quote:
Whoops, zag ik jou daar toch over het hoofd!quote:
Sgop is goooooodddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Faithy wilde ook komen, maar het wat afhankelijk van of ze vervoer kon krijgen, als ik me niet vergis. Wie weet moeten we haar even schoppen in #fok?
Had je m'n sms nog gekregen gisteren?quote:
Jawel. Maar niemand kan iets met 100% zekerheid meldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had je m'n sms nog gekregen gisteren?
Heeft dat mogelijk geholpen je over te halen?
Say no more, beebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
Jawel. Maar niemand kan iets met 100% zekerheid melden.
Voor minder is mijn reis te lang..
Zal ik maar weer het "Ik zal er nog even over denken dan" uit de kast trekken dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef Minkeltje het volgende:
Linksepinksie, ik reis wel zeker die avond nog terug, dus je mag gewoon meekarren. Met andere woorden: Gewoon komen *piep censuur etc*
Jij geilt op lijstjes, he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Natalie het volgende:
*Met vinger boven editknopje van OP hangt*
Kan je op 'misschien'? Kan je op 'misschien'?![]()
Jammers!! Maar goed dat je het even hier aangeeft. Ik haal je van de misschienlijst afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef MallePall het volgende:
Ik kan geen vrij krijgen... tot mijn spijt moet ik jullie vertellen dat ik niet aanwezen kan/zal zijn
veel plezier iig
Okido meis. Ik vis jullie eruitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hadden al eerder aangegeven toch niet te kunnen. Dus ik en Djeez komen niet
Als jij niet komt, dan wordt het nooit drukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef QyRoZ het volgende:
Wordt druk.
Sorry, ik moet naar Barcelona. Ik ga ook liever naar Groningen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan wordt het nooit druk
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef Crazyivan het volgende:
Ik kom lekker ook niet
Houd je er in deze zin wel rekening mee dat ik WEL kom?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan wordt het nooit druk
Kom jij ook?????quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef marchien het volgende:
Houd je er in deze zin wel rekening mee dat ik WEL kom?
* marchien denkt alvast na over brinta in je bedquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kom jij ook?????![]()
Volgens mij heb ik zaterdag ineens andere plannen enzo...
Geintje
Als ik íets vies vind, dan is het wel brintaquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef marchien het volgende:
* marchien denkt alvast na over brinta in je bed![]()
Niet om op te eten, maar gewoon los, in je bed, kriebelt zo lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik íets vies vind, dan is het wel brinta
Je bent bang voor mij zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:22 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik heb wel tijd, zit dan zelfs in Groningen.
maar toch kom ik lekker niet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je bent bang voor mij zeker?
I don't blame you
Stel je voor dat je FOK!kers tegenkomtquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef DeWaasheid het volgende:
ik twijfel zelfs nog om uberhaupt de stad in te gaan op zaterdag..
![]()
Ik wil daar niet eens over nadenken, het was een redelijk goede dag tot nu toe, geen gedonder, en dat wil ik zo houden. Ik wil ook in vrijheid zonder zorgen door Groningen kunnen wandelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je FOK!kers tegenkomt!!
We maken wel een spandoek voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik wil daar niet eens over nadenken, het was een redelijk goede dag tot nu toe, geen gedonder, en dat wil ik zo houden. Ik wil ook in vrijheid zonder zorgen door Groningen kunnen wandelen.
ik weet het, ik heb er gewoond en nu nog elke maand dat ik er benquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
We maken wel een spandoek voor je
Groningen is een leuke stad. Goede keus
Keigemeen mên.quote:
Zou het nog wat wordewn met die meet, nikky?quote:
Tuulk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zou het nog wat wordewn met die meet, nikky?
De volgende keer ga jij de meet regelen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |