Misschien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
De volgende keer ga jij de meet regelen!
En ik de meat!
OK?
Overigens komen we gewoon zaterdag.quote:
mischien kom ik danquote:
Uiteraard.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:46 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Overigens komen we gewoon zaterdag.
Op de meeting.
quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:06 schreef RemCOW het volgende:
van sommige heb ik mobielenr, mocht ik nog héél ff in de buurt zijn bel ik....
Woei! Supers!quote:Op donderdag 9 juni 2005 00:06 schreef RemCOW het volgende:
van sommige heb ik mobielenr, mocht ik nog héél ff in de buurt zijn bel ik....
True....quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:42 schreef Minkeltje het volgende:
*durft niet*allemaal enge fokkers en foksters
Op de 5jaar was geen regenquote:Op donderdag 9 juni 2005 15:35 schreef Natalie het volgende:
Lynx is wel wat gewend, toch? Je hebt de 5-jaarsmeeting ook overleefd
Maarre, ik zie idd dat het niet warm wordt, maar voor Groningen nog uitzonderlijk grote kans op neerslag.
Toen was het verrassend zonnigquote:
Grmbl... daar moest dus nog het woordje 'geen' tussen. Zat net nl even te kijken, en 't wordt wél fris, maar nog geen grote kans op bui op het hoofd van de FOK!kertjes.quote:Dat zei ik toch?.
Ik vind jou eng.quote:Op donderdag 9 juni 2005 17:15 schreef Minkeltje het volgende:
Maar Linksepinksie, antwoord nou is, waar en hoelaat moet ik je ophalen vriendje van me
Jeps, wat mij betreft welquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:31 schreef marchien het volgende:
Wordt het toch Napoli?
Ik heb er al zin in
Ja, of de Awegquote:Op donderdag 9 juni 2005 18:06 schreef Natalie het volgende:
[..]
Jeps, wat mij betreft wel
Denk dat ik zelf ook lekker mee ga eten, dus dan wordt het er al eentje meer.
'k Zal vanavond even bellen. Hij zit aan de Astraat, toch?
Gymnasium, zei je, hè?quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:19 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Alleen maar sukkels en kneuzen wonen/komen in/naar Groningen.
Nee dus.
Met zo'n nick zou ik wat anders bedenken. Als ik jou was Jordy.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:07 schreef Jordy-B het volgende:
Het durft niet eens te zeggen waar 't woont... Zal dus wel Urk zijn, ofzo...
Yep!quote:
Alleen patat met kip en appelmoes!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:19 schreef Jordy-B het volgende:
Ik vond Staphorst 'n beetje te erg... En om nou opmerkingen te maken over z'n LOTR-obsessie...
Eet je gezellig mee, zaterdag?
Heerlijk!quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:24 schreef Jordy-B het volgende:
Ze hebben waarschijnlijk alleen macaroni voor de kleine man.
Wir setzen uns mit Tränen nieder.quote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Sorry, inmiddels ben ik () niet meer woonachtig daar , kom dus niet
Ja hoor, net als ik Vinkhuizen tot mijn tweede thuis maakquote:Op donderdag 9 juni 2005 23:36 schreef Loedertje het volgende:
Sorry, inmiddels ben ik () niet meer woonachtig daar , kom dus niet
Ik jou ook,maar ja ik doe Natalie er een groot plezier mee geloof ik... al vraag ik me af waarom? Wie doe je nu een groot plezier met jouw aanwezigheidquote:
quote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
raad eens meiske, zou ik blijven pitten?
Luxeprobleem heb ik. Heb de keuze uit maar liefst 3 beddenquote:Op vrijdag 10 juni 2005 10:31 schreef marchien het volgende:
Jo, ik zou graag weten wie van de Natalie, Lynx en TARA bende er nou blijven pitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |