Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Zijn dat wel dezelfde benchmarks geweest? Beetje drivers manipuleren en je hebt meteen hogere cijfers..
Zie NVIDIA en 3dmark.. En dan is er idd nog het programmeer gedeelte, hopelijk is dat nu makkelijker dan op de ps2.
M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was. Zo lame om te doen voorkomen dat het ingame is. Ze flikken gewoon precies hetzelfde als met de release van de ps2.. Schoften.
.
Hoe dan ook, ik geloof vanaf nu he-le-maal niets meer wat Sony zegt. Wat een stelletje lamers zeg. Ik ben echt pissed.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Het zijn benchmarks puur om te berekenen hoeveel instructies ze per seconde aankunnen, daarmee is de PS3 2x zo snel, alleen zegt dat zo weinig met de factoren die ik hierboven ook heb genoemd.
Inderdaad.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Grappig dat iedereen die riep dat KZ2 ingame was nu wel meteen stil is, nu blijkt dat het pre-fucking-rendered is.
Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Edenoniphobic het volgende:
Stel je toch niet zo aan man zeikerd.
De HL2 trailers waren dus wel zoals het er ingame ook uitzag. Flauwe vergelijking.quote:Wees blij dat het straks uberhaupt kan op de PS3, dat betekent dat games nauwelijks nog door hardware geremd worden en alles afhangt van het talent van de coders. Niks schofterigs aan, gewoon een visie geven op de potentie. Gebeurt bij elke nieuwe GPU-openbaring met demo's en bijvoorbeeld een HL2 trailer.
Mja, ik las ergens dat het gewoon een pre-rendered filmpje is. Of dat op de devkit is gebeurd weet ik niet. Denk het niet aangezien het gerucht gaat dat Guerrila het niet eens zelf heeft gemaakt.quote:Trouwens, links en rechts hoor je nog steeds dat dit wel degelijk rendered was. De zinsnede "rendered on the box itself, but in non-realtime" (lees nie top dat moment), zou van doen hebben met super buggy hardware en devkits. Als je iets niet wil op een wereldwijde primeur-show waar honderden miljoenen naar kijken, dan is het een vastloper. Vantevoren getaped dus. Terwijl de Sony demo's puur op de Cell draaide en dus wel al Live geshowed konden worden in een stabiele setting.
Ach, de filmpjes van de U3 engine waren al dik indrukwekkend voor de PS3 uberhaupt was aangekondigd.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:18 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Inderdaad.Maar goed, ik vond dat filmpje van Unreal ook verdomt goed uitzien. En dat was wel real-time.
Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik wacht trouwens nog op een reactie van Markster. Die zei nota bene dat iemand KZ2 aan het besturen was..
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Doe jij je bril eens af. Jij riep het hardst van iedereen dat het ingame was..
Ik stel me niet aan, ik houd alleen niet van dit soort gefuck. Mooi wel dat ze de inpressie wilde wekken dat het realtime en ingame was. En de hele massa die het geloofde. Waaronder JIJ dus.
Ze hebben hem idd wsl alleen gebruikt omdat ie het snelst was om een filmpje op te renderen. Zal wsl gewoon met 3d animatie software (ala Maya oid) gemaakt zijn.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, maar je gaat toch niet serieus op Markster in? Da's de grootste Sony fanboy die hier is...
Rendered on de Cell in non-realtime kan trouwens zoveel zeggen. Misschien hebben ze dat filmpje zelfs gewoon 's nachts laten renderen op dat ding, omdat het toevallig de snelste computer in 't pand was
Jij hebt hier de grootste discussies gehouden dat het ingame was, of ingame mogelijk was. Nu blijkt dat het een render is, en men alleen maar zegt dat het mogelijk is (althans, ze gaan het proberen), is dat gewoon een regelrechte tegenvaller. Dan is de presentatie van de X360 misschien nauwelijks interessant te noemen, maar je schept ook die mega-hoge verwachtingen niet die de mensen nu door met name een Killzone render en een paar techdemo's hebben gekregen. Het ziet er allemaal fantastisch uit, en het zou echt super zijn als het mogelijk is, maar tot op heden hebben we dus eigenlijk alleen maar woorden gezien die we moeten geloven.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.![]()
Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games?quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:28 schreef Edenoniphobic het volgende:
[..]
Het interesseert mij voorlopig niks of dit in-game was of niet, mij ging het er puur erom of het grafisch mogelijk is in-game. Dat is bevestigd door mensen die het moeten weten. Daarmee ben ik al dik tevreden en dus voel ik me totaal niet genaaid, en slaat het nergens als je daar zo'n punt van maakt want de PGR3 trailer was al helemaal totaal niet in-game. NFS-360 ook niet trouwens. Hoor ik je niet over klagen. 360-bril.![]()
Ik ben hier nauwelijks negatief geweest over Sony. Ik was juist diep onder de indruk, maar die voorzichtige woorden van een halve naamgenoot van me nemen toch wat gas terug. Ik wil het allemaal wel eerst zien, dan geloven. Ik dacht dat de presentatie dat "eerst zien" gedeelte weg had genomen, maar nu is dat waarschijnlijk niet zo.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou.
3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.
Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 spelen. Iedereen blij.![]()
Ach, wie weet is het mogelijk. Maar om nu zoals die Enogwattus er vanuit te gaan dat het mogelijk zal zijn, is net zo fanboyish als er vanuit gaan dat 't niet mogelijk is. Ik moet het nog maar zien. En in alle eerlijkheid kan je er ook niet meer over zeggen dan dat.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ingame mogelijk? Bij de eerste generatie games?,
,
! Rrrrrrrright.
.
Nogmaals, dat is nergens bevestigd. Ik weet niet hoe goed je Engels is, maar die Guerrila dude zegt niets anders dan dat het de bedoeling is dat het er zo ongeveer uit gaat zien. Waar haal je vandaan dat dit de uiteindelijke ingame graphics worden?
En van de ps2 werd ook gezegd (door mensen die het weten!!!!!!!!!!!!1111111) dat het FF filmpje ingame graphics zouden kunnen zijn. Dat was echt onzin. Zelfs 4 jaar later.....
Wees eens realistisch en word wakker. Dat het ooit te realiseren is geloof ik ook wel hoor, maar dat zal nog wel HEEL lang gaan duren. KZ2 zal er iig niet zo uitzien ingame, geloof me.
Ten eerste ben ik een gamer. Geen XBOX-er. Ik speel met net zoveel plezier op m'n ps2 als m'n XBOX.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:44 schreef Edenoniphobic het volgende:
1. Je weet nog steeds niet op of het wel niet realtime was. 360-brillie's gaan daar graag vanuit, maar weten ook niets zeker, en roepen maar wat.
Waaruit blijkt dat dan? Geef me eens 1 linkje waarin staat dat dit ingame gaat worden. En dan bedoel ik niet dat linkje waarin staat dat het de bedoeling is.quote:2. Voor jullie een tegenvaller, voor mij niet. Ik kan hier Daggla en anderen gaan quoten over dat ie totaal niet gelooft dat dit in-game gaat worden. Nu blijkt dat dit grafisch niveau wel kan, is het weer een ander iets om te zeiken dat het niet op dit moment gebeurde. Wat boeit mij dat nou, als het straks maar kan, als de DVD in de PS3 drive zit.
Ja, dat weet ik. Echter werd daar niet de indruk gewekt dat het ingame was. Groot verschil, niet?quote:3. Jullie zijn selectief frustie bezig, want die 360-demo zat ook vol met pre-rendered non-ingame stuff. Zoals PGR3 en NFS, dat leek nergens op. Zeik maar eens in het 360 topic.
quote:Case closed, schaf lekker die Xbox 1.1 (Xbox + hires gfx) aan met de Kerst, dan hoef je je niet druk te maken over hoe 3 maanden later PS3-bezitters de draak steken met jullie terwijl ze CGI-kwaliteit GTA4 en Killzone spelen. Iedereen blij.![]()
Inderdaad. Vind het vrij flauw dat Endiblabla niet durft toe te geven dat ie misschien wat voorbarig was.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:50 schreef twi het volgende:
Evenals GT5. Maar daar hoorde je niemand mee pimpen, terwijl KZ2 constant werd gepimped hier.
Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:09 schreef Dr.Daggla het volgende:
M'n vertrouwen heeft echter wel een flinke deuk opgelopen nu m'n vermoeden bevestigd is dat KZ2 pre-rendered was.
Omdat dit PRECIES hetzelfde verhaal als met de ps2 is en iedereen het met een bord voor z'n kop slikt als zoete koek.quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:57 schreef Edenoniphobic het volgende:
Waarom zou ik daar zwaar frustie over gaan doen zoals Dr.D als het gewoon afwachten is en de optie er ligt dat het lukt.
Het hardnekkige gerucht gaat dat het niet eens door Guerilla zelf is gemaakt. (Zie IGN)quote:Op donderdag 19 mei 2005 10:58 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Ho ho dat is een aanname en echt de worst-case scenario.
Daar geloof ik eigenlijk niets van want ze zijn echt niet maanden bezig om zo'n pre-rendered filmpje in elkaar te draaien.
Tenzij ze natuurlijk glashard liegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |