quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:09 schreef Kikstar het volgende:
aangezien de meeste hier "ik ook" zeggen, doe ik het ook maar.
Doe ik et ook maar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:09 schreef Kikstar het volgende:
aangezien de meeste hier "ik ook" zeggen, doe ik het ook maar.
misschien heeft de TS wel een hekel aan de meerderheid van de mensenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef Xebrozius het volgende:
Face it, de meerderheid van de mensen in de wereld heeft geen eigen mening.
Die halen ze uit boeken, opinie peilingen, discussies, vraaggesprekken, interviews, nieuwsberichten en uit de directe omgeving.
Iedereen doet dat af en toe wel, dus kom niet aan met dat elitaire gedoe dat jij je ergert aan mensen zonder eigen mening...
natuurlijk doet iedereen dat, zolang er boeken, opinie peilingen, discussies, vraaggesprekken, interviews, nieuwsberichten enz. bestaan en als enigste middel dienen om mensen van informatie te voorzien, zal je nooit mensen met een eigen mening kunnen vinden. Behalve als je alles "first-hand" aan de mensen laat zien, dus geen nieuwslezer die de nieuwe kabinets plannen samenvat, maar alles wat er in het kabinet en er omheen gebeurt is en gezegd, dan pas kunnen mensen hun eigen opinie gaan vormen.... alles is namelijk subjectief, hoe erg de auteur ook probeert zo objectief mogelijk te zijn, zal toch altijd zijn persoonlijke mening er in doorklinken....quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:11 schreef Xebrozius het volgende:
Face it, de meerderheid van de mensen in de wereld heeft geen eigen mening.
Die halen ze uit boeken, opinie peilingen, discussies, vraaggesprekken, interviews, nieuwsberichten en uit de directe omgeving.
Iedereen doet dat af en toe wel, dus kom niet aan met dat elitaire gedoe dat jij je ergert aan mensen zonder eigen mening...
Ik kom er simpelweg vooruit dat ik een mening heb die ik baseer op wat ik lees en ervaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:22 schreef steve2003 het volgende:
[..]
natuurlijk doet iedereen dat, zolang er boeken, opinie peilingen, discussies, vraaggesprekken, interviews, nieuwsberichten enz. bestaan en als enigste middel dienen om mensen van informatie te voorzien, zal je nooit mensen met een eigen mening kunnen vinden. Behalve als je alles "first-hand" aan de mensen laat zien, dus geen nieuwslezer die de nieuwe kabinets plannen samenvat, maar alles wat er in het kabinet en er omheen gebeurt is en gezegd, dan pas kunnen mensen hun eigen opinie gaan vormen.... alles is namelijk subjectief, hoe erg de auteur ook probeert zo objectief mogelijk te zijn, zal toch altijd zijn persoonlijke mening er in doorklinken....
het is dus een beetje bull shit wat jij zegt, want een eigen mening bestaat niet (helemaal, wel een beetje)...
en daarnaast, elke dag hoor je mensen zeggen dat ze een hekel hebben aan mensen zonder eigen mening, jouw mening is dus ook niet exclusief, je spreekt gewoon andere na....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |