Nederlands wel zekerquote:Op woensdag 18 mei 2005 15:38 schreef Stratagem het volgende:
Engels is eerlijk gezegd het enigste examen waar ik me niet druk over maak. Ik denk niet dat ik er voor ga leren.
Hm, lees alles gewoon goedquote:Op zaterdag 28 mei 2005 18:11 schreef Scylla_85 het volgende:
Ik sta een 6,2 voor engels en dat vind ik al hoog. Het is gelukkig het enige vak waar ik moeite mee heb, dus een 5 zou niet eens zo'n ramp zijn. Toch streef ik naar een 6... een 4,8 moet haalbaar zijn lijkt me... heeft iemand nog tips?
quote:Op woensdag 18 mei 2005 15:32 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
3 uur 2.5 uur lang een hele zooi tekesten doorlezen en vragen maken,
quote:Op maandag 30 mei 2005 17:29 schreef chantaldominique het volgende:
suc6 mensen voor morgen het wordt een lange,saaie middag!
Slechte voorlichting van de school mbt. hetgene waar het examen over gaat?quote:Op maandag 30 mei 2005 18:46 schreef sk888er het volgende:
hoe kunnen der nu al 26 klachten binnen zijn van engels???
Een 3.8 zal toch wel lukken?quote:Op maandag 30 mei 2005 20:51 schreef Dinamiet het volgende:
Ik moet morgen een 3,8 halen.. anders ben ik mijn her kwijt en definitief gezakt... help..
anyway, succes iedereen morgen!
moet juist je mag namelijk geen twee losse meenemen ( een losse en-ne mag ook )quote:Op maandag 30 mei 2005 22:14 schreef sk888er het volgende:
mag je een dubbel woordenboek gebruiken???
Het tekstgedeelte ervoor en erna lezen, en kijken in wat voor manier de tekst is geschreven. Informerend, amuserend, kritisch, etcquote:Op zondag 29 mei 2005 15:15 schreef sk888er het volgende:
Wie heeft er tips voor die gaten teksten??
Die heb ik altijd fout....
En dan die vraag altijd:
Wich of the following could replace....
en dan a/b/c van die woorden and but for....
tips anyone???
Neuhquote:Op dinsdag 31 mei 2005 11:49 schreef its_me_ het volgende:
Iemand nog goede tips?
Saaie teksten, wel makkelijkquote:
Komop zeg. De meeste 'open' vragen waren eigenlijk meerkeuze.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:34 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Veel te veel open vragen (Echt moeilijk waren ze niet)
die was verwarrend ja, de rest was echt enorm simpelquote:Op dinsdag 31 mei 2005 15:58 schreef PLAE@ het volgende:
Makkelijkste examen ooit. Als hier de normering niet van in de - gaat dan weet ik het ook niet meer.
Enige tekst die ik irritant vond was die over die lovemachine.
een interactial relationship kan betekenen een relatie tussen verschillende rassenquote:After detaching himstelf from an interracial relationship, the author was forced to examine the social and .....
Hmmm, ik heb dat antwoord wel zo ongeveer maar dan in het Nederlands, zal wel fout zijnquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:23 schreef -Boeddha- het volgende:
Je moest citeren
Ik heb de meeste open vragen wel goedNu nog ff wachten totdat de vragen op internet komen te staan, want ik heb het boekje en m'n antwoorden niet meegenomen..
Ja dat zal toch welquote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:31 schreef Zephyrus het volgende:
was goed te doen. Ik vond hem wel makkelijk. Ik heb de antwoorden nagekeken en heb bijna alle open vragen goed(m.u.v. vraag 2: ik had daar Engelsen ipv. Britten, denk je dat dat goed gerekend zal worden??
tja ik heb zo mijn twijfelsquote:
Ja ik had de alinea waarin stond dat 8% ofzo niet van het bestaan afwisten.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 16:42 schreef koston het volgende:
Vraag 41 is wazig, de vraag is of er uit het artikel blijkt hoe het komt dat ouders niet weten dat hun kinderen xtc gebruiken en in welke alinea dat staat. Volgens het antwoordenmodel is het alinea 6, maar in alinea 6 staat er alleen iets over waarom er zoveel ouders ontkennen dat hun kinderen xtc gebruiken.
Of zie ik het verkeerd?
ik ookquote:
vetquote:
Same 'ol G here..quote:Op dinsdag 31 mei 2005 17:11 schreef _Supreme het volgende:
tussen de 7.4 en 9.2zal wel een 8.3 worden..
morgen nog SK, en dan freedom!
Cijfer : tussen de 4.6 en de 6.6quote:Op dinsdag 31 mei 2005 21:09 schreef chantaldominique het volgende:
Shit ik heb maar 23 punten gehaald, dit omdat ik maar tot vraag 37 heb gemaakt....
Wat voor een cijfer heb ik dan precies?ik moet een 5.4 halen
... en waar gingen die klachten over?? ....te veel moeilijke woordenquote:Op dinsdag 31 mei 2005 22:31 schreef 2Drix het volgende:
wtf er zijn al 1600 klachten voor deze examen![]()
Nee, ik heb zelf ook een klacht ingediend over vraag 24 dacht ik. Het correctiemodel is daar niet logisch. Echt niet.quote:Op dinsdag 31 mei 2005 23:27 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
... en waar gingen die klachten over?? ....te veel moeilijke woorden![]()
ik ben geen enkel moeilijk woord tegen gekomen en de "moeilijke" zijn toch zo op te zoeken in het woordenboek.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |