op de wc?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef Houniet het volgende:
maar ik scheer me dus op stage
ik zat voor de TV en van mij maggie het zo weer doen, liefst volgende weekquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik zat in het stadion toen en ik wil het niet nog een keer door hoeven maken.
dank je
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:12 schreef snellejelle het volgende:
[..]
ik zat voor de TV en van mij maggie het zo weer doen, liefst volgende week
daaag tot morgen!quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:13 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ik ga maar naar huis, heb er genoeg van hier
tot morgen
quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:15 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ik hoop dat je Ambrosini vanavond naast je in bed vindt!
Welkomquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik loop ook stage. Een project-stage. Dat houdt in dat de opleiding te weinig stageplaatsen heeft kunnen vinden, dus maar allerlei projectjes verzint terwijl ze niet willen toegeven dat ze gewoon te weinig stageplaatsen hebben.![]()
Anyhow, ik moet nu een onderzoekje (evaluatie) doen naar een project dat door 1e jaars is uitgevoerd. Ik mag dus mijn eigen tijd indelen en dat is heel erg lekker. Verder stelt de opdracht vrij weinig voor en heb ik dus veel vrijetijd aangezien we de opdracht ook nog eens met z'n tweeën uitvoeren.
Of het ook heel leerzaam is is een tweede maar een kniesoor die daarop let.![]()
aha nice. Je komt trouwens wel op spitsuur hierquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Ik loop ook stage. Een project-stage. Dat houdt in dat de opleiding te weinig stageplaatsen heeft kunnen vinden, dus maar allerlei projectjes verzint terwijl ze niet willen toegeven dat ze gewoon te weinig stageplaatsen hebben.![]()
Anyhow, ik moet nu een onderzoekje (evaluatie) doen naar een project dat door 1e jaars is uitgevoerd. Ik mag dus mijn eigen tijd indelen en dat is heel erg lekker. Verder stelt de opdracht vrij weinig voor en heb ik dus veel vrijetijd aangezien we de opdracht ook nog eens met z'n tweeën uitvoeren.
Of het ook heel leerzaam is is een tweede maar een kniesoor die daarop let.![]()
Kniesoor, huilliequote:Op woensdag 18 mei 2005 17:36 schreef Blinker het volgende:
Jij bent echt kansloos lol!
is goed jongenquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:40 schreef Blinker het volgende:
Ben zo terug ff Joop bellen
juistquote:Op woensdag 18 mei 2005 17:39 schreef Oviedeee het volgende:
haaaaaaaaaaaa het is weer maandag!
Waar loop je stage?quote:Op woensdag 18 mei 2005 17:30 schreef Dutch_Courage het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |