Een vriendin van mij komt daar vandaan, volgens haar is het echt een gat!quote:
ik heb daar SUPERVEEL geleerd. Had alleen basiskennis ASP en SQL. Toen er weg kwam had ik een geweldige PHP-kennis en kon er echt veel mee. Ook mijn SQL is veel beter geworden in die tijdquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:06 schreef BaggerUser het volgende:
wat voor soort bedrijf lijkt jouw het meest verstandige?
ik weet toevallig dat jij bij dat ene bedrijfje hebt stage gelopen met die oplichtersneem aan dat jij daar oo kniet veel geleerd hebt aangezien je daar alleen websites hebt lopen maken voor ze (en ik neem dat je dit dan ook al kon ? )
Achja, stage moet je ook zien als een investering. (maarja toch zou het bedrijf je wel een beetje tegemoet kunnen komen!)quote:Op woensdag 25 mei 2005 08:48 schreef Danyel het volgende:
ik krijg helemaal niks, noppes.. sterker nog, deze stage kost me alleen geld![]()
![]()
Ik krijg volgens mij wel stagevergoeding.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:19 schreef ijsmeis het volgende:
Een domeinnaam + ??
MBO ICT.
Er zit hier een HBO'er en die krijgt 300 euro voor de 15 weken die ze hier zit..
Ook als de stageplaatsen maar schaars zijn?quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:29 schreef Viperdesign het volgende:
Ik doe het niet eens voor minder van 200 per maand..
Als ze er maar zijn.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 09:34 schreef ijsmeis het volgende:
Ook als de stageplaatsen maar schaars zijn?
quote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:17 schreef mie_at_work het volgende:
Ik doe het niet eens voor minder van 200 per maand.
dat is makkelijk praten, maar als ik een plek krijgt toegewezen van de school en ik krijg er geen vergoeding voor bij dat bedrijf zou ik niet weigeren hoor.
natuurlijk zou ik wel balen en wel wat ongemotiveerder overkomen, maar het is tenslotte voor je eigen opleiding.
op zondag 150% dus 8*13,50=108 euro. En dan vrije uren die ik heb opgespaard die ik nu 20 per maand laat uitbetalen dus dan kom ik er wel aan. Kan ook rond de 900 liggen ofzo maar iets in die buurt is hetquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:33 schreef mie_at_work het volgende:
:S krijg jij voor 1dag werken 200euro of zo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |