abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:09:58 #76
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27141688
Ik wacht trouwens nog op een reactie van Markster. Die zei nota bene dat iemand KZ2 aan het besturen was. .
-
pi_27141755
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Zijn dat wel dezelfde benchmarks geweest? Beetje drivers manipuleren en je hebt meteen hogere cijfers. .
Zie NVIDIA en 3dmark. . En dan is er idd nog het programmeer gedeelte, hopelijk is dat nu makkelijker dan op de ps2.
M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was. Zo lame om te doen voorkomen dat het ingame is. Ze flikken gewoon precies hetzelfde als met de release van de ps2. . Schoften. .
Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:15:37 #78
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27141836
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Tain het volgende:

[..]

Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.
Hoe dan ook, ik geloof vanaf nu he-le-maal niets meer wat Sony zegt. Wat een stelletje lamers zeg. Ik ben echt pissed. .
Ik zie het wel als ie thuis staat te ronken en ik de eerste game er in stop . (of als de eerste INGAME gamebeelden komen. En dan geen shakeycam shit dus. . )
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:17:06 #79
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27141887
Grappig dat iedereen die riep dat KZ2 ingame was nu wel meteen stil is, nu blijkt dat het pre-fucking-rendered is .
Op endiwhat'shisname na. Maar goed, dit was teleurstelling 1. Ben benieuwd hoeveel er nog gaan volgen. .
-
pi_27141925
Stel je toch niet zo aan man zeikerd. Wees blij dat het straks uberhaupt kan op de PS3, dat betekent dat games nauwelijks nog door hardware geremd worden en alles afhangt van het talent van de coders. Niks schofterigs aan, gewoon een visie geven op de potentie. Gebeurt bij elke nieuwe GPU-openbaring met demo's (ATI en Nvidia demo's kun je zo downloaden) en bijvoorbeeld een HL2 trailer die bij ATI geshowed werd.

Trouwens, links en rechts hoor je nog steeds dat dit wel degelijk rendered was. De zinsnede "rendered on the box itself, but in non-realtime" (lees niet op dat moment), zou van doen hebben met super buggy hardware en devkits. Als je iets niet wil op een wereldwijde primeur-show waar honderden miljoenen naar kijken, dan is het een vastloper. Vantevoren getaped dus. Terwijl de Sony demo's puur op de Cell draaide en dus wel al Live geshowed konden worden in een stabiele setting.

Niet te snel oordelen en zeiken.
pi_27141932
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat iedereen die riep dat KZ2 ingame was nu wel meteen stil is, nu blijkt dat het pre-fucking-rendered is .
Inderdaad. Maar goed, ik vond dat filmpje van Unreal ook verdomt goed uitzien. En dat was wel real-time.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:22:04 #82
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27142048
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stel je toch niet zo aan man zeikerd.
Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was. .
Ik stel me niet aan, ik houd alleen niet van dit soort gefuck. Mooi wel dat ze de inpressie wilde wekken dat het realtime en ingame was. En de hele massa die het geloofde. Waaronder JIJ dus.
quote:
Wees blij dat het straks uberhaupt kan op de PS3, dat betekent dat games nauwelijks nog door hardware geremd worden en alles afhangt van het talent van de coders. Niks schofterigs aan, gewoon een visie geven op de potentie. Gebeurt bij elke nieuwe GPU-openbaring met demo's en bijvoorbeeld een HL2 trailer.
De HL2 trailers waren dus wel zoals het er ingame ook uitzag. Flauwe vergelijking.
Dat van die coders klopt, dat zei ik ook al in het X360 topic.
quote:
Trouwens, links en rechts hoor je nog steeds dat dit wel degelijk rendered was. De zinsnede "rendered on the box itself, but in non-realtime" (lees nie top dat moment), zou van doen hebben met super buggy hardware en devkits. Als je iets niet wil op een wereldwijde primeur-show waar honderden miljoenen naar kijken, dan is het een vastloper. Vantevoren getaped dus. Terwijl de Sony demo's puur op de Cell draaide en dus wel al Live geshowed konden worden in een stabiele setting.
Mja, ik las ergens dat het gewoon een pre-rendered filmpje is. Of dat op de devkit is gebeurd weet ik niet. Denk het niet aangezien het gerucht gaat dat Guerrila het niet eens zelf heeft gemaakt. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:23:17 #83
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27142087
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Inderdaad. Maar goed, ik vond dat filmpje van Unreal ook verdomt goed uitzien. En dat was wel real-time.
Ach, de filmpjes van de U3 engine waren al dik indrukwekkend voor de PS3 uberhaupt was aangekondigd. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:24:09 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27142120
quote:
Ik wacht trouwens nog op een reactie van Markster. Die zei nota bene dat iemand KZ2 aan het besturen was. .
Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...

Rendered on de Cell in non-realtime kan trouwens zoveel zeggen. Misschien hebben ze dat filmpje zelfs gewoon 's nachts laten renderen op dat ding, omdat het toevallig de snelste computer in 't pand was
pi_27142259
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was. .
Ik stel me niet aan, ik houd alleen niet van dit soort gefuck. Mooi wel dat ze de inpressie wilde wekken dat het realtime en ingame was. En de hele massa die het geloofde. Waaronder JIJ dus.
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:31:41 #86
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27142386
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...

Rendered on de Cell in non-realtime kan trouwens zoveel zeggen. Misschien hebben ze dat filmpje zelfs gewoon 's nachts laten renderen op dat ding, omdat het toevallig de snelste computer in 't pand was
Ze hebben hem idd wsl alleen gebruikt omdat ie het snelst was om een filmpje op te renderen. Zal wsl gewoon met 3d animatie software (ala Maya oid) gemaakt zijn. .
Ze zullen deze E3 ook wel geen echte ingame beelden laten zien. Anders is die hele presentatie meteen zo ongeloofwaardig. Er zijn denk ik nog geen devers die dit soort ingame beelden kunnen realiseren. Hoe goed je hardware ook is, me dunkt.
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:37:28 #87
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27142575
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.
Jij hebt hier de grootste discussies gehouden dat het ingame was, of ingame mogelijk was. Nu blijkt dat het een render is, en men alleen maar zegt dat het mogelijk is (althans, ze gaan het proberen), is dat gewoon een regelrechte tegenvaller. Dan is de presentatie van de X360 misschien nauwelijks interessant te noemen, maar je schept ook die mega-hoge verwachtingen niet die de mensen nu door met name een Killzone render en een paar techdemo's hebben gekregen. Het ziet er allemaal fantastisch uit, en het zou echt super zijn als het mogelijk is, maar tot op heden hebben we dus eigenlijk alleen maar woorden gezien die we moeten geloven.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:38:24 #88
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27142608
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:

[..]

Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games? , , ! Rrrrrrrright. .
Nogmaals, dat is nergens bevestigd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar die Guerrila dude zegt niets anders dan dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Waar haal je vandaan dat dit de uiteindelijke ingame graphics worden?
En van de ps2 werd ook gezegd (door mensen die het weten!!!!!!!!!!!!1111111) dat het FF filmpje ingame graphics zouden kunnen zijn. Dat was echt onzin. Zelfs 4 jaar later.....
Wees eens realistisch en word wakker. Dat het ooit te realiseren is geloof ik ook wel hoor, maar dat zal nog wel HEEL lang gaan duren. KZ2 zal er iig niet zo uitzien ingame, geloof me.
Overigens weet ik ook wel dat de X360 filmpjes niet ingame waren. Echter werd daar niet de indruk gewekt dat het wel zo zou zijn, Sony deed dat wel.. Dus valt er niets te zeiken over de X360 filmpjes. Als ze er nou bij hadden gezegd dat het pre-rendered was dan had je mij nu niet zo horen zeiken. Verder sluit ik me aan bij Twi.
-
pi_27142817
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, zoek je weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou, als het straks maar kan, als de DVD in de PS3 drive zit.
3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.

Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 en Killzone spelen. Iedereen blij.

[ Bericht 1% gewijzigd door Edenoniphobic op 19-05-2005 10:50:08 ]
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:44:07 #90
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_27142822
ik zag net dit filmpje voor het eerst van Fight Night: http://www.crowdpleazr.com/files/fightnightps3.mov

Tering, dat ziet er echt zeer indrukwekkend uit
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:50:15 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27143024
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou.
3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.

Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 spelen. Iedereen blij.
Ik ben hier nauwelijks negatief geweest over Sony. Ik was juist diep onder de indruk, maar die voorzichtige woorden van een halve naamgenoot van me nemen toch wat gas terug. Ik wil het allemaal wel eerst zien, dan geloven. Ik dacht dat de presentatie dat "eerst zien" gedeelte weg had genomen, maar nu is dat waarschijnlijk niet zo.

Die 360 presentatie leek nergens naar, maar daar lijkt het met Perfect Dark bijvoorbeeld andersom zo te zijn. 't Schijnt heel mooi te zijn, terwijl het er bij de presentatie niet naar uit zag. PGR3 kan je nauwelijks serieus nemen, dat was gewoon een veredeld intro-filmpje. Evenals GT5. Maar daar hoorde je niemand mee pimpen, terwijl KZ2 constant werd gepimped hier.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:53:00 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_27143123
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games? , , ! Rrrrrrrright. .
Nogmaals, dat is nergens bevestigd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar die Guerrila dude zegt niets anders dan dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Waar haal je vandaan dat dit de uiteindelijke ingame graphics worden?
En van de ps2 werd ook gezegd (door mensen die het weten!!!!!!!!!!!!1111111) dat het FF filmpje ingame graphics zouden kunnen zijn. Dat was echt onzin. Zelfs 4 jaar later.....
Wees eens realistisch en word wakker. Dat het ooit te realiseren is geloof ik ook wel hoor, maar dat zal nog wel HEEL lang gaan duren. KZ2 zal er iig niet zo uitzien ingame, geloof me.
Ach, wie weet is het mogelijk. Maar om nu zoals die Enogwattus er vanuit te gaan dat het mogelijk zal zijn, is net zo fanboyish als er vanuit gaan dat 't niet mogelijk is. Ik moet het nog maar zien. En in alle eerlijkheid kan je er ook niet meer over zeggen dan dat.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:55:16 #93
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143185
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
Ten eerste ben ik een gamer. Geen XBOX-er. Ik speel met net zoveel plezier op m'n ps2 als m'n XBOX.
Beetje flauw dat je mij nu een 360 bril noemt terwijl ik alleen sceptisch ben. Niet zo gek na de zoveelste leugen van Sony. .
Overigens was het non-realtime en pre-rendered. Hoeveel bewijs wil je nog meer dat dit niet ingame is? . Die reactie van die Guerilla dude negeer je in z'n geheel? Hij zegt dat het de bedoeling is. Als dit ECHT realtime was dan hadden ze dat er echt wel bijgezegd EN benadrukt. . Dit gaat niet lukken bij de eerste generatie games, doe je ogen eens open. .
quote:
2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou, als het straks maar kan, als de DVD in de PS3 drive zit.
Waaruit blijkt dat dan? Geef me eens 1 linkje waarin staat dat dit ingame gaat worden. En dan bedoel ik niet dat linkje waarin staat dat het de bedoeling is.
quote:
Ja, dat weet ik. Echter werd daar niet de indruk gewekt dat het ingame was. Groot verschil, niet? .
quote:
Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 en Killzone spelen. Iedereen blij.
. Keep on dreaming, fanboy. . .
Overigens schaf ik ze allebei aan. Alleen zit er wel een jaar tussen. Europa en zo he. .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:56:32 #94
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143224
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef twi het volgende:

Evenals GT5. Maar daar hoorde je niemand mee pimpen, terwijl KZ2 constant werd gepimped hier.
Inderdaad. Vind het vrij flauw dat Endiblabla niet durft toe te geven dat ie misschien wat voorbarig was.
En maar volhouden dat het ingame wordt. .
-
pi_27143239
Ik moet het ook eerst zien, en ga nergens vanuit. Maar ben al blij dat het kan. GT4+ (kan dat geen GT5 noemen nog) vond ik anders zeer cool qua visie-vooruitzicht. Alleen het filmpje was cool, als alles in de Pitlaan zo beweegt, want de screens lijken nergens op omdat het erin geplakt lijkt. Zoals alles qua pitcrews indiviudeel geanimeerd beweegt in die pitlane vind ik zeer cool. Je pakt altijd de highlights eruit, en dat was KZ2, Getaway, Fight Night en Motor Storm voor mij. 2 daarvan zijn wel degelijk realtime, de rest is afwachten, en subject to discussion. Waarom zou ik daar zwaar frustie over gaan doen zoals Dr.D als het gewoon afwachten is en de optie er ligt dat het lukt.
pi_27143285
quote:

M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was.
Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.
Daar geloof ik eigenlijk niets van want ze zijn echt niet maanden bezig om zo'n pre-rendered filmpje in elkaar te draaien.

Tenzij ze natuurlijk glashard liegen.
  donderdag 19 mei 2005 @ 10:59:25 #97
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143318
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom zou ik daar zwaar frustie over gaan doen zoals Dr.D als het gewoon afwachten is en de optie er ligt dat het lukt.
Omdat dit PRECIES hetzelfde verhaal als met de ps2 is en iedereen het met een bord voor z'n kop slikt als zoete koek.
Hoe naief kun je zijn... .
-
  donderdag 19 mei 2005 @ 11:01:20 #98
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_27143384
quote:
Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Vitalogy het volgende:

[..]

Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.
Daar geloof ik eigenlijk niets van want ze zijn echt niet maanden bezig om zo'n pre-rendered filmpje in elkaar te draaien.

Tenzij ze natuurlijk glashard liegen.
Het hardnekkige gerucht gaat dat het niet eens door Guerilla zelf is gemaakt. (Zie IGN) .
Dat glashard liegen is dus niet eens zo heel ongeloofwaardig. Als het wel echt ingame was hadden ze niet gezegd dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer gaat uitzien. Datw as dan echt wel dik benadrukt.
-
pi_27143441
Overigens is voor mij de vraag niet of dat soort graphics mogelijk zijn op de nieuwe consoles. Volgens mij kan het nog wel wat beter dan wat we tot nu toe gezien hebben.
Alleen daar gaat
1. wat tijd in zitten om dat niveau te bereiken
2. betwijfel ik dat Nederlanders als eerste met dergelijke graphics aankomen.
pi_27143479
Daggla, is je punt zolangzamerhand niet duidelijk? Je bent erg overheersend bezig in dit topic, met een vreemd soort wrok jegens sony. Als je zelf zegt dat je geen fanboy bent, gedraag je dan ook niet zo.

Dat Killzone2 prerendered was, lijkt mij duidelijk. Alleen het schrijven van zo'n engine duurt al jaren. Komt het er uiteindelijk in de buurt, mooi toch, op dit moment moet je gewoon uitgaan van de Unreal 3 demo welke ook verbazingwekkend was.
Waarom hier zo gaan zeiken, terwijl het fantastisch ogende gears of wars in principe ook niet mogelijk is met de huidige 360 development kits...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')