je vond mij al te oud, en nu achter copycat lopenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:17 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ssst ssst Tijn, wat doe je me aan. Ik val op 'rijpe' vrouwen hoor.
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ikquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:20 schreef petitlapin het volgende:
[..]
je vond mij al te oud, en nu achter copycat lopen![]()
![]()
![]()
behalve mij, ik doe dus écht wel iets verkeerdquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ik![]()
* petitlapin troostquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
behalve mij, ik doe dus écht wel iets verkeerd![]()
Jij moest toch niets van arrogante Hollanders hebben? Niet zeiken dus.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Zegt het mannetje die iedereen uit het singlestopic ongeveer toe heeft gevoegd op MSN en wilde er nog mee daten ook.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
WM loopt achter iedereen aan met een gat erin geloof ik![]()
jij niet danquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:27 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Zegt het mannetje die iedereen uit het singlestopic ongeveer toe heeft gevoegd op MSN en wilde er nog mee daten ook.
Ik heb al eens in deze topicreeks gezegd: ik hou van jequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:23 schreef petitlapin het volgende:
[..]
Nope, Christine had ik al in mn lijst. Alleen MelisMay verder.quote:
ik vang de signalen van mannen dus echt niet op héquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Ik heb al eens in deze topicreeks gezegd: ik hou van je...maar geen respons
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een ideetje als we met alle dames eens lekker gaan stappen met onze kortste rokjes aan?![]()
Dit is in deel 3 al behandeld.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
als ik singel was en ik kwam op dit forum om te zoeken naar een meisje -want dat is toch allemaal (in)direct jullie doel- dan zou ik als de dood zijn hoe ze eruit zou zien. WTF zoek je op internet.. get a REAL life!!!!
o ja
SPeth heeft aids!
ongeveer 60% van de mensen komt via een contactadvertentie of via internet aan een partner dus zo heel vreemd is dat niet, bovendien is dat helemaal het doel niet van deze reeks. en who the f*ck is SPethquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
als ik singel was en ik kwam op dit forum om te zoeken naar een meisje -want dat is toch allemaal (in)direct jullie doel- dan zou ik als de dood zijn hoe ze eruit zou zien. WTF zoek je op internet.. get a REAL life!!!!
o ja
SPeth heeft aids!
Get a real life...zegt de kloon met een attitudequote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
o ja
SPeth heeft aids!
waarom ben je als dood over hoe ze eruit zou zienquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:35 schreef J.Flo het volgende:
o ja
SPeth heeft aids!
Jij zit er toch? En Cc, en en en en............................................quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
waarom ben je als dood over hoe ze eruit zou zien, is fok een lelijkevrouwenclub
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benenquote:Op donderdag 19 mei 2005 15:33 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een ideetje als we met alle dames eens lekker gaan stappen met onze kortste rokjes aan?![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benen, nooit een man verleid met mijn benen/décolleté
als ik aan mijn vriend vraag wat hij van mijn benen vindt, duurt het net iets te lang voor hij zegt dat ze wel meevallen![]()
There is no spoon problem.quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
korte rokjes hangen in mijn kast, God heeft me echter niet gezegend met een mooi stel benen, nooit een man verleid met mijn benen/décolleté
als ik aan mijn vriend vraag wat hij van mijn benen vindt, duurt het net iets te lang voor hij zegt dat ze wel meevallen![]()
quote:Op donderdag 19 mei 2005 15:43 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
[afbeelding]
(uiteraard niet serieus bedoeld)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |