1920x1080p is niet eens een officiele standaard.quote:Op woensdag 18 mei 2005 23:26 schreef P-Style het volgende:
. Er is aangekondigd dat ieder spel standaard 1920x1080p zal zijn.
Het zou DE reden zijn waarom Nintendo zo geheimzinnig zou doen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Ja inderdaad, ik vond het ook maar een raar verhaal, en het leek mij ook al een beetje onhaalbaar, maar het zou wel vet zijn
Het zou heel mooi zijn mocht dit inderdaad zo zijn. Vooral Square-Enix heeft er een handje in om slechte PAL conversies te maken. Het zou echt prima zijn als dit straks met de PS3 over zou zijn. Ik ben benieuwdquote:P-style:
Nu ik erover nadenk... Er is aangekondigd dat ieder spel standaard 1920x1080p zal zijn. De PS3 downscaled het dan zelf (afhankelijk van de instellingen) naar PAL, NTSC, 480i, 480p, 720p, 1080i of houdt het gewoon 1080p. Dit betekent dat er straks geen verschil meer zal zijn tussen PAL en NTSC-versies van spellen! Alle PS3 games zijn geprogrammeerd voor dezelfde resolutie en framerate en de desbetreffende PS3 maakt er dan zelf een passend plaatje van. Dus geen gezanik over slechte PAL-conversies. De regio-codering zal waarschijnlijk wel blijven, maar behalve vertalingen hoeft er niet veel meer omgezet te worden! Ik denk dat het verschil tussen releasedata wereldwijd hierdoor een stuk kleiner zal worden dan nu het geval is!
Ze doen té geheimzinnig. De naam Revolution werpt ook veel te hoge verwachtingen op, ik denk dat het alleen maar kan tegenvallen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:13 schreef NvM het volgende:
Het zou DE reden zijn waarom Nintendo zo geheimzinnig zou doen.
De Gamcube heeft toch de Gecko processor, zo'n custom ding?quote:Op woensdag 18 mei 2005 16:06 schreef P-Style het volgende:
Yep... èn de Ninendo GameCube èn de xbox 360 èn de Nintendo Revolution...
Ach, je kunt ook kleur laten zien op een zwart/wit tv, dus wie weet wat voor technische trucjes uitgehaald kunnen worden met een standaard kleuren tv. Hoewel ik niet verwacht dat Nintendo met zoiets gaat komen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:03 schreef Rock-shocker het volgende:
Ja inderdaad, ik vond het ook maar een raar verhaal, en het leek mij ook al een beetje onhaalbaar, maar het zou wel vet zijn
Jawel.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:10 schreef Ruis het volgende:
1920x1080p is niet eens een officiele standaard.
Ja... de xbox 360, PS3 en Revolution krijgen ook allemaal een "custom ding", ze bevatten echter allemaal een core (of meerdere) gebaseerd op de PowerPC van IBM.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:20 schreef chibibo het volgende:
De Gamcube heeft toch de Gecko processor, zo'n custom ding?
Duidelijk.quote:Op donderdag 19 mei 2005 00:40 schreef P-Style het volgende:
Ja... de xbox 360, PS3 en Revolution krijgen ook allemaal een "custom ding", ze bevatten echter allemaal een core (of meerdere) gebaseerd op de PowerPC van IBM.
Komt door die verrekte nintendo fanboysquote:Op woensdag 18 mei 2005 21:35 schreef Intergalactrick het volgende:
Wat gaat dit topic langzaam zeg, de Revolution gaat harder
Guerilla-interview van Playstation.com.quote:E3 2005: Killzone for PS3 - exclusive Q&A
Events
Jon Attaway
18 May 2005
Guerrilla's stunning PLAYSTATION 3 trailer, showing the future of the Killzone series, is the talk of the town here in LA (as well as the Internet at large). We did some digging...
Jan-Bart Van Beek is the Game Director of the PS3 Killzone at Guerrilla Games, and has spent the last few months working on the trailer that really blew the crowd away at Monday's PLAYSTATION 3 unveiling. After a second showing of the trailer at today's SCEE conference received another rapturous round of applause, we caught up with Jan to find out more.
How do you feel about the reaction to the trailer that was shown yesterday?
Jan-Bart: It's been an amazing reception, the rush you get from seeing your own stuff on the big screen like that, and then the reaction to it, it's a big rush, I'm really happy about it.
How long ago did work start on the sequence?
Jan-Bart: We started working on it in late November, and only finished it three days before the show, at the very, very last moment!
It seemed like Killzone, only more so! Is that what we can expect from the finished game?
Jan-Bart: We want to avoid having just Killzone with more beautiful graphics. We want to add a lot more to it than that. So we're adding a lot more character interaction, with the ways they respond to you and how you can react to them. There's a lot more interactions between characters like you see in the trailer, people dragging each other off out of combat and helping each other, giving each other their weapons - a lot more real human interaction, basically.
[Ben Duncan, the game's Producer] It's like with the Alfred Molina demo, the quality of facial animation we can get with the characters means you'll really feel that emotional sense of being part of a unit and fighting together. Characters working together, comrades pulling each other back from the field of battle; that kind of thing is really going to move the genre forward.
There's a great moment where you see an ISA ally take out a Helghan with his rifle butt to save your bacon... is that representative of the kind of sophisticated behavior we'll start seeing in artificial intelligence when PS3 arrives?
Jan-Bart: Yes, totally, it's just the start. Characters will be very aware, very alert to how they might be able to help you. That moment [with the rifle butt] is a good example of how it can add a little visual 'wow' to it all.
Is the Killzone sequence a fair example of what people can expect from realtime gameplay on PLAYSTATION 3?
Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.
Have you found PS3 easy to work with?
JB: Yes, we're really impressed with it. The Cell is amazingly powerful, and the graphics CPU [the RSX, co-developed with Nvidia] in there... it's actually hard to mimic it on our development PCs, we have to see it on the PS3 hardware itself. It's really nice to be working with such powerful hardware.
As yet, high definition TV isn't that widespread, especially in Europe - are you concerned that some players won't get to see your game in as much detail as is intended?
JB: No, I think in two, three years' time, HDTV will be a lot more accepted, in Europe too. We'll start out with 720p and then [onto 1080p] as there's now this product [PS3] that people will want to buy a new TV for.
Thanks, and congratulations on the work.
JB: Thanks! [Beams proudly]
Ah, de spreekwoordelijke aap uit de mouw.quote:Op donderdag 19 mei 2005 06:34 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Guerilla-interview van Playstation.com.
Dus toch niet ingame?quote:Jan-Bart: Yeah, it's basically a representation of the look and feel of the game we're trying to make.
Als het een soort van proof of concept is dan mag je dat dus wel verwachten.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ah, de spreekwoordelijke aap uit de mouw.
[..]
Dus toch niet ingame?.
Mja, tis maar hoe je het interpreteert. Ik denk eerder dat ie bedoeld dat ze proberen het zo mooi te krijgen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 08:38 schreef Edenoniphobic het volgende:
Hij zegt "Yeah" op die vraag of het zo realtime gaat worden op de PS3. En hij zegt dat het technisch mogelijk is (zelfs qua A.I.). Of het hun lukt een compleet spel in die sfeer te maken behalve deze trailer die specifiek voor de E3 is, dat is vers 2 en hangt af van skills, talent en tijd die ze krijgen. "Trying" as in, we zijn net onderweg in het spel.
Zo ver ik het heb begrepen kan het niet echt realtime gerendered zijn zolang ze nog niet de final devkits hebben en met Apple beta-hardware aanrommelen. Maar ze hebben wel als intern Sony team goeie betrouwbare info over wat straks mogelijk is met de final hardware, en richten daar dus hun trailers en footage op. Kortom, als het met die devkits realtime gedaan zou zijn liep het wellicht op 10 fps, en ziet het er bagger uit. Maar zolang ze zich aan de gfx-specs en eisen houden die straks wel mogelijk zijn, moet dit representatief zijn voor wat je op je PS3 krijgt. Pre-rendered op kuthardware, maar straks wel mogelijk. Dat is wat ik eruit haal.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:26 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Mja, tis maar hoe je het interpreteert. Ik denk eerder dat ie bedoeld dat ze proberen het zo mooi te krijgen.
Dit was iig niet ingame, als ik alles zo her en der op internet lees.. Zijn reactie op de vraag zegt ook wel genoeg. Dat "basically" stemt me ook niet echt vrolijk. Als het namelijk WEL ingame was, dan had ie dat echt wel gezegd.
Inderdaad. Ik las gisteren ook dat de X360 devkits maar een fractie van de uiteindelijke kracht representeren. Maar goed, ik zal iedere avond een klein gebedje doen dat het ingame wordt. Misschien helpt het.quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:43 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Zo ver ik het heb begrepen kan het niet echt realtime gerendered zijn zolang ze nog niet de final devkits hebben en met Apple beta-hardware aanrommelen. Maar ze hebben wel als intern Sony team goeie betrouwbare info over wat straks mogelijk is met de final hardware, en richten daar dus hun trailers en footage op. Kortom, als het met die devkits realtime gedaan zou zijn liep het wellicht op 10 fps, en ziet het er bagger uit. Maar zolang ze zich aan de gfx-specs en eisen houden die straks wel mogelijk zijn, moet dit representatief zijn voor wat je op je PS3 krijgt. Pre-rendered op kuthardware, maarstraks wel mogelijk. Dat is wat ik eruit haal.
Vandaar ook overal het commentaar van diegene die betrokken zijn dat het wel kan, maar het ontwijken dat het ditmaal realtime was. Epic had zich nog niet eens verdiept in de Cell, en deed alles met de GPU op die demo. Dat zegt mij dat zij ook nog niet Cell devkits hebben maar alleen Apple G5 workstation of iets dergeljiks, net zoals coders op de 360.
Net zoals de KZ2 realtime was?quote:Op donderdag 19 mei 2005 09:54 schreef Edenoniphobic het volgende:
360 footage zat op 1/3 van de totale kracht, ook zij zaten met slome Apple devkits. Maar again, lang niet alles van Sony was gericht op toekomstige mogelijkheden, de FFVII, Fight Night en Getaway demo, tankstation-blowup etc, dat gebeurde dus wel op Sony Cell-hardware realtime zonder GPU-hulp. Op basis daarvan blijf ik erbij dat de PS3 een gat slaat t.o.v. de 360.
Op pure berekeningen is de Cell volgens benchmarks 2x zo snel, maar er hangt ook nog een videokaart waarvan een hele hoop ingame afhangt, dan nog het geheugen, hoe het spel geprogrammeerd is en zo kan je door blijven gaan.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Net zoals de KZ2 realtime was?. Ik blijf sceptisch. Het feit dat KZ2 niet ingame was maakt me alleen maar sceptischer.
Hoe mooi die getaway demo er ook uitzag, ik wil nog maar zien hoe het er uit ziet als die cell ook game gerelateerde dingen moet verwerken.
Nu kon de proc. alles gebruiken om dat te realiseren. Maar wat als er nog tig andere berekeningen bij gaan komen? AI, controls, etc, etc.
Dat ie sneller is dan de X360 zal ongetwijfeld. Maar dat was met de XBOX > ps2 ook zo. Alleen geloof ik niet dat het gat zo groot is als Sony doet voorkomen. Sneller, okay. 2x zo snel is larie..
Zijn dat wel dezelfde benchmarks geweest? Beetje drivers manipuleren en je hebt meteen hogere cijfers.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:04 schreef Tain het volgende:
[..]
Op pure berekeningen is de Cell volgens benchmarks 2x zo snel, maar er hangt ook nog een videokaart waarvan een hele hoop ingame afhangt, dan nog het geheugen, hoe het spel geprogrammeerd is en zo kan je door blijven gaan.
Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn dat wel dezelfde benchmarks geweest? Beetje drivers manipuleren en je hebt meteen hogere cijfers..
Zie NVIDIA en 3dmark.. En dan is er idd nog het programmeer gedeelte, hopelijk is dat nu makkelijker dan op de ps2.
M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was. Zo lame om te doen voorkomen dat het ingame is. Ze flikken gewoon precies hetzelfde als met de release van de ps2.. Schoften.
.
Hoe dan ook, ik geloof vanaf nu he-le-maal niets meer wat Sony zegt. Wat een stelletje lamers zeg. Ik ben echt pissed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat iedereen die riep dat KZ2 ingame was nu wel meteen stil is, nu blijkt dat het pre-fucking-rendered is.
Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stel je toch niet zo aan man zeikerd.
De HL2 trailers waren dus wel zoals het er ingame ook uitzag. Flauwe vergelijking.quote:Wees blij dat het straks uberhaupt kan op de PS3, dat betekent dat games nauwelijks nog door hardware geremd worden en alles afhangt van het talent van de coders. Niks schofterigs aan, gewoon een visie geven op de potentie. Gebeurt bij elke nieuwe GPU-openbaring met demo's en bijvoorbeeld een HL2 trailer.
Mja, ik las ergens dat het gewoon een pre-rendered filmpje is. Of dat op de devkit is gebeurd weet ik niet. Denk het niet aangezien het gerucht gaat dat Guerrila het niet eens zelf heeft gemaakt.quote:Trouwens, links en rechts hoor je nog steeds dat dit wel degelijk rendered was. De zinsnede "rendered on the box itself, but in non-realtime" (lees nie top dat moment), zou van doen hebben met super buggy hardware en devkits. Als je iets niet wil op een wereldwijde primeur-show waar honderden miljoenen naar kijken, dan is het een vastloper. Vantevoren getaped dus. Terwijl de Sony demo's puur op de Cell draaide en dus wel al Live geshowed konden worden in een stabiele setting.
Ach, de filmpjes van de U3 engine waren al dik indrukwekkend voor de PS3 uberhaupt was aangekondigd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar goed, ik vond dat filmpje van Unreal ook verdomt goed uitzien. En dat was wel real-time.
Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een reactie van Markster. Die zei nota bene dat iemand KZ2 aan het besturen was..
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was..
Ik stel me niet aan, ik houd alleen niet van dit soort gefuck. Mooi wel dat ze de inpressie wilde wekken dat het realtime en ingame was. En de hele massa die het geloofde. Waaronder JIJ dus.
Ze hebben hem idd wsl alleen gebruikt omdat ie het snelst was om een filmpje op te renderen. Zal wsl gewoon met 3d animatie software (ala Maya oid) gemaakt zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...
Rendered on de Cell in non-realtime kan trouwens zoveel zeggen. Misschien hebben ze dat filmpje zelfs gewoon 's nachts laten renderen op dat ding, omdat het toevallig de snelste computer in 't pand was
Jij hebt hier de grootste discussies gehouden dat het ingame was, of ingame mogelijk was. Nu blijkt dat het een render is, en men alleen maar zegt dat het mogelijk is (althans, ze gaan het proberen), is dat gewoon een regelrechte tegenvaller. Dan is de presentatie van de X360 misschien nauwelijks interessant te noemen, maar je schept ook die mega-hoge verwachtingen niet die de mensen nu door met name een Killzone render en een paar techdemo's hebben gekregen. Het ziet er allemaal fantastisch uit, en het zou echt super zijn als het mogelijk is, maar tot op heden hebben we dus eigenlijk alleen maar woorden gezien die we moeten geloven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.![]()
Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.![]()
Ik ben hier nauwelijks negatief geweest over Sony. Ik was juist diep onder de indruk, maar die voorzichtige woorden van een halve naamgenoot van me nemen toch wat gas terug. Ik wil het allemaal wel eerst zien, dan geloven. Ik dacht dat de presentatie dat "eerst zien" gedeelte weg had genomen, maar nu is dat waarschijnlijk niet zo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou.
3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.
Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 spelen. Iedereen blij.![]()
Ach, wie weet is het mogelijk. Maar om nu zoals die Enogwattus er vanuit te gaan dat het mogelijk zal zijn, is net zo fanboyish als er vanuit gaan dat 't niet mogelijk is. Ik moet het nog maar zien. En in alle eerlijkheid kan je er ook niet meer over zeggen dan dat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games?,
,
! Rrrrrrrright.
.
Nogmaals, dat is nergens bevestigd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar die Guerrila dude zegt niets anders dan dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Waar haal je vandaan dat dit de uiteindelijke ingame graphics worden?
En van de ps2 werd ook gezegd (door mensen die het weten!!!!!!!!!!!!1111111) dat het FF filmpje ingame graphics zouden kunnen zijn. Dat was echt onzin. Zelfs 4 jaar later.....
Wees eens realistisch en word wakker. Dat het ooit te realiseren is geloof ik ook wel hoor, maar dat zal nog wel HEEL lang gaan duren. KZ2 zal er iig niet zo uitzien ingame, geloof me.
Ten eerste ben ik een gamer. Geen XBOX-er. Ik speel met net zoveel plezier op m'n ps2 als m'n XBOX.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
Waaruit blijkt dat dan? Geef me eens 1 linkje waarin staat dat dit ingame gaat worden. En dan bedoel ik niet dat linkje waarin staat dat het de bedoeling is.quote:2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou, als het straks maar kan, als de DVD in de PS3 drive zit.
Ja, dat weet ik. Echter werd daar niet de indruk gewekt dat het ingame was. Groot verschil, niet?quote:3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.
quote:Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 en Killzone spelen. Iedereen blij.![]()
Inderdaad. Vind het vrij flauw dat Endiblabla niet durft toe te geven dat ie misschien wat voorbarig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef twi het volgende:
Evenals GT5. Maar daar hoorde je niemand mee pimpen, terwijl KZ2 constant werd gepimped hier.
Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was.
Omdat dit PRECIES hetzelfde verhaal als met de ps2 is en iedereen het met een bord voor z'n kop slikt als zoete koek.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom zou ik daar zwaar frustie over gaan doen zoals Dr.D als het gewoon afwachten is en de optie er ligt dat het lukt.
Het hardnekkige gerucht gaat dat het niet eens door Guerilla zelf is gemaakt. (Zie IGN)quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.
Daar geloof ik eigenlijk niets van want ze zijn echt niet maanden bezig om zo'n pre-rendered filmpje in elkaar te draaien.
Tenzij ze natuurlijk glashard liegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |