CL finale gezien....quote:Op woensdag 18 mei 2005 21:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat ga ik dus niet kijken, dat zou pure zelfkwelling zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |