lynx tochquote:
quote:Op woensdag 1 juni 2005 10:45 schreef marchien het volgende:
[..]
lynx toch![]()
Geen potentiele nieuwe meeters afschrikken met gezwets over toegangskaarten![]()
Kaartjes hebben we niet, zelf kaartjes maken mag altijdEn zelf IK durf naar een meet toe
Mwoah, ik vind ¤45,- meer dan zat. En das eigenlijk diefstal.quote:Op woensdag 1 juni 2005 11:56 schreef Natalie het volgende:
Goedkoop? Ben jij mal!
Daar moet je flappen voor vragen
En is dat met of zonder 'De Groningse Gracht in' toelage?quote:Op woensdag 1 juni 2005 12:01 schreef Lynx666 het volgende:
Mwoah, ik vind ¤45,- meer dan zat. En das eigenlijk diefstal.
Geinteresseerden kunnen me mailen.
Gewoon komen classpcquote:Op dinsdag 31 mei 2005 20:16 schreef classpc het volgende:
Ik twijfel nog, want ik ben nog nooit eerder op een meet geweest.
Jamaar jij verkoopt ook kaartjes tegen woekerprijzen, Minkeltje.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:05 schreef Minkeltje het volgende:
[..]
Gewoon komen classpcIk ben er ook en ben echt niet zo eng en onaardig dan dat Lynx666 ooit je zou doen geloven
Ik heb nog geen mail gehad op mijn aanbiedingquote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef Natalie het volgende:
Foei Minkeltje!
Heej, maar waar gaan we eten? Want dat mogen we ook wel eens regelen.
En Lynx666, grrrr, je zou gewoon moeten komen! Of heb je je kaartje intussen verkocht?
Gewoon in de Eerste kamer, lijkt me... Redelijk goed eten voor 'n leuke prijs.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:31 schreef Natalie het volgende:
Heej, maar waar gaan we eten? Want dat mogen we ook wel eens regelen.
Is dat in- of exclusief het treinkaartje?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:35 schreef Lynx666 het volgende:
Ik heb nog geen mail gehad op mijn aanbieding.
Ik trek er nog eens ¤5,- vanaf! (wie maakt me los?)
Ben eigenlijk een beetje Eerste kamer-moe. Groningen heeft toch wel meer te bieden dan alleen dit restaurant?quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:42 schreef Jordy-B het volgende:
Gewoon in de Eerste kamer, lijkt me... Redelijk goed eten voor 'n leuke prijs.
Springs! Ook leuk en niet duur!quote:Op donderdag 2 juni 2005 14:13 schreef Natalie het volgende:
[..]
Ben eigenlijk een beetje Eerste kamer-moe. Groningen heeft toch wel meer te bieden dan alleen dit restaurant?
dat is een pizzaria in de poelestraat naast zo'n ijssalon.zeg maar vanaf de grote markt voorbij de febo aan de linkerkant. als je naar binnengaat zie je een fontein.quote:
Ah, ja dan weet ik waar je het over hebt.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:06 schreef Fratz het volgende:
dat is een pizzaria in de poelestraat naast zo'n ijssalon.zeg maar vanaf de grote markt voorbij de febo aan de linkerkant. als je naar binnengaat zie je een fontein.
Ik wilde ff een beetje een beeld hebben, vandaar.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 10:57 schreef Fratz het volgende:
Bij Costa Smeralda gaat altijd zoveel fout en duurt het altijd erg lang. Tagels afruimen is ook niet echt hun sterkste punt. Napoli vind ik best aardig, goedkope pizza's en best wel lekker. Bediening is ook niet echt van het snuggerste slag, maar goed, voor die prijs verwacht je dat ook niet. Maar dat is mijn mening, laat je beslist niet afleiden! Als jullie naar Costa Smeralda willen, laat je dan niet leiden door een "mischientje"!
Ik eet het liefst wel mee, maar Ik ben het wat dat restaurant met de beschrijving eens.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 11:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik wilde ff een beetje een beeld hebben, vandaar.
Overigens is het altijd zo dat eten losstaat van de rest van de meeting. Je kan natuurlijk ervoor kiezen om niet mee te gaan eten, maar wel daarna lekker mee te pimpelen
blijkbaar niet in de Eerste kamer (dus dat zal je wel al aanspreken)... en er wordt standaard tussen zes en zeven richting eethuis gewandeld, toch?quote:Op zondag 5 juni 2005 00:55 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
Waar en hoe laat wordt er gegeten?
Als ik dat niet weet meld ik me niet aan.
meld!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Natalie het volgende:
Costa Smeralda ging het iig niet worden, begrijp ik.
De Eerste Kamer is een optie, en er gingen ook stemmen op voor een Italiaans Pizza tentje. Hoe heette die ook nog maar?
Oh en wie weten er allemaal mee?
Melden!!!!!!
Ik weet zo niet op welk italiaans tentje je doelt?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 12:51 schreef Natalie het volgende:
Costa Smeralda ging het iig niet worden, begrijp ik.
De Eerste Kamer is een optie, en er gingen ook stemmen op voor een Italiaans Pizza tentje. Hoe heette die ook nog maar?
Ja hoor, Napoli heeft ook andere Italiaanse gerechtenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Natalie het volgende:
Wat is het beste Italiaanse tentje? Ik mag eigenlijk niet teveel pizza, dus als ze spaghetti is vind ik er prima. Napoli had dat, geloof ikOverigens kom ik samen met Nikky, dus weer niet of ik er optijd ben
Ik weet niet wie er mee wil rijden met me (traject Rotterdam <--> Groningen) maar wil zelf rond 15:00u er zijnquote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:18 schreef Natalie het volgende:
Wat is het beste Italiaanse tentje? Ik mag eigenlijk niet teveel pizza, dus als ze spaghetti is vind ik er prima. Napoli had dat, geloof ikOverigens kom ik samen met Nikky, dus weer niet of ik er optijd ben
Isa moest werken op die dag, geloof ik. Dus ik denk dat we ervan uit kunnen gaan dat ze niet komt. Isa, anders even gillenquote:
Natalie gaat zondag bij Nikky langs. We hebben het er idd over gehad of het een idee is om die avond bij haar te logeren zodat ik de volgende dag niet voor dag en dauw in de bus naar Roden hoef te hobbelen. Kom er nog op terug.quote:En blijft Natalie nog steeds slapen?
Staat reeds op de lijstquote:ennewij eten mee
Faithy wilde ook komen, maar het wat afhankelijk van of ze vervoer kon krijgen, als ik me niet vergis. Wie weet moeten we haar even schoppen in #fok?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 13:55 schreef Minkeltje het volgende:
Ik weet niet wie er mee wil rijden met me (traject Rotterdam <--> Groningen) maar wil zelf rond 15:00u er zijnHopelijk schijnt t zonnetje dan en pik ik lekker een terrasje (Heb toch een kofferbak die groot genoeg is, dus daar past ie wel in haha)
quote:
Whoops, zag ik jou daar toch over het hoofd!quote:
Sgop is goooooodddquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Faithy wilde ook komen, maar het wat afhankelijk van of ze vervoer kon krijgen, als ik me niet vergis. Wie weet moeten we haar even schoppen in #fok?
Had je m'n sms nog gekregen gisteren?quote:
Jawel. Maar niemand kan iets met 100% zekerheid meldenquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:27 schreef Natalie het volgende:
[..]
Had je m'n sms nog gekregen gisteren?
Heeft dat mogelijk geholpen je over te halen?
Say no more, beebquote:Op dinsdag 7 juni 2005 15:31 schreef Lynx666 het volgende:
Jawel. Maar niemand kan iets met 100% zekerheid melden.
Voor minder is mijn reis te lang..
Zal ik maar weer het "Ik zal er nog even over denken dan" uit de kast trekken dan?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:06 schreef Minkeltje het volgende:
Linksepinksie, ik reis wel zeker die avond nog terug, dus je mag gewoon meekarren. Met andere woorden: Gewoon komen *piep censuur etc*
Jij geilt op lijstjes, he?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:16 schreef Natalie het volgende:
*Met vinger boven editknopje van OP hangt*
Kan je op 'misschien'? Kan je op 'misschien'?![]()
Jammers!! Maar goed dat je het even hier aangeeft. Ik haal je van de misschienlijst afquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:19 schreef MallePall het volgende:
Ik kan geen vrij krijgen... tot mijn spijt moet ik jullie vertellen dat ik niet aanwezen kan/zal zijn
veel plezier iig
Okido meis. Ik vis jullie eruitquote:Op dinsdag 7 juni 2005 16:47 schreef Ingrid19 het volgende:
Wij hadden al eerder aangegeven toch niet te kunnen. Dus ik en Djeez komen niet
Als jij niet komt, dan wordt het nooit drukquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:02 schreef QyRoZ het volgende:
Wordt druk.
Sorry, ik moet naar Barcelona. Ik ga ook liever naar Groningen.quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan wordt het nooit druk
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 juni 2005 19:37 schreef Crazyivan het volgende:
Ik kom lekker ook niet
Houd je er in deze zin wel rekening mee dat ik WEL kom?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:08 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan wordt het nooit druk
Kom jij ook?????quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:00 schreef marchien het volgende:
Houd je er in deze zin wel rekening mee dat ik WEL kom?
* marchien denkt alvast na over brinta in je bedquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:12 schreef Natalie het volgende:
[..]
Kom jij ook?????![]()
Volgens mij heb ik zaterdag ineens andere plannen enzo...
Geintje
Als ik íets vies vind, dan is het wel brintaquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:14 schreef marchien het volgende:
* marchien denkt alvast na over brinta in je bed![]()
Niet om op te eten, maar gewoon los, in je bed, kriebelt zo lekkerquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
Als ik íets vies vind, dan is het wel brinta
Je bent bang voor mij zeker?quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:22 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik heb wel tijd, zit dan zelfs in Groningen.
maar toch kom ik lekker niet
quote:Op woensdag 8 juni 2005 17:24 schreef Natalie het volgende:
[..]
Je bent bang voor mij zeker?
I don't blame you
Stel je voor dat je FOK!kers tegenkomtquote:Op woensdag 8 juni 2005 17:36 schreef DeWaasheid het volgende:
ik twijfel zelfs nog om uberhaupt de stad in te gaan op zaterdag..
![]()
Ik wil daar niet eens over nadenken, het was een redelijk goede dag tot nu toe, geen gedonder, en dat wil ik zo houden. Ik wil ook in vrijheid zonder zorgen door Groningen kunnen wandelen.quote:Op woensdag 8 juni 2005 18:11 schreef Natalie het volgende:
[..]
Stel je voor dat je FOK!kers tegenkomt!!
We maken wel een spandoek voor jequote:Op woensdag 8 juni 2005 18:17 schreef DeWaasheid het volgende:
Ik wil daar niet eens over nadenken, het was een redelijk goede dag tot nu toe, geen gedonder, en dat wil ik zo houden. Ik wil ook in vrijheid zonder zorgen door Groningen kunnen wandelen.
ik weet het, ik heb er gewoond en nu nog elke maand dat ik er benquote:Op woensdag 8 juni 2005 18:26 schreef Natalie het volgende:
[..]
We maken wel een spandoek voor je
Groningen is een leuke stad. Goede keus
Keigemeen mên.quote:
Zou het nog wat wordewn met die meet, nikky?quote:
Tuulk.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:26 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
Zou het nog wat wordewn met die meet, nikky?
De volgende keer ga jij de meet regelen!quote:
Misschien.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:41 schreef SANCTAsimplicissimus het volgende:
[..]
De volgende keer ga jij de meet regelen!
En ik de meat!
OK?
Overigens komen we gewoon zaterdag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |