Morgen dus om 12PM amerikaanse tijd...Ik hoor trouwens van een vriend van me dat ik vanavond Cubezone in de gaten moet houdenquote:12pm
"A Man Called Reggie"
Jak X, Ratchet: Deadlocked,
& Our Favorite Nintendo VIP
Eenschquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:23 schreef PeeJay het volgende:
whaha lol @ Clickthebackbutton.com
quote:SirPenguin
VGW
pwn
SirPenguin
pwn
En jij leest die shit ook nog?quote:
Werk nou meehee, hierin trappen is best leukquote:Op woensdag 18 mei 2005 22:59 schreef MMaRsu het volgende:
Hoezo, is volgens mij gewoon door fan's opgezet, die proberen te lamen....
LOLquote:
Op het GA-forum raken ze net gehyped door de info waar de BELIEVERS, om het zo maar te zeggen, het de hele tijd over gehad hebben. forums.gaming-age.com , kijk naar Thursdayton en Nintendo Conspiracy Theory oid.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:33 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is niet de revolution hoor, dat ie zover bw is. Ik krijg trouwens steeds meer het gevoel dat er morgen niks komt.
Hopelijk heb je ongelijk. Maar goed, qua spellen voor de GC is er nog altijd Zeldaquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:33 schreef MMaRsu het volgende:
Dat is niet de revolution hoor, dat ie zover bw is. Ik krijg trouwens steeds meer het gevoel dat er morgen niks komt.
Ik weet het echt niet. Ik denk zelf dat ze alle E3-presentatie plannen hebben ingetrokken na de onverwachte PS3-informatie, maw: de Rev is veel minder tov de concurrentie. Ik kan er naast zitten, hoop het ook, we zullen zien over een jaar.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hopelijk heb je ongelijk. Maar goed, qua spellen voor de GC is er nog altijd Zelda
En waar is Mario 128? Al die f*cking sportspellen zit ik niet op te wachten, ik wil good old mario, zoals mario op elke console is geweest. Nintendo laat verdacht weinig zien tot nu toe van hun nieuwe gameplay toevoegingen waar ze de hele tijd over gillen. Alsof Sony of Microsoft nog even een aanpassing in hun console gaan doen, de devkits zijn al lang uit. Dat zullen de ontwikkelaars leuk vinden: een geheel veranderde devkit terwijl ze al tijden aan het ontwikkelen zijn.
Wat me dan ook weer opvalt, zijn er uberhaupt 3rd party ontwikkelaars die beweren de devkit voor de Revo al te hebben? Normaal wordt er altijd van alles gelekt, maar dit keer is er echt helemaal niks. Zou dat duiden op weinig 3rd party support?
quote:Word has it a secret alcove can be found deeper within the creature which houses the precious Nintendo Revolution. But gaining access to the Shangri-la of tomorrow’s video game generation is to remain an electronic dream.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 18 mei 2005 23:58 schreef MMaRsu het volgende:
http://www.nintendo.com/newsarticle?articleid=0075dabe-ee6f-413a-a703-f21088507225&page=newsmain
Zou dit zo'n hint kunnen zijn waar Aries het over had?
[..]
Die cijfers moeten volgens mij het aantal kastelen voorstellen dat in beeld te zien is.quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:44 schreef speknek het volgende:
De cijfers die een tijdje stilstaan in het NintendoON filmpje, zijn:
000.000.001
002.150.014
211.348.824
512.000.000
Die eerste en laatste zou je misschien weg kunnen laten.. Maar wat doen die middelste twee daar?
Aries...en enkele andere mensen (oa ook op Broken Saints blog) die beweren dev kits te hebben. Maarja, dat neemt niemand meer serieus.quote:Wat me dan ook weer opvalt, zijn er uberhaupt 3rd party ontwikkelaars die beweren de devkit voor de Revo al te hebben? Normaal wordt er altijd van alles gelekt, maar dit keer is er echt helemaal niks. Zou dat duiden op weinig 3rd party support?
Waarom? Wattan?quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:46 schreef MMaRsu het volgende:
Omg iedereen ga eens naar IGN nu? Post ff als je erop zit,,,ook ff naar search gaan.
quote:Iwata said that figuring out the Revolution would be like a... puzzle...
quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:55 schreef Ereinion het volgende:
Dat komt door het 'on' gedeelte in 'collection. Als je Nintendo Col of zo intypt, kom je op dezelfde pagina.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:01 schreef Ereinion het volgende:
En ook in Sony. Dat is het grote nieuws! Nintendo en Sony gaan fuseren
Van : http://mozlapunk.web-log.nl/log/2579904quote:Do we have more prove of the game Nintendo is playing here?
At the fake Nintendo ON video, when the timer hits 3:14, you see this:
Nintendo Revolution Day - 512.000.000
Now, bear with me:
512.000.000 : 1000 = 512.000 (Millisec. -> Sec.)
512.000 : 60 = 8533,3 (Sec. -> Min.)
8533,3 : 60 = 142,2 (Min. -> Hours.)
142,2 : 24 = 5,9 (Hours -> Days)
So there we have 6 days and May 13 (the day this video was leaked) + 6 days = May 19
May 19. Again. Coincidence? Suuuure...
Another thing: at www.smashbrothersonline.com you can download a tune that stops at the same time as the music in the Nintendo ON video. Now it could be just a straight rip. Click on SBO and it reads: " This fansite is not trying to encourage the public into believing false information". At the bottom of the screen is a piece of a puzzle.
omg van die dagen is wel heeeeel ver gezocht....quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:07 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Van : http://mozlapunk.web-log.nl/log/2579904
Join the Clubquote:Op donderdag 19 mei 2005 01:25 schreef BroesWillems het volgende:
eigenlijk best wel triest dat ik me laatste 36 uur constant mee bezig heb gehouden.... (okay niet toen ik sliep..... maar op school wel)
You are not alone....quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:25 schreef BroesWillems het volgende:
eigenlijk best wel triest dat ik me laatste 36 uur constant mee bezig heb gehouden.... (okay niet toen ik sliep..... maar op school wel)
LoL die heb je net zelf aangemaaktquote:
Als je er een soort Our Colony van maakt zal ik het posten op FOK!gamesquote:
quote:I figured out that if you take every third letter from the press conference transcript, figure out which number they all are in the alphabet, add all the odd numbers, divide it by half, multiply it by Hitler's birthday, leave it sitting on the counter for a few hours, smell it, then reconvert it into letters, it says:
"ASJDFNKFDSRH"
I'm not sure what that means, but give me a couple of hours.
LOLquote:
Ow, ik niet hoor, ik zie het morgen wel weer.quote:Op donderdag 19 mei 2005 01:25 schreef BroesWillems het volgende:
Ik zal je toevoegen, maar ik heb MSN momenteel niet aanstaan en ga het ook niet aanzetten. Morgen misschienquote:Op donderdag 19 mei 2005 02:51 schreef MMaRsu het volgende:
Steeven, U mag mij toevoegen op msn. Mijn email staat aangegeven in mijn profiel. Tenminste als U hier interesse bij heeft.
lol never gonna happenquote:watching the conference again, this comes to mind:
the dog does NOT respond when Tina Wood ( :| ) say NEW ZELDA, NEW ZELDA, NEW ZELDA!
the date of may 19 is RIGHT IN OUR FACES at that moment!!!!
New zelda + may 19???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |