je vond mij al te oud, en nu achter copycat lopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ssst ssst Tijn, wat doe je me aan. Ik val op 'rijpe' vrouwen hoor.
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je vond mij al te oud, en nu achter copycat lopen![]()
![]()
![]()
behalve mij, ik doe dus écht wel iets verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ik![]()
* petitlapin troostquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
behalve mij, ik doe dus écht wel iets verkeerd![]()
Jij moest toch niets van arrogante Hollanders hebben? Niet zeiken dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Zegt het mannetje die iedereen uit het singlestopic ongeveer toe heeft gevoegd op MSN en wilde er nog mee daten ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ik![]()
jij niet danquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zegt het mannetje die iedereen uit het singlestopic ongeveer toe heeft gevoegd op MSN en wilde er nog mee daten ook.
Ik heb al eens in deze topicreeks gezegd: ik hou van jequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nope, Christine had ik al in mn lijst. Alleen MelisMay verder.quote:
ik vang de signalen van mannen dus echt niet op héquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb al eens in deze topicreeks gezegd: ik hou van je...maar geen respons
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een ideetje als we met alle dames eens lekker gaan stappen met onze kortste rokjes aan?![]()
Dit is in deel 3 al behandeld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
als ik singel was en ik kwam op dit forum om te zoeken naar een meisje -want dat is toch allemaal (in)direct jullie doel- dan zou ik als de dood zijn hoe ze eruit zou zien. WTF zoek je op internet.. get a REAL life!!!!
o ja
SPeth heeft aids!
ongeveer 60% van de mensen komt via een contactadvertentie of via internet aan een partner dus zo heel vreemd is dat niet, bovendien is dat helemaal het doel niet van deze reeks. en who the f*ck is SPethquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
als ik singel was en ik kwam op dit forum om te zoeken naar een meisje -want dat is toch allemaal (in)direct jullie doel- dan zou ik als de dood zijn hoe ze eruit zou zien. WTF zoek je op internet.. get a REAL life!!!!
o ja
SPeth heeft aids!
Get a real life...zegt de kloon met een attitudequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
o ja
SPeth heeft aids!
waarom ben je als dood over hoe ze eruit zou zienquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
o ja
SPeth heeft aids!
Jij zit er toch? En Cc, en en en en............................................quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ben je als dood over hoe ze eruit zou zien, is fok een lelijkevrouwenclub
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een ideetje als we met alle dames eens lekker gaan stappen met onze kortste rokjes aan?![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benen, nooit een man verleid met mijn benen/décolleté
als ik aan mijn vriend vraag wat hij van mijn benen vindt, duurt het net iets te lang voor hij zegt dat ze wel meevallen![]()
There is no spoon problem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benen, nooit een man verleid met mijn benen/décolleté
als ik aan mijn vriend vraag wat hij van mijn benen vindt, duurt het net iets te lang voor hij zegt dat ze wel meevallen![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
(uiteraard niet serieus bedoeld)
ik als vrouw vind korte rokjes meestal lelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef dawg het volgende:
Oh, en korte rokjes spreken tot de verbeelding van een man, dus dat is logisch. Worden mannen geil van, dus lopen ze nog meer hun lul achterna.
in een poging om weer een discussie uit te lokken, ofzo
Laat ik de stelling dan eens zo formuleren:quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:46 schreef dawg het volgende:
Toch wel grappig om te lezen dat veel mannen zeuren dat vrouwen het zo makkelijk hebben. En tegelijkertijd vrouwen die daar tegenin gaan door te stellen dat zij net zoveel moeite hebben met versieren dan de man.
Wie heeft er nou gelijk? Volgens mij ligt dat gewoon heel erg aan de persoon. Is hij/zij zelfverzekerd? Niet verlegen, bang om een blauwtje te lopen? Is er een klik? Etc etc.
Vaak een soort samenloop van omstandigheden.
Oh, en korte rokjes spreken tot de verbeelding van een man, dus dat is logisch. Worden mannen geil van, dus lopen ze nog meer hun lul achterna.
in een poging om weer een discussie uit te lokken, ofzo
Nouja, vrouwen loeren net zo goed in de rondte hoor. Misschien nog wel meer dan mannen dat doen. Alleen bij vrouwen valt het niet op. En de aandacht krijgen van vrouwen, al heb je al oogcontact, dan is het gewoon een kwestie van erop af stappen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:50 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Laat ik de stelling dan eens zo formuleren:
Het moeilijkste, vind ik althans, is de aandacht krijgen van het andere geslacht. Daarna is het gewoon een kwestie van of het klikt of niet en of je elkaar leuk gaat vinden.
Dat laatste deel is voor zowel mannen als vrouwen gelijk natuurlijk. Een oogverblindend mooi wijf waar geen zinnig woord uitkomt is natuurlijk voor niemand interessant (of je wilt alleen een wip maken, dan is het weer een voordeel)
Om de aandacht te krijgen hebben vrouwen echter iets meer opties dan mannen vind ik, korte rokjes, laag uitgesneden decollete's enz.
Mannen kunnen moeilijk met hun broek op hun enkels gaan lopen om hun lichaamsdelen te showen![]()
Daarom is het voor een vrouw makkelijker om de aandacht van het andere geslacht te krijgen, wat er vervolgens gebeurd is natuurlijk helemaal afhankelijk van de persoonlijkeid vd vrouw.
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:14 schreef J.Flo het volgende:
en ja copycat je teksten zijn wat down en kortaf
Aandacht genoeg ook hier. Jammer alleen dat als t puntje bij t paaltje komt ze er als de brandweer vandoor gaan..quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef Copycat het volgende:
Mwaoh, aandacht van het andere geslacht krijgen vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Maar negen van de tien keer betreft het mannen wiens aandacht ik kan missen als kiespijn.
Juist die ene korenhalm tussen het oninteressante kaf ontwaren is de moeilijkheid.
Hoe bedoel je dit, trek je voornamelijk gajes aan dan ofzo? Of lijken er maar heel weinig interessant?quote:Op donderdag 19 mei 2005 16:01 schreef Copycat het volgende:
Mwaoh, aandacht van het andere geslacht krijgen vind ik persoonlijk niet zo moeilijk. Maar negen van de tien keer betreft het mannen wiens aandacht ik kan missen als kiespijn.
Allebeiquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:21 schreef HenryHill het volgende:
Hoe bedoel je dit, trek je voornamelijk gajes aan dan ofzo? Of lijken er maar heel weinig interessant?
Wat mij betreft, ik ben bang om me kwetsbaar op te stellen, iets wat overigens niet alleen voor het versieren geldt, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 19 mei 2005 12:58 schreef Thisbe het volgende:
Waar zijn jullie nou bang voor?
Vandaar dat ik single ben...vrouwen willen een mix en ik ben alleen maar goedquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Allebei.
Ik trek inderdaad nogal eens wat prototypes foute mannen aan en daarnaast ben ik zelf ook erg kieskeurig waar het 'de juiste man' betreft.
Die moet net de juiste mix zijn tussen stoer en soft, tussen fout en goed en die zijn verdomd lastig te vinden. 't Is vaak teveel van het een... of van het ander.
Misschien is arrogantie minder aantrekkelijk dan je denktquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:56 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Vandaar dat ik single ben...vrouwen willen een mix en ik ben alleen maar goed![]()
Wat als het niet gemeend is? Ben ik dan weer half goed/fout? Dan wil CC mequote:Op donderdag 19 mei 2005 16:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Misschien is arrogantie minder aantrekkelijk dan je denkt
Wie wil jou nou nietquote:Op donderdag 19 mei 2005 16:59 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Wat als het niet gemeend is? Ben ik dan weer half goed/fout? Dan wil CC me
ik ookquote:Op donderdag 19 mei 2005 17:10 schreef Wolkje het volgende:
[..]
nee, dat is waar![]()
Ik zou wel lekker dichtbij wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |