abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:06:09 #101
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143532
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:03 schreef Vitalogy het volgende:
Overigens is voor mij de vraag niet of dat soort graphics mogelijk zijn op de nieuwe consoles. Volgens mij kan het nog wel wat beter dan wat we tot nu toe gezien hebben.
Alleen daar gaat
1. wat tijd in zitten om dat niveau te bereiken
2. betwijfel ik dat Nederlanders als eerste met dergelijke graphics aankomen.
Jazeker, daar ben ik van overtuigd. . Denk dat we deze generatie nog wel bijna-fotorealistische games (en dan vooral racegames) zullen krijgen. .
De hardware is de nex-gen is zo krachtig dat de grens de komende jaren niet gehaald zal worden.
Overigens heeft Guerilla de dev-kits sinds september. Dit zou dus binnen een paar maandjes in elkaar gezet moeten zijn door Guerilla. .
-
pi_27143580
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:01 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Het hardnekkige gerucht gaat dat het niet eens door Guerilla zelf is gemaakt. (Zie IGN) .
Dat glashard liegen is dus niet eens zo heel ongeloofwaardig. Als het wel echt ingame was hadden ze niet gezegd dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer gaat uitzien. Datw as dan echt wel dik benadrukt.
Jouw Engels is gewoon belabberd. Dat hele artikel staat met dikgedrukte speculatieve letters gedrukt vanuit de koker van IGN. Een dag later komt Guerilla zelf met een interview dat ze het wel degelijk gedaan hebben, en dus niet die animatiestudio's. Als je hun niet op hun woord gelooft, en onwetende IGN speculanten wel, wat zit je dan uberhaupt te discussieren. Zeg dan meteen dat je niks gelooft omdat je een trauma met de PS2 hebt opgelopen.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:11:32 #103
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143714
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:04 schreef DinoPK het volgende:
Daggla, is je punt zolangzamerhand niet duidelijk? Je bent erg overheersend bezig in dit topic, met een vreemd soort wrok jegens sony. Als je zelf zegt dat je geen fanboy bent, gedraag je dan ook niet zo.

Dat Killzone2 prerendered was, lijkt mij duidelijk. Alleen het schrijven van zo'n engine duurt al jaren. Komt het er uiteindelijk in de buurt, mooi toch, op dit moment moet je gewoon uitgaan van de Unreal 3 demo welke ook verbazingwekkend was.
Waarom hier zo gaan zeiken, terwijl het fantastisch ogende gears of wars in principe ook niet mogelijk is met de huidige 360 development kits...
Lees dan ook eens wat ik schrijf, Dino. De wrok komt bij mij vanwege de valse pretenties. .
Dat GoW niet ingame is weet ik ook wel. Alleen werd dat ook niet gepretendeerd. Dus valt er niets te zeiken. Dat wat ingame werd geshowed zag er leuk uit. Dus waarom zou ik zeiken? .
En aangezien een forum actie-reactie is blijft er altijd wel wat om op te reageren. .
Overigens koop ik de ps3 wsl gewoon bij de release hoor. Dus tot zo ver het fanboyargument. . Overigens zit er een flinke grens tussen sceptisch zijn en een fanboy zijn. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:16:09 #104
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143867
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:07 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Jouw Engels is gewoon belabberd. Dat hele artikel staat met dikgedrukte speculatieve letters gedrukt vanuit de koker van IGN. Een dag later komt Guerilla zelf met een interview dat ze het wel degelijk gedaan hebben, en dus niet die animatiestudio's. Als je hun niet op hun woord gelooft, en onwetende IGN speculanten wel, wat zit je dan uberhaupt te discussieren. Zeg dan meteen dat je niks gelooft omdat je een trauma met de PS2 hebt opgelopen.
Ik zeg nergens dat ik het gerucht geloof, alleen dat het er is. .
Overigens ben jij degene die dingen uit het interview opmaakt die er niet zijn. .
-
pi_27144008
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:15 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hoe dan ook, ik geloof vanaf nu he-le-maal niets meer wat Sony zegt. Wat een stelletje lamers zeg. Ik ben echt pissed. .
Ik zie het wel als ie thuis staat te ronken en ik de eerste game er in stop . (of als de eerste INGAME gamebeelden komen. En dan geen shakeycam shit dus. . )
Tjonge jonge zeg Er wordt toch nergens officeel erkend dat het geen ingame was?
Je bent meteen weer erg negatief.
Ik zeg niet dat het ingame was maar ook weer niet dat het niet zo was....als je nou ff afwacht wat het wel is ipv het de grond in te boren
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
pi_27144188
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Lees dan ook eens wat ik schrijf, Dino. De wrok komt bij mij vanwege de valse pretenties. .
Dat GoW niet ingame is weet ik ook wel. Alleen werd dat ook niet gepretendeerd. Dus valt er niets te zeiken. Dat wat ingame werd geshowed zag er leuk uit. Dus waarom zou ik zeiken? .
En aangezien een forum actie-reactie is blijft er altijd wel wat om op te reageren. .
Overigens koop ik de ps3 wsl gewoon bij de release hoor. Dus tot zo ver het fanboyargument. . Overigens zit er een flinke grens tussen sceptisch zijn en een fanboy zijn. .
Tjah Sony had tijdens de ps2 presentatie wat dingen die gerendered waren, the bouncer, tekken tag, het ff paar. Maar uiteindelijk is dat oude beestje ook tot gigantisch veel in staat, met als hoogtepunt GT4 wat uitermate knap is voor een beestje van die leeftijd. Het lijkt wel of je onder dwang anaal genomen bent door de ps3 controller als ik soms je reacties lees

De hele demo reel van de PS3 gaf mij hetzelfde gevoel als de 360 reel, alleen dan net ff wat positiever: Alle bij de reels zaten vol met renders en af en toe wat gameplay, daar moet je doorheen kunnen kijken. Dat killzone 2 nou in first person gerendered werd, vond ik juist erg cool ogen, en daarmee presenteert sony het niet onmiddelijk als echt imho.

Een feit blijft het dat de realtime dingen die ze lieten zien voor de PS3 een stuk mooier oogden dan wat er te zien was voor de 360. De tijd zal het allemaal leren, maar op grafisch gebied lijkt Sony aardig voor te liggen (kijk alleen naar die RSX presentatie, en dat gebruikt niet eens de cell processor). MS moet wat slimmer gaan presenteren, en dan geen titels als Tony Hawk laten zien welke er simpelweg niet uitziet. Sterker nog, ik werd enthousiaster van de Xbox reel dan de beelden van de 360... bietje raar.
pi_27144280
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:11 schreef Dr.Daggla het volgende:

Alleen werd dat ook niet gepretendeerd. Dus valt er niets te zeiken.
Tuuurlijk niet, want MS is zooo eeerlijk.

Schei uit, ze roepen dat het footage uit die games is en draaien doodleuk cg-intro films. Ze zitten te braggen dat de jaggie-tijd voorbij is en unlimited power beschikbaar is, terwijl jaggies in tal van screens en beelden te zien zijn en framerate-issue's zichtbaar zijn in bijna elk heftiger filmpje.

Om vervolgens snel achteraf te roepen dat dit door dev-kits komt omdat iedereen klaagt over gebrek aan impressive beelden. Als er 1 grote gebakken-lucht show was, dan was het die MS-show vol superlatieven. Vooral die Moore en Allard, niet om aan te horen.
pi_27144377
Kunnen we het trouwens weer gewoon over de PS3 hebben en niet over de wrok jegens sony of over de presentatie van ms
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:35:06 #109
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27144458
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:26 schreef DinoPK het volgende:
Ben met je eens dat de ps3 presentatie een stuk beter was en meer indruk maakte dan die van MS. .
Dat ie krachtiger is geloof ik ook meteen.
Enfin, time will tell. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:36:11 #110
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27144491
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Tuuurlijk niet, want MS is zooo eeerlijk.

Schei uit, ze roepen dat het footage uit die games is en draaien doodleuk cg-intro films. Ze zitten te braggen dat de jaggie-tijd voorbij is en unlimited power beschikbaar is, terwijl jaggies in tal van screens en beelden te zien zijn en framerate-issue's zichtbaar zijn in bijna elk heftiger filmpje.

Om vervolgens snel achteraf te roepen dat dit door dev-kits komt omdat iedereen klaagt over gebrek aan impressive beelden. Als er 1 grote gebakken-lucht show was, dan was het die MS-show vol superlatieven. Vooral die Moore en Allard, niet om aan te horen.
Ja, de presentatie was idd barslecht. .
Maar dat van die devkits is niet meer dan logisch. Sony heeft precies hetzelfde probleem, me dunkt. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:37:26 #111
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27144536
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:20 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Tjonge jonge zeg Er wordt toch nergens officeel erkend dat het geen ingame was?
Als een van de makers zegt dat het de bedoeling is dat het daar op gaat lijken denk ik dat je wel kan concluderen dat dit niet ingame was. Toch? .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:42:13 #112
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27144686
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Tain het volgende:
Kunnen we het trouwens weer gewoon over de PS3 hebben en niet over de wrok jegens sony of over de presentatie van ms
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27144790
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:37 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Als een van de makers zegt dat het de bedoeling is dat het daar op gaat lijken denk ik dat je wel kan concluderen dat dit niet ingame was. Toch? .
Ligt er aan hoe je dat interpreteert.
Maarre, ja Ps3 leuk
α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:46:24 #114
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27144815
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:45 schreef Ker_Plunk het volgende:

[..]

Ligt er aan hoe je dat interpreteert.
Maarre, ja Ps3 leuk
Ja, dat wordt ie zeker. Daar twijfel ik niet aan. .
-
pi_27149217
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 11:32 schreef Tain het volgende:
Kunnen we het trouwens weer gewoon over de PS3 hebben en niet over de wrok jegens sony of over de presentatie van ms
Inderdaad!

Ik ben dat gezeur over die KZ2-demo zo verschrikkelijk beu! Moeten daar nou echt 3 pagina's over gevuld worden in 2 verschillende topics?! Is het eidelijk afgelopen in de vorige topic, begint het hier ineens helemaal van voren af aan.

Waar ik nu vooral naar uitkijk is de Tokyo Game Show (die is toch in september?) Daar zullen we de eerste echte ingame beelden zien en wellicht zijn er dan ook al interactieve demo's voor het publiek aanwezig.
pi_27150478
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 14:16 schreef Evil_Jur het volgende:
tvp
En als er ièts irritanter is dan KZ2-gezanik...
pi_27152408
Waar blijft ook GVD de nieuwe wipeout en detruction derby.

Zonder Wipeout geen PS3 voor mij
IK WIL EEN NIEUWE WIPEOUT of ROLLCAGE
Built for Speed
pi_27152815
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef HansvanOchten het volgende:
...en detruction derby.
Burnout heeft destruction derby overbodig gemaakt!
pi_27153119
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Burnout heeft destruction derby overbodig gemaakt!
Niks maar dan ook niks kan tot nu toe tippen aan DD:Raw, Wipeout 2097 en Rollcage
Built for Speed
  donderdag 19 mei 2005 @ 16:11:27 #120
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_27154505
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 13:49 schreef P-Style het volgende:

[..]

Inderdaad! [afbeelding]

Ik ben dat gezeur over die KZ2-demo zo verschrikkelijk beu! Moeten daar nou echt 3 pagina's over gevuld worden in 2 verschillende topics?! Is het eidelijk afgelopen in de vorige topic, begint het hier ineens helemaal van voren af aan.
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_27157554
Het enige wat ik nog mis op de PS3 is een klein displaytje op het apparaat zelf, zodat wanneer je een muziek-cd of mp3's (vanaf HDD, Memory Stick/Pro/Duo/Pro Duo, SD of Compact Flash) wilt luisteren, je niet eerst je tv aan moet doen en de nummers gewoon op het displaytje kunt zien. Of is daar die tweede HDMI uitgang voor? Ook wacht ik nog op een officiële afstandsbediening die bij een uitgebreid apparaat als deze toch wel standaard meegeleverd moet worden, vind ik.

Over HDMI of eigenlijk HDTV gesproken. Hier is een link naar het Europese HDTV-forum. Voor de geïnteresseerden die de ontwikkelingen van HDTV in Europa een beetje in de gaten willen houden.
  donderdag 19 mei 2005 @ 17:57:48 #122
35514 anima
nigga stole my yoshi
pi_27157800
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:16 schreef HansvanOchten het volgende:
Waar blijft ook GVD de nieuwe wipeout en detruction derby.

Zonder Wipeout geen PS3 voor mij
IK WIL EEN NIEUWE WIPEOUT of ROLLCAGE
Rollcage, ik kon die game altijd maar 10 minuten spelen. Daarna was ik een uur misselijk.

Maar wel vet
>>>>Fotoboek<<<<
Ik geloof niet in God, maar ik geloof wel dat er iets is, citeerde Harry de halve wereld bevolking
pi_27158188
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 15:28 schreef P-Style het volgende:

[..]

Burnout heeft destruction derby overbodig gemaakt!
Echt niet, Destruction Derby was veel meer fun!
pi_27159544
Nieuwe headlines!
quote:
Everyone expected PlayStation 3 to be quite impressive, but many people were shocked at just how much of a leap ahead of current-gen technology was showcased by Sony at its events here in Los Angeles on Monday and Tuesday. The reaction has, however, been mixed; those who saw the real-time demos in person have been left jaws agape, while those who didn't are generally highly sceptical of Sony's claims.

It's perhaps unsurprising that it turned out like this - after all, Sony could be accused of acting like the boy who cried wolf in the last generation, when PlayStation 2 and its much-hyped Emotion Engine turned out to be rather less impressive than Ken Kutaragi's rhetoric and a number of pre-rendered demonstrations might have suggested.

If PS3 really is a subterfuge - and to be honest, we don't believe for a moment that it is - then Phil Harrison would be one of the chief architects of the conspiracy. The head of Sony's development efforts in Europe, Harrison stands behind many of the most impressive demos and game trailers seen so far on PS3. We caught up with him at E3 to find out more about the new console's hardware, the software we've seen so far - and to ask the burning question about how much of it was real-time.

GamesIndustry.biz: One question on the lips of many people at the moment: how much of what we saw in the PlayStation 3 demos was actually running in real-time?

Phil Harrison: Everything in the demos was real-time.


And what about the game footage clips?

Not all of that - in fact, none of it was real-time because it was all running off video. If you make a presentation to two and a half thousand people, you're going to put some of it on video just to be on the safe side.

I've been asked this question a lot. The way we put those videos together, everything was done to specification. Everything was done to PS3 spec. Virtually everything used in-game assets; some things were rendered.

How representative of what we're actually going to be seeing in PS3 games were those videos?

I think very. I think depending on the game, different games took a different approach to their way of expressing what the games are like - but clearly, something like Motor Storm uses more cinematic, replay-like cameras than you would ever enjoy in-game. So that makes a big difference... But everything is done to spec.

A fairly significant number of the games we saw - including many of the most impressive ones - were from European studios. Is this indicative of SCEE perhaps focusing more on preparing for next-gen than other territories?

I just think we had great stuff to show! Yeah, I'm really proud of the way the European content has been received, and I'm delighted with the response to Heavenly Sword, Motor Storm and Killzone in particular.

But even things like The Getaway technical test - and I was at pains to point out that this was not Getaway PS3, this was what happens when a team rolls off a game and we start getting them thinking about what is their vision for taking that technology and scaling it up. I think it was a good A to B comparison, because people know what Getaway looks like on PS2, and then they were able to ramp that up on to PS3 - albeit on very early prototype hardware, so it was a bit painful along the way for them! I thought that was a great example.

So The Getaway was one of the things that was running on real hardware?

Yeah, good example - I mean, you could see actually, the way that those cameras worked. That zoom-in camera was done in real-time to capture the kind of video-like footage that we had.

Some of the developers who worked on demos for the launch have said that even those aren't running on hardware approaching the full power of the final unit - so what percentage of the full performance was that running on?

It's really hard to say, because as technology gets more and more complicated, there's no concept of the "perfect" engine. We used to say on 16-bit that a game used 90 per cent of the machine's power, or Gran Turismo uses, you know, 94 per cent of PlayStation 1's power... There's no concept of the perfect game engine that uses everything. So it's hard to say.

We're thinking more in terms of the actual hardware - the clock speed of the chips, and so on.

It varies between developers, because we've got different variants of the hardware with different performance characteristics. Obviously as you get closer and closer to production hardware - and typically, the final devkit that you get is production hardware, near as damn it finished - as you get closer and closer, you're using more and more like the final silicon, which will be more and more like the final clock speed.

So it only gets better from here on in - which is pretty astonishing, to think about the implications of that actually. But faster, more powerful - where you use that power is a different issue.

Was most of what we saw really just showing off the graphics capabilities - stretching the RSX graphics part rather than the Cell chip? The assumption is that Cell is there for complex physics and AI...

You're right; obviously Cell allows you to do complex collisions, physics, dynamics, simulations, all of those things. Though, the Getaway demo was a good example of how you can have a living city brought to life as a result. Although it was pretty graphics, most of that power was actually Cell-based.

The Doc Ock head - the Alfred Molina head - is actually more of a Cell demo than it is a graphics demo, because we're calculating hugely complicated light sources in real-time on the Cell, even to the point where we calculate the angle at which light enters the skin, the way that the light is then coloured by your blood, and the way that it is then reflected back out. It's something called transmission. Skin is hugely complicated - if I put my finger over a light, for example, you can see that the light is coming through my skin. We were simulating that - emulating, simulating, kind of a fine line - we were simulating that on the Doc Ock head demo.

So that's really pushing the Cell rather than the graphics chipset?

Yeah. Those are really hardcore maths problems which the Cell is really good at solving.

It's not just the RSX that drives the graphical quality, then - the Cell can also really be used to improve the graphics.

Well, I'll give you a couple of other examples. The terrain rendering demo that was done by STI, which is the people who developed the Cell, doesn't use the graphics chip at all. That 3D landscape was generated in real-time from two input data sources and a software renderer running on the Cell created the final image. All that it does is output as a bitmap straight to the video hardware - it doesn't even create a single polygon, there's no concept of a polygon in that demo.

How long did the developers of the various launch demos have their hands on the PS3 hardware for?

It varies from two to probably five months. We've had Cell for a bit longer than we've had the graphics chip - at least, a working graphics chip. We've had our devkits for just over five months now.

Something the PS2 was widely criticised for - and which Microsoft in particular has played up very much - is being extremely hard to develop for. How does PS3 compare in that respect?

It always made me chuckle, that comment from Microsoft, because yeah, it's true, but it didn't stop us having thousands of games and 80 per cent market share. Having said that, there is an element of truth to it - PlayStation 2's architecture was more challenging for your average developer to get their heads around. Some were capable of getting their heads around it, some weren't.

PlayStation 3, I think, is going to be cheaper to develop for than the corresponding period of PS2 development. I know that's a fairly contentious statement to make, but there's a very good reason for that. When we announced the collaboration with NVIDIA, we just talked about them making a chip - actually, they don't make anything, they're a designer, and the RSX contains an NVIDIA-designed part, which gives us fantastic GPU capabilities. But what it also gives us, and this is actually the most important bit of it, is all the toolchain and CG pipeline that comes with it, which is a very well understood development pipeline in the PC community - and, yes, in the Xbox community, frankly.

So all of that pipeline of tools and technology and plug-ins comes straight across to PlayStation 3. Plus, on the Cell side of things, IBM brings a lot of expertise and know-how to the table. Also, as you know, the PS2's EE had two microprogrammable devices, VU0 and VU1 - which were incredibly fast, incredibly powerful chips that were very difficult to program for because of their very specialist nature and the programming skills required.

Within PlayStation 3, the Cell chip, although it has a number of components inside it, they're all general-purpose CPUs. They can be programmed at a much much higher level.

So we're going to see people writing for those in C, rather than having to mess around with VU code?

Absolutely. Messing around with VU code... Yeah, it's true. It's not for the faint-hearted, for sure.

In terms of your devkits - obviously some people have them already, so what's the schedule going forward for delivering them to developers?

Well, clearly Monday and Tuesday have been our big coming-out parties. We're now public, so we can now be a lot more open with all of our partners about what we're doing. You'll see a lot more devkits rolling out - but exact schedules, who they're going to and what they do is not something I can discuss here.

You're going to start rolling them out more rapidly now, though?

Yeah, for sure. We've been making them for some time, but obviously they're not in abundant supply at the moment.

In terms of the PS3 console itself... Why does it have three network ports on the back?

Because it can be a hub, rather than just being a terminal at the end of a network. Also, we want to be able to have a Gigabit port for an IP camera. So one of the ports is an in, and two of them are through. It can be a server as well as a terminal.

You showed demonstrations of the console running multiple applications across the two HDMI outputs - is that something which is actually built into the system's operating systems, or do games have to support it specifically?

Depending on the features that you exploit, some of it's handled by the OS, some of it will be handled by the applications. I should also explain that although yes, there are two HDMI outputs, you don't have to have only high-def devices attached to PlayStation 3 - there's also a standard PlayStation AV Multi-Out connector. So one of them could be an HD output, and one of them could be an AV Multi going to the TV.

Taking the demonstration of the video chat windows in one screen while a game was being played in another - is that something we can expect as a standard OS feature, independent of the game?

The Cell can run multiple operating systems, so yes, you could do that. Now, we don't have the application up and running yet, and the resource management isn't quite final - but the purpose of that presentation was to show what is possible. Exactly how that gets unlocked is still being worked on.

Online is one area where, without a doubt, Microsoft did get it rather more right than Sony last generation - Xbox Live being a much more comprehensive worldwide service than what Sony rolled out...

But more people play online games on a PlayStation 2 than on any other game console.

Right, but then a lot more people own PlayStation 2s than any other game console.

Yeah, but it is something that is worth pointing out - although, personally I have a great deal of respect for what Microsoft has done with Live, and I think they've got a lot of it right.

Can we expect to see Sony really working to catch up in that department on PS3?

I think that philosophically, PlayStation 2's online offering is an add-on to the hardware and software and operating system. In PlayStation 3, online is part of the DNA of the machine - in fact, the Cell processor itself is designed from the ground up to be connected to a broadband network.

So from switch on, day one of the machine, network functionality will pervade every aspect of the machine. We talked a little bit about that at the conference, but there's a lot more detail to go into about some of the really cool things - like, if your PS3 is switched on at home, it can be a media server to your PSP on the other side of the planet. Now that is incredibly cool. I could sit here in LA and navigate the data which is stored on my PS3, and download music and other data off my PS3, onto my PSP.

Phil Harrison, thank you very much for your time.

Thank you.
Dus toch ingame? En Ps3 misschien goedkoop om te ontwikkelen?

Reacties van Xbots over dit nieuws:



...and you shall see.
pi_27159949
De skeptics have been proven wrong, maar zullen het nog steeds niet geloven. Had ik toch gelijk met dat getapede footage. Zelfs Motor Storm is dus gewoon realtime, alleen enigzins vanuit een showachtige replay-camera gedaan. Uitermate informatief interview, maar misschien moet je effe de vragen dikgedrukt zetten, is overzichtelijker.

Bill = doomed. Xflopz360 = doomed. Nintendorkz zijn doomed. PS3 crusht alles. En het erge is, de 360 komt ook nog binnen no time uit terwijl ie nu al zwaar onder de voet gelopen wordt door een alpha-dev-machine. Het is bijna zielig.

/fanboy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')